نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پای پلیس به ماجرای سقوط بازیکن ملی‌پوش از بالکن باز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهد المولد وضعیت مناسبی ندارد و پزشکان اجازه انتقال او از دبی به ریاض را ندادند.

طبق اعلام رسانه عربستانی شرق الاوسط، وضعیت فهد المولد، ستاره تیم ملی عربستان سعودی و باشگاه الشباب، «بسیار بحرانی» است و او به دلیل ضرباتی که هنگام سقوط از بالکن طبقه دوم خانه‌اش در دبی به سرش وارد شده بود، از شکستگی جمجمه رنج می‌برد و همچنین با شکستگی در گردن و قسمت‌هایی از بدن، اصلا وضعیت خوبی ندارد.

پزشکان در بیمارستانی در دبی ایده انتقال او به ریاض، پایتخت عربستان سعودی را رد کردند، زیرا وضعیت او نیاز به ثبات و مراقبت دقیق دارد و او در حال حاضر در بخش «مراقبت‌های ویژه» است.

در همین خصوص پلیس دبی در پی بازداشت گروهی از افرادی است که با این بازیکن بودند و در حال انجام تحقیقات در مورد پرونده سقوط این بازیکن است.

ستاد کل پلیس دبی روز شنبه در بیانیه‌ای فاش کرده بود که فهد المولد، فوتبالیست سعودی، در تعطیلات کوتاهش در دبی، از بالکن خانه‌اش در طبقه دوم سقوط کرد و به شدت آسیب دید.

ستاد کل پلیس دبی افزود که وضعیت سلامتی فهد المولد تحت نظر است، زیرا او در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در دبی بستری است و تلاش تیم‌های پزشکی برای ارائه مراقبت‌های لازم برای او ادامه دارد.

فرماندهی دبی در بیانیه کوتاه خود گفت: به عنوان بخشی از تعهد خود به شفافیت، ستاد کل پلیس دبی تأیید می‌کند که تحقیقات در حال انجام است و پس از اتمام نتایج این تحقیقات، مقامات ذی‌صلاح از نتایج آنها مطلع خواهند شد.

باشگاه‌های سعودی که در لیگ حرفه‌ای شرکت می‌کنند، به نوبه خود پست‌های زیادی منتشر کردند و از همه خواستند برای ستاره سعودی‌ها، فهد المولد دعا کنند.

بیشتر بخوانید: ملی‌پوش سابق عربستان در خطر مرگ؛ وضعیت وخیم پس از سقوط از خانه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی