نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
اگر شایعات، واقعی بودند الان از پرسپولیس رفته بودم/ هر تصمیمی گاریدو بگیرد ما باید گوش کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سرخپوشان با حضور تماشاگران ایرانی مقابل حریفان آسیایی قرار بگیرند.

یاسین سلمانی پس از حضور در جشن سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: خیلی خوشحالم که امروز اینجا بودم و توانستیم جشن بگیریم.

او درباره آخرین وضعیت خودش گفت: فصل گذشته آنطور که می‌خواستم نشد و امیدوارم در فصل جدید شرایط متفاوت باشد.

هافبک پرسپولیس درباره نبود ورزشگاه مناسب برای شرکت در رقابت‌های آسیایی گفت: کشورهای آسیایی و عربی بازیکنان قدرتمندی را جذب کرده‌اند که دیگر مانند گذشته نباشند. ما هم باید ورزشگاه خوبی داشته باشیم که با طرفداران زیاد مقابل آنها بازی کنیم. ما دوست داریم کنار هواداران بازی کنیم. یار دوازدهم ما هواداران هستند. ما از بزرگترهای تیم و مسئولان خواستار این هستیم که شرایطی را ایجاد کنند تا در ایران میزبان باشیم.

او درباره اینکه پس از مصدومیت نیمکت‌نشین بوده و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، گفت: هواداران به من لطف دارند و هر تصمیمی که آقای گاریدو بگیرند ما باید گوش کنیم. ایشان بهترین شرایط را برای تیم می‌خواهند و هر تصمیمی بگیرند به صلاح تیم است.

بازیکن پرسپولیس درباره فشار تمرینات همچنین گفت: خداوکیلی امروز خیلی فشار بود و خسته شدیم. امیدوارم در ادامه فصل خیلی خوب عمل کنیم. بدنسازی آقای گاریدو خیلی سخت است.

او درباره شایعات جدایی‌اش از سرخپوشان هم گفت: خودتان هم می‌گویید شایعاتی بود. اگر واقعی بود که الان رفته بودم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی