نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ خوشحالترین بازیکن پرسپولیسی تراکتور کیست؟/ حسن یزدانی سوژه تمرین پرسپولیس!/ سخنی با رؤسای فدراسیون‌های ناکام، خودتان بروید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۴۶ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

خوشحال ترین بازیکن پرسپولیسی تراکتور کیست؟ / نه شجاع، نه بیرانوند، نه دانیال و نه ترابی!

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «خوشحال ترین بازیکن این روزهای تراکتور تبریز در تمرینات این تیم یک پرسپولیسی سابق است. این پرسپولیسی سابق و خوشحال تمرینات تیم تبریزی، نه شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور است که نقش محوری و مهمی در تیمش دارد و نه علیرضا بیرانوند!

پرسپولیسی سابق خوشحال و خیلی راضی از شرایط، مهدی شیری است. او سابقه کار زیر نظر دراگان اسکوچیچ را دارد. مدافع سابق پرسپولیس در اولین انتقال لیگ برتری خود به تیم ملوان پیوست تا زیر نظر دراگان اسکوچیچ بازی کند و نکته جالب اینکه عملکرد خوبی هم در تیم تحت هدایت او داشت و موفق شد با ملوان به رتبه هفتم برسد.»

مهدی طارمی: برانکو خیلی به من گیر می دهد!

بازهم از پرسپولیس؛ «از تمرینات پرسپولیس خبرمی رسد که خوان کارلوس گاریدو خیلی روی تمرینات و عملکرد یاسین سلمانی وسواس داشته و نکات مختلفی را به او تذکر داده و یادآور می شود.

با شنیدن این خبر یاد مصاحبه چند سال پیش مهدی طارمی پس از بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران و برعهده گرفتن هدایت تیم پرسپولیس بود.

مهدی طارمی در مصاحبه ای ماندنی گفت:" برانکو خیلی به من گیر می دهد! " این روزها اما رفتار خوان کارلوس گاریدو با یاسین سلمانی ما را به یاد رابطه برانکو و مهدی طارمی می اندازد.»

حسن یزدانی سوژه تمرین پرسپولیس!

خبری دیگر از سرخپوشان تهران؛ «مدال نقره حسن یزدانی در المپیک ۲۰۲۴ سوژه تمرین بازیکنان پرسپولیس شد. از آنجایی که تیم پرسپولیس چند بازیکن مازندرانی مثل؛ مرتضی پورعلی گنجی، امید عالیشاه، فرشاد فرجی و ... را دارد، سوژه اصلی تمرین سرخپوشان تهرانی شکست تلخ حسن یزدانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود.»

ترافیک خوشحال کننده در خطوط مختلف استقلال

در مورد ترکیب استقلال می خوانید : «با نگاهی به اسامی نفرات حاضر در لیست تیم استقلال اعم از بازیکنان ملی پوش با تجربه و جوانانی که در دسته زیر ۲۳ سال یا ۲۵ سال به شمار می‌روند می‌توان دریافت که تیم استقلال در فصل آینده یک ترافیک شیرین را در پست‌های مختلف دفاع، هافبک و خط حمله خواهد داشت.

قطعاً جواد نکونام این روزها برای انتخاب نفرات اصلی تیمش در ترکیب ۱۱ نفره برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین دردسرهای زیادی دارد. چرا که بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در جمع نفرات تیمش حضور دارند و هر روز تمرین می‌کنند که در اختیار داشتن آنها برای خیلی از تیم‌ها آرزوست و حتی یکی از آنها می‌تواند وزنه مهمی در تیم‌های دیگر به شمار برود و روند کاری تیم‌های دیگر را تغییر بدهد.»

رضا حسن‌زاده: زیبنده استقلال نیست در تهران میزبان نباشد

رضا حسن‌زاده کاپیتان و مدافع اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم در آستانه حضور دوباره در لیگ برتر و شرایط کلی استقلال در فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی انجام داد.

  • به نظرم استقلال از هر نظر در شرایطی خیلی خوبی قرار گرفته است. امیدوارم بازگشت استقلال به لیگ برتر با قهرمانی توأم شود.
  • ما وقتی اعتراض یا انتقادی از کادر فنی نمی‌شنویم یعنی اینکه همه چیز رو به راه است و فقط باید تیم برود تا قهرمان شود.
  • اگر قرار باشد استقلال قهرمان نشود که دیگر استقلال نیست. استقلال به پشتوانه حمایت حداقل ۳۰ میلیون نفر جمعیتی که از این تیم در طول سال حمایت می‌کنند می‌رود تا قهرمان شود
  • وقتی این بازیکنان خارجی خوب را در خط هافبک به خدمت بگیریم، طبیعی است که یک شرایط خوب هم در خط حمله داشته باشیم.
  • این واقعا باعث تاسف است که ما نمی‌توانیم بازی‌های تیم مان را در استادیوم آزادی که از قدیم استادیوم خانگی استقلال بوده برگزار کنیم. متاسفانه این وضعیت اصلاً برازنده تیم بزرگی مثل استقلال نیست.

درباره گزینه وزارت ورزش

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت :«احمد دنیامالی گزینه رئیس‌جمهور محترم برای پست وزارت ورزش و جوانان است و حتماً بررسی‌های لازم در این مورد صورت گرفته اما بد نیست برای اطلاع بیشتر مردم، رزومه ورزشی دنیامالی را اعلام کنند. به نظر می‌رسد ایشان بیشتر از آنکه ورزشی باشد، سیاسی است. ما البته منکر مدیریت او نمی‌شویم اما بعید است بتوان از کارنامه ورزشی ایشان خیلی دفاع کرد. در همین المپیک دیدیم رشته‌هایی مدال گرفتند که رؤسای ورزشی داشتند. البته دنیامالی هم رئیس فدراسیون قایقرانی و رئیس هیأت‌مدیره ملوان بندرانزلی بوده اما به نظر می‌رسد که می‌شد روی گزینه‌های دیگر هم کار کرد و شاید بهتر بود دنیامالی در جایی دیگر مشغول خدمت شود...»

سخنی با رؤسای فدراسیون‌های ناکام، خودتان بروید

یادداشتی هم از المپیک، «نوشتیم که در المپیک فقط کشتی و تکواندو که رؤسای متخصص داشتند، مدال گرفتند و این خود پیام مهمی بود. طبعاً بسیاری از فدراسیون‌ها این ویژگی را ندارند و از رؤسای سیاسی و... بهره می‌برند اما در این میان چه کسی مقصر است؟ حتماً می‌دانید رئیس هر فدراسیون را اعضای مجمع آن فدراسیون که حق رأی دارند، انتخاب می‌کنند و در چنین شرایطی وقتی یک رئیس متخصص و اصلح انتخاب نمی‌شود، باید یقه اعضای مجمع همان فدراسیون را گرفت. این افراد قطعاً از نظر عرفی و شرعی باید جوابگو باشند و البته قبل از هر چیز جواب وجدان خود را بدهند که چرا به فردی که این‌کاره نیست، رأی داده‌اند؟

علیرضا دبیر و هادی ساعی راه درست را نشان دادند. حالا وقت آن رسیده که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بدون رودربایستی بررسی و کارشناسی جامعی روی تمام رشته‌ها داشته باشند و البته خود رؤسایی که ناکام بودند و یا می‌دانند به هر دلیلی کاری از دست‌شان برنمی‌آید، استعفا بدهند و بروند. این تنها کار مفیدی است که آنها می‌توانند انجام بدهند تا سرنوشت یک رشته ورزشی به دست اعضای مجمعی که دنبال منافع خودشان هستند، نیفتد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی