نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
۰ |
۰
چه کردیم با داوران‌مان/ عزت نفس آن‌ها هم مهم است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاسر همرنگ از لزوم توجه به عزت نفس داوران در فوتبال ایران گفت.

به گزارش خبرورزشی، اتفاقات بازی ایران - قرقیزستان و حواشی بعد از بازی باعث شد تا یاسر همرنگ، داور سابق فوتبال ایران این جنجال ها را با اتفاقاتی که برای داوران رخ می دهد قیاس کند.

یاسر همرنگ در همین رابطه یادداشتی در اختیار خبرورزشی قرار داده است:

روز بازی ایران مقابل قرقیزستان تماشاگران مسابقه نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال اعتراضاتی داشتند و از کلمات حیا کن رهاکن و بی شرف استفاده کردند. از آن شب مغزم درگیر یک موضوع است، بازیکنان و مربیان سالهاست میلیاردها تومان پول از همین فوتبال کسب کرده اند، این ارقام و دستمزدها حق طبیعی‌شان است ولی طاقت شنیدن یک توهین را ندارند و به سرعت واکنش نشان می‌دهند.

اما آن سوی ماجرا... در هر بازی کمترین توهین به داور بی شرف است! چرا دیدمان را نسبت به آنها انسانی نمی کنیم؟ من آسیب های روانی و جسمانی جدی را در داوری ایران می بینم، توهین می شنوند، احترام نمی بینند، عدالت را در مجموعه خود کمرنگ می بینند و در نهایت تقریبا با این حجم گردش مالی فوتبال ایران، فعایت داوران تقریبا رایگان محسوب می‌شود. همیشه جناب تاج می گویند دو چیز برای من در فدراسیون اهمیت خاص دارد، یک تیم ملی و دوم داوران… جناب مهندس، هر دو از شما و مجموعه تحت مدیریت تان ناراضی هستند. نگاه‌تان، انتخاب‌هایتان، عملکردتان را ناگزیرید عوض کنید.

باید از افراد دلسوز، سالم و قوی و با رزومه خوب در پست های کلیدی استفاده کنید، باید مشاوران صادق و شجاع در کنار خود داشته باشید، این فوتبال از دست خارج شده است. فوتبال ویترین ورزش است، چون ویترین است، همه در موردش نظر می دهند و همه توقع دارند. در وهله اول صداقت و در مرحله بعدی پذیرش اشتباهات گذشته و در پایان تغییر را در دستور کار خود قرار دهید تا این کشتی عنقریب به گل نشسته حرکت کند. این دلنوشته را از چشم‌ و گوش یک دلسوز بخوانید.

به امید روزهای بهتر برای فوتبال و داوری کشور.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی