حریفان دست جواد نکونام را خوانده‌اند/ پرسپولیس فوق ستاره استقلال را می‌خواهد/ محمد عمری؛ وینگری که از کف پرسپولیس رفت!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۶ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

محمد عمری؛ ستاره ای که از کف پرسپولیس رفت!

از پرسپولیس می خوانید: «یکی از بهترین بازیکنان ملوان انزلی در جدال نفسگیر با استقلال جواد نکونام، محمد عمری تکنیکی بود. در روزهایی که پرسپولیس دربدر دنبال پر کردن جای ترابی است، او می درخشد. دو سال پیش محمد عمری جوان و ۲۱ ساله را خود پرسپولیس به عنوان پدیده به لیگ ایران معرفی کرد.

عمری جوان خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و نوید یک ستاره نوظهور و جذاب را داد. تکنیک ناب و دریبل های کشویی و ریز محمد عمری همه را به آینده او امیدوار کرد. امیر قلعه نویی نیز تصمیم به دعوت او به تیم ملی گرفت اما...»

چشم امید گاریدو به بازگشت امید عالیشاه

بازهم از پرسپولیس: « شکی وجود ندارد که امید عالیشاه، فصل گذشته در تیم اوسمار ویرا جایگاهی ویژه را به خود اختصاص داد و توانست نقشی پررنگ و تاثیرگذار در قهرمانی داشته باشد. او نه تنها برای هم تیمی هایش بلکه او در قبالِ خود و مربی هم مسئول نشان داد و کمک شایانی به اوسمار ویرا کرد. حالا خوان کارلوس گاریدو هم منتظر بازگشت کاپیتان اول تیمش به ترکیب اصلی است تا بتواند پرسپولیس را به جایگاه اصلی اش بازگرداند...»

حریفان دست جواد نکونام را خوانده‌اند!/ پرسپولیس فوق ستاره استقلال را می‌خواهد!/ محمد عمری؛ وینگری که از کف پرسپولیس رفت!

پرسپولیس دست روی فوق ستاره استقلال گذاشت!

و اما سوژه مهم فوتبال: «این احتمال وجود دارد که در صورت کشدار شدن ماجرای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو با پرسپولیس، این مهاجم آرژانتینی به تیم ایرانی دیگری برود! یحیی گل محمدی تابستان فصل گذشته فیلم بازی مهاجمان مختلف خارجی را در اختیار مهرداد خانبان و محمد عسگری دو آنالیزور خود گذاشت و این دو نیز گوستاوو بلانکو را تأیید کردند.

مهاجم آرژانتینی که در فصل گذشته یکی از ستاره های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزورهای یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

حالا اما این مهاجم آرژانتینی با مشکل عجیبی در باشگاه استقلال مواجه شده است...»

شاهین خیری: حریفان دست جواد نکونام را خوانده‌اند!

شاهین خیری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از شرایط این تیم حرف زد:

  • استقلال خیلی راحت می‌توانست ملوان را ببرد. وقتی یک تیم می‌تواند بارها و بارها به درون محوطه ۱۸ قدم حریف نفوذ کند باید بتواند گلزنی کند.
  • استقلال باید تمام کننده داشته باشد وگرنه زحمات کل نفرات تیم به راحتی جلوی دروازه به هدر می‌رود.
  • آرمان رمضانی اصلاً نمی‌تواند به عنوان یک مهاجم نوک و تمام کننده برای ۹۰ دقیقه در خدمت تیم استقلال باشد.
  • وقتی آقای فرشید سمیعی نتوانسته قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کند تیم استقلال یک مهاجم نوک و تمام کننده تمام عیار ندارد.
  • عجیب است که تیم استقلال با وجود این همه خریدی که انجام داده و قراردادهایی که ثبت شده چطور نتوانسته بازیکن فصل قبل خود را دوباره به میدان بیاورد.
  • استقلال در میانه زمین تیمی نبود که بتواند کنترل بازی را در اختیار بگیرد. متاسفانه آرش رضاوند از روزهای اوجش به دور است.
  • هم اندونگ و هم کاکوتا که از اواسط نیمه دوم به میدان آمدند روند حرکتی تیم استقلال را تغییر دادند و دیدیم که از آن به بعد چقدر موقعیت برای آرمان رمضانی به وجود آمد.
  • وقتی بازیکن خارجی می‌آوریم یعنی به آنها ایمان داریم. وقتی به آنها دلار می دهیم باید از لحظه لحظه بودن آنها در تیم استفاده کنیم.
  • وقتی به هر دلیلی پرسپولیس یک بازی سنگین در پیش دارد و ممکن است مساوی کند ما باید در همان هفته قطعاً برویم و برنده شویم.
  • ای کاش استقلال می‌توانست ملوان را ببرد تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تیم استقلال خوزستان می‌رفت.
  • من شنیدم که قرار است یکی دستیار خارجی برای حضور در کادر فنی استقلال به تهران بیاید که امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد چون حریفان دست جواد نکونام را خوانده‌اند!

تصمیمی علیه استقلال و جواد نکونام

در صفحه استقلال می خوانید: «در حالی که باشگاه استقلال خوزستان دیدار با آلومینیوم اراک را در استادیوم شهدای فولاد برگزار کرد می خواهد میزبانی به استقلال تهران را به استادیوم تختی آبادان ببرد. این به این خاطر است که استقلال تهران در اهواز تماشاگران زیادی دارد و در صورت برگزاری بازی در اهواز به طور حتم جو استادیوم به سود شاگردان جواد نکونام خواهد بود...»

نتیجه نقل و انتقالات در آسیا مشخص می شود

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «خیلی‌ها می‌گویند سپاهان و تراکتور تیم‌های خوبی بستند و بعضی‌ها همین جمله را در مورد پرسپولیس و استقلال می‌گویند. جالب اینجاست که هر بازیکنی جذب می‌شود بلافاصله لقب بمب نقل و انتقالاتی را روی او می‌گذارند و اگر با تک تک مدیران صحبت کنید می‌گویند ما بهترین تیم ممکن را بسته‌ایم.

با گذشت دو هفته از فصل جدید هنوز هیچ تیمی نتوانسته حتی در حد نام خودش فوتبال بازی کند اما نکته اصلی اینجاست که در جایی مثل لیگ نخبگان آسیا بهتر می‌توان به تیم بستن مدیران و مربیان نمره داد...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آبی همیشه بالاست IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    مهدی سرطلایی بیارید دفاع استقلال واشتباهات مدافعین جمع میکنه
  • کج کلاه خان IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    اگر بازهم برای استقلال پنالتی نمی گیرند . بهترین و محکم ترین دفاع سیدمهدی سرطلایی است . جعبه سیاه استقلال . کسی که در هر دربی به راحتی آب خوردن دروازه کاج را باز می‌کرد. و ما فریاد میزدیم . مهدی هاشمی نسب چهارتا گذاشته اون وسط . ما پرسپولیسی ها هرگز سیدمهدی سرطلایی را فراموش نمیکنم . و همچنان می‌گوئیم شیرمادر و نان پدر و پول‌های نه چندان قابل دار پرسپولیس حلالت باد دلاور . و همیشه تاریخ در قلب تک تک ما جا داری سید عزیز . ولی وجدانا بازهم برای استقلال بخاطر این واقعیت تلخ پنالتی نگیرید . راستی راستی تا یادم نرفته بگم . که تیم کاج بیانه ای اعتراض آمیز صادر کرده و خواهان افزایش سهمیه معیشتی پنالتی بیشتر از سازمان لیگ شده است . واقعا رو که نیست .
    • ابراهیم IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      لنگ از بودن وار ناراحت
    • Mehran UA ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      با وار قلابی هربازی دو پنالتی برای استقلال می‌گیرند شرم آوره
  • خوزستانی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    محمد عمری فعلا سربازه بازیکن پرسپولیس ه
  • حمید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    از نکونام مربی خوب در نمیاد حتی رونالدو ومسی را هم بهش بدهند نوع فوتبال استقلال همین است واسلام
  • شاهین اهواز IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    نکومال نیاز به فوروارد نداره. وار تاجی اومده و نکومال هم در تمرینات به بازیکنان آموزش میده وقتی وارد محوطه جریمه میشه یا خودشونو بزنن به مدافع حریف یا گردن مدافع را بگیرن و دو تایی بزمین بخورن.داور و وار هم نقطه پنالتی را نشان میدهد‌.بهمین راحتی
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    کیسه،کیسه،کیسه،کیسه،کیسه
  • محمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    وار یار دوازدهم داور سیزدهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی