نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
انتقاد شدیداللحن حسین عبدی؛ این بازیکنان را ما تربیت کردیم، چرا آنها را در اختیار تیم ملی نمی‌گذارید؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به انتقاد از برخی باشگاه‌ها به دلیل در اختیار قرار ندادن بازیکنانشان پرداخت.

حسین عبدی در آستانه سفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران به چین برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۰ سال این کشور درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان، اظهار داشت: قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۰ سال چین انجام دهیم. تدارکات لازم برای این کار هم انجام شده اما متأسفانه تعدادی از باشگاه‌ها بازیکنانی که در عرض ۳_۲ سال گذشته در تیم ملی جوانان تربیت کردیم به ما ندادند.

وی افزود: در حقیقت آنها هیچ دیدار رسمی نداشتند و فقط در حال تمرینات بودند. اجازه ندادند بازیکنان خودمان، برای این اردو به تیم بیایند. این در حالی است که بازیکنان ما در حال حاضر نیز مشغول تمرین بوده و هستند و طبق برنامه پیش می‌روند. فکر می‌کنم این دو بازی می‌توانست برای آنها بسیار مثمر ثمر باشد و همین طور برای باشگاه‌هایی که آنها را به خدمت گرفته اند.

سرمربی تیم ملی جوانان با ابراز نارضایتی از همکاری نکردن باشگاه‌ها با سرمایه‌های ملی در خصوص وقت و انرژی که برای رشد و تربیت آنها گذاشته شده است، گفت: سرمایه، انرژی و وقت برای بازیکنان جوانان توسط فدراسیون گذاشته شده اما حالا که می‌خواهیم برای شادی یک ملت و اهداف مهم خود در رقابت‌های بین‌المللی گام برداریم، نمی‌توانیم از سرمایه گذاری انجام شده استفاده کنیم تا تیم ملی هرچه قوی‌تر و منسجم‌تر داشته باشیم.

عبدی تصریح کرد: دلایل جلوگیری باشگاه‌ها از همکاری با فدراسیون را خودشان باید اعلام کنند. هنوز بازی‌ها شروع نشده که بازیکن ندادند اما احتمال دارد بگویند مشغول آماده‌سازی و هماهنگی هستیم که فکر می‌کنم ما هم در جوانان دقیقا مشغول به همین کار هستیم.

وی ادامه داد: به هر حال امیدوارم این بازیکنان در باشگاه‌های خود بازی کنند چون در غیر این صورت اگر بازی نکنند و یا بخواهند آنها را فقط در شرایط خاص به ما بدهند، مجبوریم بازیکنان دیگر را تعلیم دهیم و از انها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: زمان بسیار کم است و باید همه ما همراه شویم تا تیم ملی قوی‌تری داشته باشیم. در هر صورت با ۱۴،۱۵ بازیکن داخل زمین می‌رویم که در کنار آنها سه دروازه‌بان هم هستند. در صورتیکه باید با ۲۳ نفر به سفر می‌رفتیم.‌

عبدی تاکید کرد: در هر صورت بازیکنانی که از ۳_۲ سال گذشته با ما بودند به تعداد انگشتان یک دست هم نیستند و بازیکنان جدیدی آورده‌ایم که آنها را امتحان کنیم. دوست داشتیم با تمام بازیکنان به چین می‌رفتیم اما نقصان بزرگی است که اکنون تعدادی از آنها را نداریم. به هر حال کارمان را ادامه می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاپور IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
    عبدی درست میگه بازیکنان و پرورش داده در مسابقات برون مرزی دیده شده اند الان باشگاها آنها را خریده ودر اختیار تیم ملی نمی دهند این یعنی خالی کردن پشت مربی سازنده وکاشف واینجا باید فدراسیون دخالت کند و به کمک مربی بیاد تا در مسابقات با تمام ظرفیت‌های شرکت کنیم نه نصف ونیمه بعد تمام کاسه کوزه را سر مربی بشکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی