نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
واکنش تند مبینا نعمت‌زاده به حرف‌های شهربانو منصوریان؛ در حد المپیک نیستند و این موضوع‌ به آنها مربوط نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبینا نعمت‌زاده به انتقاد شهربانو منصوریان واکنش نشان داد.

مبینا نعمت‌زاده در واکنش به حرف‌های شهربانو منصوریان که کنایه به او تلقی شده بود گفت: خیلی موضوع‌ها پیش آمد و اینکه فقط حرف مردم نیست. خیلی از ورزشکاران که رشته آنها در حد المپیک نیست و نه این موضوع‌ها به آنها مربوط می‌شود آمدند و خیلی انتقاد کردند.

نعمت‌زاده افزود: شما خودت ورزشکاری و سختی‌های ورزش را کشیدی. وقتی به یک ورزشکار توهین می‌کنید قطعا یک روز و روزگاری هم به شما توهین می‌کنند. ما باید با هم مهربان و دوست باشیم و این رفتار خیلی بد است.

همینجا می‌گویم واقعا منظور خاصی نداشتم وقتی از سالن مسابقه خارج شدم مجری از من پرسیدند از مسئولان چه درخواستی دارید و من گفتم حمایت. در ادامه دوباره از من پرسیدند از دکتر پزشکیان چه درخواستی دارید و من هم گفتنم برای تحصیلاتم در دانشگاه تهران حمایت کنند و بعد دوباره از من پرسیدند به چه رشته‌ای علاقه داری و من هم گفتم به پزشکی علاقه دارم.

امیدوارم این موضوع واقعا حل و فصل شود چون از دیروز تمام کامنت‌هایم را بسته‌ام. البته خیلی برای من مهم نیست چون خودم واقعیت را می‌دانم ولی دوست داشتم که مردم هم این موضوع را بدانند.

بیشتر بخوانید: کنایه شهربانو منصوریان به مبینا نعمت‌زاده؛ غلط کنم دیگر به ورزش بیایم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ایرانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    وقتی هرکسی باسهمیه وبدن یک کارمثبت برای مردن به دانشگاه میرود چرااینهانروند
  • حمید کلباسی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    الحسود ، لا یسود
  • ،،، IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    المپیک هم در حد پزشکی نیست و این موضوع به مبینا هم مربوط نمیشه. برو بابا، یه مدال مسخره توی گمنام ترین ورزش دنیا گرفتی، فکر کردی کی هستی؟
  • اریا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    واقعا مبینا زدی تو برجک خواهران همیشه طلبکار منصوریان اینکه رشتشون درحد المپیک نیست فقط درسطح آسیا
  • پهلوان نه قهرمان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    درسته که شما هم یک مدال برنز گرفتید ولی فکر کنم اشتها تون خیلی بالاست خانم دکتر! اگر همه ورزشکاران همین تفکر شما رو داشتند که ما الان در درمان ورزشکاران نیازی به دکتر غیر نداشتیم.برادران خادم،سوریان،رنگرز،هادی ساعی،یزدانی،سلیمی،کیانی،عموزاد و... اگر همین جوری فکر می کردند بعضی هاتون الان تخصص هم گرفته بودند.
  • محمدطاها IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    آفرررین بانو اگه فرصت طلب و خواسته نامعقول نداشته باشی مثل بقیه بشینی از صبح تا شب درس بخونی و کنکور بدی موفق میشی قطعا👌حرفهای خانم منصوریان هم کاملا به حق و درست بود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی