نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
۰ |
۱
یک سوال از نکونام؛ این همان ماشاریپوف است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره خارجی استقلال سطح کاملا متفاوتی در بازی‌های ملی دارد.

به گزارش خبرورزشی، زمانی که جلال الدین ماشاریپوف به استقلال پیوست، آبی‌ها از جذب یک ستاره بزرگ خوشحال شدند. بازیکنی که کاپیتان تیم ملی ازبکستان به حساب می‌آید و هم تیمی کریستیانو رونالدو هم بوده است. او کیفیتش را در نیمه دوم فصل گذشته نشان داد و امسال هم قرار بود یکی از مهره‌های اصلی آبی پوشان باشد؛ اتفاقی که البته در سه هفته ابتدایی لیگ رخ نداده است. اما سوال اصلی اینجاست چرا ماشاریپوف با وجود کیفیت بالا، در ترکیب استقلال درخشش با ثباتی ندارد اما در تیم ملی یک ستاره همه کاره محسوب می‌شود؟

از اولین اردویی که ماشا به عنوان بازیکن استقلال به ترکیب تیم ملی کشورش دعوت شد، ازبکستان 5 بازی در چارچوب مقدماتی جام جهانی انجام داده و به جز تساوی بدون گل با ایران در تهران، در باقی بازی‌ها او حداقل یک تاثیر مستقیم روی گل (پاس گل یا گل) را ثبت کرده و آخرین هنرنمایی‌اش هم به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش کشورش مقابل کره شمالی بود و همین سبب شد در جمع برترین بازیکنان مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار بگیرد. حالا سوال هواداران استقلال این است بازیکنی با این تجربه و پتانسیل، چگونه در تیم ملی همیشه تاثیرگذار است ولی در تیم باشگاهی‌اش نه؟ آیا تغییر پیاپی پست‌ بازی یا رویکرد تدافعی تیم نکونام سبب شده ماشاریپوف ازبکستان با ماشاریپوف استقلال متفاوت باشد؟ این سوالات را احتمالا سرمربی آبی‌ها بهتر از هر کسی بتواند پاسخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی