نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
فرشاد و یاسین، دوقلوهای به هم چسبیده از اصفهان تا تهران/ مدعیان شماره ۱۰ سپاهان در ترکیب اصلی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی همزمان فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی در پرسپولیس قدرتنمایی تقدیر برابر انسان‌هاست.

به گزارش خبرورزشی، یاسین سلمانی و فرشاد احمدزاده دو خرید پرسپولیس در سال قبل و امسال از سپاهان هستند. طی سال‌های گذشته همیشه سپاهان ستاره‌های استقلال و پرسپولیس را می‌خرید و به اصفهان می‌برد اما حالا سال‌هاست آنها بیشتر بازیکنانی را می‌خرند که استقلال و پرسپولیس می‌خواهند!

در عوض بازیکنانی که سپاهان به هر دلیلی آنها را نمی‌خواهد یا حداقل به هر قیمت راضی به حفظ آنها نمی‌شود، طی سال‌های اخیر راهی پرسپولیس (گاهی هم استقلال) شده‌اند. این روند فصل قبل هم با خرید یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید ادامه یافت اما او در همان شروع فصل و بدون انجام حتی یک بازی کامل ۹۰ دقیقه‌ای در لباس پرسپولیس، ربات پاره کرد و تا امروز دیگر در زمین حاضر نشده است.

در نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس فرشاد احمدزاده را برگرداند. بازیکنی که در تمام این یک دهه بارها از پرسپولیس رفته و برگشته و در سال‌هایی هم که نیامده، صحبت احتمال بازگشت او مطرح بوده اما تقدیر چنین بود که احمدزاده زمانی برگردد که یاسین سلمانی هم از مصدومیت برگشته! آن هم در شرایطی که در تمام این سال‌ها تلاش مدیران مختلف پرسپولیس یا استقلال برای کنار هم قرار دادن این دو بازیکن بی‌نتیجه بود.

داستان این دو وینگر در سپاهان به هم گره خورده بود. زمانی که انتخاب آنها برای پیراهن شماره ۱۰ شهباززاده در مسیر یکدیگر قرار گرفت، فرشاد احمدزاده به عنوان بزرگتر بعداً خود این ماجرا این را اینطور توضیح داد که به سلمانی گفته «هنوز برای تو پوشیدن شماره ۱۰ زود است». او شماره ۸ خود را به سلمانی داد و شماره ۱۰ سجاد شهباززاده را بعد از رفتن او تصاحب کرد.

سلمانی و احمدزاده تا دیروز در لیگ برتر کنار یکدیگر با لباس سپاهان بازی می کردند و حالا قرار است در لیگ بیست و چهارم هر دو برای پرسپولیس بازی کنند. با این تفاوت که این بار سلمانی در موقعیتی نیست که شماره ۱۰ پرسپولیس را بخواهد و احمدزاده هم برای تصاحب پیراهن سابق خود رقیبی گردن کلفت مثل اورونوف دارد! ستاره ای که هم پست او هم هست!

از شروع تمرینات گاریدو تا امروز اینطور مشخص شده که انتخاب‌های مرد اسپانیایی در دو سوی خط میانی و در بخش تهاجمی همین دو بازیکن خواهند بود. مقابل الاهلی بحرین نیز هر دو نفر مثل بازی دوستانه قبلی در تهران در ترکیب اصلی بودند و به احتمال زیاد پرسپولیس با حضور ثابت آنها لیگ بیست و چهارم را آغاز می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی