عذرخواهی کاپیتان استقلال از هواداران/ با این اقدام به هدفشان رسیدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، از هواداران به خاطر عملکرد تیم و اشتباهات شخصی خود عذرخواهی کرد.

سیدحسین حسینی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان، به شدت از عملکرد تیم و خود انتقاد کرد و گفت که باید بهتر از این عمل می‌کردند. او از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی کرد و اضافه کرد که شخصاً از گلی که دریافت کرده، راضی نیست و بابت آن معذرت خواهی کرد. حسینی همچنین اظهار داشت که بازی بسیار سختی بود و استقلال خوزستان تیم خوبی نشان داد.

در مورد حواشی پیش از بازی، حسینی توضیح داد استقلال تصمیمی برای بازی در ورزشگاه شهدای فولاد نداشته و این انتخاب به دلیل نداشتن زمین مناسب از سوی استقلال خوزستان بوده است. او این اقدام را به‌عنوان شیطنت از سوی فولاد خوزستان دانست و افزود که با این اقدام به هدفش رسید.

حسینی به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد نیز انتقاد کرد و گفت داور در پایان بازی اجازه نداد کار ادامه یابد و صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف سوت زد. او همچنین به نبود سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) اشاره کرد؛ این موضوع تأثیر منفی بر نتیجه بازی داشته است و تأکید کرد؛ در برخی بازی‌ها VAR وجود دارد و در برخی دیگر نه که این وضعیت نیاز به اصلاح دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ع ق QA ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    والله بالله که خودت خوردی حالا مقصر تراشی می کنی تو این بازی گیج بودی حتی وقتی اون جیمی جانب این بازی را بغل کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی