باشگاه استقلال مرزهای تکذیب را جابه جا کرد؛ ادعای هماهنگی فوری با وزیر جدید!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

آن طور که باشگاه استقلال ادعا می کند، وزیر نفت که اول شهریور برای اولین بار قدم به این وزارتخانه گذاشته، تمام کارهای مهم مملکت را تعطیل کرده و با هلدینگ خلیج فارس درباره استقلال جلسه گذاشته و به مدیران استقلال اطمینان داده توپ هم تکان شان نمی دهد!

به گزارش خبرورزشی، بیانیه نویس باشگاه استقلال سر شوخی را با وزیر نفت هم باز کرده است! با احتساب تعطیلی روز یکشنبه (اربعین) و تعطیلی روز جمعه و بین التعطیلی (شنبه) وزیر نفت جدید هنوز 24 ساعت هم در این وزارتخانه نبوده و خیلی هنر کرده باشد با معاونین خود آشنا شود، آن وقت بیانیه نویس استقلال مدعی است مدیران باشگاه با وزیر نفت در هماهنگی و همکاری کامل هستند!

در حالی که محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت اول شهریور ماه تازه قدم به وزارتخانه گذاشته و دوم و چهارم شهریور ماه به ترتیب جمعه و اربعین و تعطیل رسمی بوده و وزیر هنوز مهلت نکرده با معاونین خود به طور کامل آشنا شود، بیانیه نویس استقلال که احتمالا کوچکترین اطلاعی از رای اعتماد وزیر نفت در روز چهارشنبه و آغاز به کارش در روز پنجشنبه و حتی تعطیلی جمعه و اربعین ندارد، مدعی شده؛ هلدینگ خلیج فارس با وزیر محترم نفت، همراهی و همکاری کامل دارد!

سایت چیست؟ روزنامه کدام است؟ شناخت رسانه مهم تر از اصول رسانه!

ماجرا این است که سایت خبرورزشی شب گذشته از تغییر قریب الوقوع مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس خبر داده اما بیانیه نویس استقلال که لابد فرق سایت و روزنامه را هم نمی داند، مدعی شده یکی از روزنامه های ورزشی در خصوص شمارش معکوس برای تغییر مدیریت در استقلال این خبر را نوشته و دوستان همان طور که بابت تیتر یک روزنامه خبرورزشی دستور حمله به سردبیر سایت را صادر می کنند و مزدورهای فحاش شان در فضای مجازی هرآنچه لایق خودشان و ارباب شان است را به سردبیر سایت نسبت می دهند، احتمالا به بیانیه نویس هم می گویند خبر سایت را به پای روزنامه بگذارد!

درست در شرایطی که منابع آگاه در وزارت نفت، تغییر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و متعاقب آن، برکناری احمد شهریاری را قطعی و قریب الوقوع می دانند، باشگاه استقلال که تنها یکی از 65 شرکت تابعه هلدینگ خلیج فارس است با انتشار بیانیه ای خبری که خودشان هم می دانند درست است و بابت درست بودن آن، زانوی غم بغل گرفته اند را تکذیب می کند!

بیانیه جالب باشگاه استقلال؛ دعوت به رعایت اخلاق و ادعای هماهنگی با وزیر جدید

متنی که ساعتی قبل روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت را بخوانید؛

در پی انتشار خبری در یکی از روزنامه‌های ورزشی در خصوص شمارش معکوس برای تغییر مدیریت باشگاه استقلال، روابط عمومی باشگاه استقلال با تکذیب این خبر، رسانه‌ها را به حفظ اخلاق و اصول رسانه‌ای دعوت کرد. هلدینگ خلیج فارس که با وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس پاک‌نژاد، همراهی و همکاری کامل دارد، توانسته در فصل جدید لیگ برتر کمک قابل توجهی به تقویت تیم، رفع مشکلات مالی و برطرف کردن بخش قابل توجهی از دغدغه هواداران تیم پرافتخار استقلال بکند و این تیم در آرامش و اقتدار این فصل را آغاز کرده است.

با توجه به حمایت هلدینگ بزرگ خلیج فارس و مدیرعامل قدرتمند و حمایت گر آن از تیم استقلال و تمرکز این هلدینگ و مدیریت باشگاه برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و همچنین رقابت‌های داخلی تاکید می‌شود که تغییر مدیریت باشگاه استقلال که به تازگی از سوی هیات مدیره جدید منصوب شده، اساسا در دستور کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و این خبرسازی‌های جعلی با هدف برهم زدن تمرکز بازیکنان و تخریب و تضعیف تیم صورت می‌گیرد.

وزارت نفت دربست در اختیار استقلال؟

آن طور که باشگاه استقلال ادعا می کند، وزیر نفت که اول شهریور برای اولین بار قدم به این وزارتخانه گذاشته، تمام کارهای مهم مملکت را تعطیل کرده و با هلدینگ خلیج فارس درباره استقلال جلسه گذاشته و به مدیران استقلال اطمینان داده توپ هم تکان شان نمی دهد! مگر وزیر نفت بیکار است که در اولین و دومین روز کاری اش، تمام کارها را روی زمین بگذارد و پرونده استقلال را بررسی کند؟ از همه مهم تر کجای گزارش خبرورزشی اعلام شده بود هلدینگ قصد تغییر مدیریت استقلال را دارد که دوستان دست به تکذیب زده اند؟

هلدینگ باید تکذیب می کرد، نه باشگاه

در گزارش خبرورزشی آمده است؛ وزارت نفت در ادامه سلسله تغییرات این وزارتخانه و جوانگرایی مدیریتی که با روی کار آمدن محمد صادق عظیمی فر به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت آغاز شده، رییس هلدینگ خلیج فارس را هم در آینده ای نزدیک تغییر می دهد. باشگاه استقلال هم یکی از 65 شرکت تابعه هلدینگ خلیج فارس است که با تغییر مدیرعامل هلدینگ و بازگشت احتمالی جعفر ربیعی، مدیریت باشگاه استقلال هم دستخوش تغییر می شود.

این بیانیه را هلدینگ خلیج فارس باید تکذیب می کرد نه باشگاه استقلال. خبر درباره علی عسگری و هلدینگ بود، همان که به او در این بیانیه به او لقب قدرتمند حمایتگر داده اند! نه درباره مدیرعامل موقت باشگاه!

حتما بخوانید: شمارش معکوس برای تغییر مدیریت در باشگاه استقلال / خداحافظی علی عسگری با هلدینگ خلیج فارس جدی شد

بیشتر بخوانید: فوری| شوک به پرسپولیس و استقلال و سایر تیم‌های لیگ برتر/ رسماً اعلام شد؛ ۱+۱ سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • 6 IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    کیسه است دیگر...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی