این VAR مناطق محروم است/ اگر قرار بود این تصاویر VAR باشد، با همان گوشی چک می‌کردیم/ مثل پارسال از بالا زنگ بزنید که این را پنالتی بگیر دیگر! +فیلم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردلان آشتیانی که برای بررسی بازی های دو هفته اول لیگ برتر در خبرورزشی حضور یافت، از نحوه اجرای VAR انتقاد کرد.

به گزارش خبرورزشی، در حاشیه ضبط برنامه کالبدشکافی عملکرد مربیان و بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر با اردلان آشتیانی، صحبت به جنجال های VAR کشیده شد.

پیش از آنکه این برنامه به طور کامل منتشر و تقدیم شما شود، از شما دعوت می‌کنم تماشاگر این بخش کوتاه از گفتگوی من (سامان خدائی) با اردلان آشتیانی باشید.

در یورو لوکاکو به خاطر یک سانتی متر جلوتر بودن زانویش 3 گل ملی از دست داد. این VAR قرار بود عدالت را برقرار کند. اینجوری که با همان گوشی موبایل هم می شد انجامش داد، صحنه را در گوشی می دیدند و عقب جلو می کردند، چه نیازی بود 5 داور در کانکس بنشینند و خودشان را عذاب بدهند. بازی ژاپن و اسپانیا یک سانتی متر از توپ روی خط بود VAR همان یک سانتی متر را نشان داد. VAR ما کدام خط کشی را دارد؟ اگر خط کشی دارد تلویزیون خط کشی و دیوار آفسایدش را نشان دهد، ما قبول می کنیم VAR درستی است. البته این را بگویم تجهیزاتش است، دوربین هایش نیست.

VAR مناطق محروم؟

آره دیگر، VAR مناطق محروم! سیستم کمک داور ویدیویی دوربین های مخصوص خود را دارد.

امیدوارم حل شود. در دو هفته 16 بازی داشتیم فقط 5 بازی VAR داشته، یکی اینکه همه بازی ها سیستم کمک داور ویدیویی داشته باشد و دیگری هم اینکه دقیق باشد. ما هم ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

شما بازی سپاهان و خیبر را ببین، گل دوم سپاهان خیلی مورد داشت. دفاع بیچاره آمد توپ را بزند، دابو از داخل آفساید آمد مقابلش ایستاد، تاثیر از این مستقیم تر نداریم. حداقل با گوشی موبایل انجام دهید VAR را. یک نفر پارسال از بالا زنگ زد گفت این را پنالتی بگیر، همانطور اجرا کنید بهتر است.

همچنین ببینید: در استقلال از قابلیت‌های ماشاریپوف استفاده نمی‌شود/ او بهترین خرید استقلال است اگر در جای خودش بازی کند/ سیستم نکونام او را از بازی خارج می‌کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • لنگ حموم IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    روش اجرای VAR درست نیست قبول ، ولی هر دو پنارتی استقلال درست بود
    • ولی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      البته از نوع معیشتی....
    • محمد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      اگه نظر بدیم هم پنالتی به نفع کیسه میگیرن؟ یکی میگیرن یا دوتا؟ باید از سازمان لیگ و کمیته آبی استعلام بگیرم
  • اتش؟ IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    حرف حق
  • کیسه سوز IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    وی ای ار یار سیزدهم کیسه
  • حسینی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    وار سفارشی است نه وار مناطق محروم وار خوب هم دارند فقط دوست دارن برای تیم حکومتی پنالتی بگیرن که آخر فصل مجبور به عذرخواهی نشن
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    اره امسال چون نمیشه داوری ازتون حمایت کرد وخدا اد هم رفته با وار همیشه تیم لنگ بیچاره است
  • حسن IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    آره ،پارسال هم،از بالا زنگ زدن،گفتن،آفساید،نداره تیم پرسپولیس،در بازی آخر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی