نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
تحلیل فرهاد مجیدی از بازی ایران و امارات/ پیشنهاد ویژه برای سلطان عادل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی به عنوان کارشناس برنامه دبی اسپورت، به صحبت درباره بازی ایران و امارات پرداخت.

فرهاد مجیدی، کارشناس فوتبال و تحلیلگر برنامه دبی اسپورت، در تحلیل خود از بازی ایران و امارات به نکات زیر اشاره کرده است:

استراتژی مربی امارات: مجیدی به تمجید از استراتژی مربی امارات پرداخت که با انتخاب بلوک میانی و بلوک بالا به نمایش گذاشته شد. این رویکرد نشان‌دهنده عدم ترس امارات از تیم ملی ایران بود و با فشار بالا و تمرکز بیشتر در میانه میدان، توانستند بازی را تحت کنترل خود درآورند.

عملکرد تیم ایران: او بیان کرد که این استراتژی باعث شد که ایران نتواند به خوبی به بازی بپردازد و امارات موفق شد توپ‌های دوم را بیشتر تصاحب کند. این عملکرد، باعث کاهش تأثیرگذاری تیم ملی ایران در نیمه اول بازی شد.

نقاط ضعف تیم امارات: مجیدی اشاره کرد که حتی در بازی‌های قبلی نیز، یکی از مشکلات اصلی تیم امارات عدم حضور کافی بازیکنان در محوطه جریمه بوده است. در حالی که پاس‌های خوب و ارتباطات مؤثر خارج از محوطه جریمه وجود داشته، اما برای گلزنی نیاز به حضور بیشتر بازیکنان درون محوطه جریمه احساس می‌شود.

پیشنهاد برای بهبود: مجیدی به این نکته اشاره کرد که سلطان عادل، بازیکن معروف امارات، می‌تواند تأثیر زیادی در بهبود وضعیت تیم ملی این کشور داشته باشد و کمک‌های قابل توجهی به تیم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی