نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
اول پول، بعد امضای توافقنامه جدایی!/ خداحافظی پدیده از پرسپولیس/ سعید مهری بازیکن خوبی است اما...
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۶ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

سینا اسدبیگی شاکی شد: اول پول، بعد امضای توافقنامه جدایی!

در صفحه پرسپولیس می‌خوانید: «سینا اسدبیگی که پیش از این مدعی شده بود به واسطه قراردادش قصدی برای جدایی از پرسپولیس ندارد، در ادامه با توجه به شرایط این تیم و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد، برای پایان همکاری به توافق رسید. او مدیربرنامه خود را راهی باشگاه کرد تا در مذاکره برای فسخ قرارداد به نتیجه برسد اما در نهایت پیشنهادی که مدیریت برخلاف ادعای اولیه به وی دادند، از این موضوع عقب‌نشینی کرد...»

خداحافظی پدیده از پرسپولیس

بازهم از پرسپولیس می‌خوانید: «در شرایطی که پرسپولیسی‌ها طی ساعات اخیر بیشتر درگیر اخبار مربوط به جذب لوکاس و همچنین سعید مهری هستند، یک بازیکن جوان از این تیم جدا شد. میلاد سورگی هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس که فصل گذشته توسط یحیی گل‌محمدی فرصت بازی در این تیم را به دست آورده بود و به عنوان پدیده جدید سرخ‌ها شناخته می‌شد، قراردادش را در توافق دو طرفه با این باشگاه فسخ کرد...»

مقصد بعدی هافبک پرسپولیس کجاست؟

اخبار جدایی هافبک پرسپولیس، «شنیده ها حکایت از آن دارد که دو باشگاه ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران خواهان سینا اسدبیگی شده اند. باشگاه پرسپولیس برای فراهم کردن شرایط حضور سعید مهری در لیست این تیم، به دنبال خروج نام سینا اسدبیگی بود که این توافق بالاخره صورت پذیرفت.

حالا دو باشگاه نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان خواستار جذب سینا اسدبیگی شده اند...»

ابراهیم اسدی: سعید مهری بازیکن خوبی است اما چرا باید سینا برود؟

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی اعلام کرد قوانین دست و پاگیر و غیرفوتبالی باعث نزول فوتبال ایران خواهد شد:

  • سعید مهری فوتبالیست خوب و به درد بخوری است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما مشکل مهم تر قوانین غیرفوتبالی است.
  • اتفاقا با وضع قانون سقف هزینه قیمت بازیکنان بالاتر هم رفت! اگر این قانون نبود، بازیکن ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ میلیارد تومانی برای یک فصل نداشتیم.
  • این سقف بودجه و قرارداد بیشترفوتبال را گران می‌کند و راه دور زدن قانون و دروغگویی را به همه نشان می‌دهد.
  • واقعا علیرضا بیرانوند یا مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با قرارداد ۱۸ و ۲۰ میلیاردی پرسپولیس به تراکتور رفته اند؟
  • سقف بودجه یا سهمیه بزرگسال در عربستان هم وجود دارد؟ پرسپولیس اول باید با این قوانین فوتبالی بجنگد و بعد با تیم های عربستانی.
  • سعید مهری بازیکن خوبی است اما چرا باید سینا اسدبیگی از لیست خارج شود؟
  • من از شما می‌پرسم که همین فصل گذشته چند پدیده جوان در فوتبال ایران پیدا شد؟ چون به فوتبال پایه ای توجهی نمی‌شود.
  • فوتبال پایه با سرمایه گذاری باشگاه ها و فدراسیون فوتبال رشد می‌کند و نه کم کردن سهمیه بزرگسال!
  • الاهلی ضعیف تر از الهلال و النصر است اما این بازی در کشور عربستان برگزار می‌شود. با تمام این تفاسیر من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده شود.
  • اگر یاسین سلمانی بازی کند، گل می‌زند اما اگر بازی نکند، شانس علی علیپور برای گلزنی بیشتر از بقیه است و انشالله یک برصفر برنده می‌شویم.

اول پول، بعد امضای توافقنامه جدایی!/ خداحافظی پدیده از پرسپولیس/ سعید مهری بازیکن خوبی است اما...

ایمان عالمی: از بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال خبر ندارم

سرپرست تازه استقلال مهمان تلفنی خبرورزشی بود:

  • آقای شهریاری علاقمند به تماشای دیدار با گل گهر بود و از قبل  حضور خود را اطلاع رسانی کرده بودند.
  • آرمین سهرابیان مصدوم است و این روزها مشغول فیزیوتراپی و پیگیری روند درمانی خود و نامش سهرابیان در لیست وجود دارد و از فهرست خارج نشده است.
  • من در خصوص بازگشت هاشمی‌نسب اطلاعی ندارم.
  • هماهنگی های لازم برای بازگشت کاکوتا و ماشاریپوف انجام و آنها بعد از بازی دوم فیفادی سریع خود را به تمرینات استقلال می‌رسانند.
  • انشاالله بازی خوبی را برابر الغرافه شاهد و بتوانیم پیروز این میدان باشیم.

با اوکی نکونام، منتظر محمد به استقلال بر می‌گردد

در صفحه استقلال می‌خوانید: «منتظر محمد برای بازگشت به اردوی آبی ها منتظر پاسخ مثبت از سوی جواد نکونام است و تا زمانی که پاسخ قطعی از  این مربی دریافت نکند راهی تیم جدیدی نخواهد شد. منتظر محمد پیش از این چند روزی در اردوی آبی ها حاضرشده و حتی با استقلال تمرین کرد اما در نهایت اردوی تیم را ترک کرد. او بعد از ترک اردوی تیم گفت که جواد نکونام مایل است وی را در اختیار داشته باشد اما مدیریت باشگاه اجازه نمی‌دهد او در استقلال کار خود را دنبال کند...»

متأسفانه حق با خطیر است!

فرهاد اشراقی در حرف آخر نوشت: «متأسفانه بخش زیادی از حرف‌های علی خطیر در برنامه فوتبال برتر درست بود. او می‌گوید چرا وقتی استقلال در صدر جدول بود در سه هفته آخر مدیرعامل را برکنار کردید؟ حتی اگر علی خطیر را قبول نداشته باشید نمی‌توانید بگویید این حرف غلط است. اگر قرار به برکناری خطیر بود می‌شد این کار را نیم‌فصل گذشته انجام داد نه هفته بیست‌وهفتم! خطیر به درستی می‌گوید بعد از ۳ هفته هم نباید سرمربی را عوض کرد و اگر قرار به این کار بود باید ابتدای فصل نکونام را عوض می‌کردند. این هم حرف درستی است که اصلاً نیاز به یادآوری ندارد...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی