نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
استقلال و پرسپولیس و بدسلیقگی AFC/ سرگیجه هواداران سرخابی در شب نوبرانه لیگ نخبگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به جدول زمانی برگزاری دیدارهای هفته اول لیگ نخبگان آسیا، شب سختی را پیش روی طرفداران تیم‌های سرخابی پایتخت قرار می‌دهد.

با توجه به فاصله یک هفته‌ای تا شروع مسابقات لیگ نخبگان آسیا تیم‌های کشورمان خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

با اعلام برنامه هفته اول لیگ نخبگان آسیا برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد پرسپولیس باید در خانه الاهلی عربستان به میدان برود و استقلال در تهران میزبان الغرافه قطر باشد.

نکته عجیب در برنامه‌ریزی دیدارهای تیم‌های پرطرفدار ایرانی، همزمانی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تاریخ دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه است.

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از پرطرفدار بودن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ایران و حتی کشورهای منطقه در خاورمیانه مطلع است با علم به اینکه بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش دوست دارند بازی هر دو تیم را ببینند ساعت برگزاری هر دو دیدار را ۲۱:۳۰ به وقت تهران تعیین کرده است.

همزمانی شروع دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعاً بخش عمده‌ای از بیننده‌های این دو مسابقه را کاهش می‌دهد و این موضوع در بحث تبلیغات محیطی نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکل ساز خواهد بود. چرا که شرکت‌های تبلیغاتی که برای این دیدار تابلو رزرو کرده‌اند قطعاً دوست دارند بازی این دو تیم از شبکه‌های پرمخاطب پخش می‌شود.  از سوی دیگر تماشای تصاویر ریز و درشت دو تیم در گوشه تلویزیون هم قطعا روی اعصاب بینندگان تلویزیونی خواهد بود!

با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا شروع این دو مسابقه قطعاً جابجایی ساعت آغاز این دو دیدار غیر قابل تغییر است اما قطعاً مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برای برگزاری دیدارهای هفته‌های بعد این موضوع را لحاظ کنند.

ناگفته نماند؛ تیم‌های استقلال و پرسپولیس هفته آینده روز دوشنبه ۲۶ شهریور به ترتیب در تهران و عربستان باید به دیدار تیم‌های الغرافه و الاهلی بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    از حالا به سمیعی میگیم با باخت کیسه جلوی الغرافه دوباره بفکر اخراج جوات نباشید .😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی