خط آتش استقلال در اولین بازی آسیایی؛ پای کاکوتا در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد سرمربی استقلال تکلیف خط حمله تیمش را برای بازی با الغرافه مشخص کرده است.

به گزارش خبرورزشی، استقلال فردا در هفته اول لیگ نخبگان آسیا به مصاف الغرافه می رود، تیمی که با حذف شباب الاهلی امارات در مرحله پلی آف جواز حضور در لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده است.

استقلال برای اینکه بتواند شانس صعود به دور بعد لیگ نخبگان آسیا را داشته باشد، باید امیدوار باشد در این بازی که ساده تر از سایر بازی ها به نظر می رسد، برنده از زمین خارج شود.

شنیدیم نکونام قصد دارد در بازی با الغرافه از گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی و جلال الدین ماشاریپوف پشت گوستاوو بلانکو استفاده کند تا به این شکل آبی ها شانس شکست حریف شان را داشته باشند.

این دقیقا ترکیبی است که در بازی با استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر هم از آن استفاده شد و به نظر می رسد نکونام قصد دارد یک بار دیگر به این ۴ بازیکن در خط آتش تیمش اعتماد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    کینگ آرمان فرمانده خط آتش کیسه
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    حضور بازیکنان سرعتی و تکنیکی مثل مهرداد محمدی_ اسلامی_ کوشکی_ کاکوتا_ماشاریپوف میتونه برگ برنده نکونام باشه و میتونن همون کاری رو بکنن که پیشتر قایدی و سایر بازیکنان تیم با الریان کردن🔥💙 فردا استقلال بدون شک با سرعت دادن به بازی میتونه از ضعف دفاعی الغرافه استفاده کنه و راحت این تیمو شکست بده💙⚽🔥
  • Sajad IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    مهرداد محمدی در آسیا می‌تونه استقلال را همراهی کند هرچند در لیگ برتر هم بخاطر یک انتقاد برحق الکی محروم کردند خجالت نمی کشند مسئولان ورزش و کمیته مسخره انضباطی به چه حقی بازیکن ملی ما را در مسابقات مهم آسبایی محروم میکنن
  • یاسین IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    فردا در ورزشگاه قدس اعتراض به فدراسیون و کمیته انضباطی فراموش نشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی