نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
مسعود شجاعی: منتظر این پیشنهاد هستم!/ این دیگر آخرین اتفاقی است که می‌توانست سر مردم بیاید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود شجاعی به شایعه انحلال صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فصل گذشته هوادار تهران، در حاشیه دیدار خیریه ستاره‌های فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در ابتدا گفت: همیشه هرچند وقت یک بار از این اتفاقات میفتد و سعی کردیم هرکس به سهم خودش کمک کند. کار قشنگی است و باید از همه به خصوص آقای مهدوی که باعث شدند دور هم جمع شویم تشکر کنم.

او در مورد شرایط استادیوم‌های لیگ گفت: این مشکل بزرگ فوتبال ماست و سخت افزار پایه‌ای‌ترین مسئله است که ما هنوز با آن مشکل داریم. من شنیدم در اکباتان که بهترین زمین ایران بود هم اجازه بازی نمی‌دهند.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم مگر با حرف من درست می‌شود؟ تاسف بار است و باید به فکر باشیم. این نظر شخصی من است، اگر من بودم می‌گفتم هر تیمی استادیوم استاندارد و خوب ندارد نباید در لیگ باشد!

او در مورد پیشنهاداتش برای مربیگری گفت: پیشنهاد لیگ یک داشتم و ترجیح دادم صبر کنم فعلا. اگر پیشنهاد لیگ برتر باشد حاضرم ادامه بدهم وگرنه فعلا بیرون هستم.

مسعود شجاعی اضافه کرد: از ما نظر نخواستند و نمی‌دانم عرف هست در دنیا که از بازیکن یا مربی نظر بخواهند یا نه. باشگاه‌ها حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد هزینه می‌کنند و هر باشگاهی که زمین تمرین استاندارد، سالن بدنسازی، استخر و سالن ریکاوری و زمین بازی خوب ندارد در لیگ شرکت نکند. چه ایرادی دارد؟ یکی دوسال تحمل کنند و تیم‌های با امکانات بیایند چون این پایه‌ای‌ترین چیزی هست که یک تیم فوتبال داشته باشد. مگر می‌شود تیم‌هایی که اسم و رسم دارند هنوز زمین ندارند. فقط یک مقدار همت می‌خواهد.

شجاعی در مورد جایگزینی مهدی رحمتی در هوادار گفت: مبارک‌شان باشد و انشاالله موفق باشند.

این پیشکسوت آبادانی در مورد شایعه انحلال صنفت نفت گفت: الان کدام تیم بدهی ندارد، همه باشگاه‌ها بدهکارند. این دیگر آخرین اتفاقی است که می‌توانست سر مردم بیاید. با آن وضع زندگی و امکانات یک دلخوشی در آن شهر است که پیر و جوان و بچه دلخوش به صنعت نفت هستند که آن هم منحل شود؟ نمی‌دانم با مردم آبادان می‌خواهند چه‌کار کنند.

بیشتر بخوانید: فوتبال ایران با این فرایند تا ۳_۲ سال دیگر ورشکست می‌شود؛ قول می‌دهم!/ ۱۳ ساله‌های اماراتی در زمینی مانند کمپ تیم ملی تمرین می‌کنند اما...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی