نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
تمجید بلینگام از امباپه؛ او باورنکردنی و فوق‌العاده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه در اولین بازی خود نشان داد که چرا رئال مادرید تا این حد برای به دست آوردنش صبر کرد و جود بلینگام هم‌تیمی جدیدش را بسیار تحسین کرد.

رئال مادرید فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را همانطور که انتظار می‌رفت آغاز کرد و در فینال سوپرجام اروپا ۲-۰ آتالانتا را شکست داد. گل‌های امباپه و فدریکو والورده چهارمین جام را برای تیم کارلو آنچلوتی در سال تقویمی به ارمغان آورد و بلینگام که درخششی بی‌نظیر در زمین بازی داشت به تمجید از هم‌تیمی جدیدش پرداخت.

او در مصاحبه بعد از مسابقه در مورد خرید امباپه گفت: «فکر می‌کنم این هدف و ذهنیت تیم را نشان می‌دهد، چنین خریدی تعریف رئال مادرید است.»

بلینگام همچنین در مورد بازی در کنار ستاره فرانسوی افزود: «شیوه بازی او باورنکردنی است، او فوق‌العاده است. بسیار تیز است و کیفیت فنی زیادی دارد. بازی کردن با او شگفت‌انگیز است و همچنین یک هم‌تیمی عالی است.»

این مرد انگلیسی همچنین در مورد نقش جدیدی که پس از ورود امباپه به تیم به او داده شده توضیح داد: «مربی به من اعتماد دارد تا در این پست موقعیت‌سازی کنم و موقعیت‌های حریف را هم خنثی کنم. وقتی لازم باشد می‌توانم جلوتر بروم، و زمانی که لازم باشد عقب بیایم و به بازیسازی کمک کنم، می‌توانم این کار را انجام دهم. هر کاری که مربی بخواهد انجام می‌دهم.»

بیشتر بخوانید: ادعای امباپه بعد از اولین قهرمانی؛ از این هم بهتر می‌شوم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی