نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
سیروس دین‌محمدی: هواداران امسال قهرمانی می‌خواهند و هیچ بهانه‌ای هم نمی‌پذیرند/ مدیر باشگاه باید پیشکسوت استقلال را بالای سرش بگذارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس دین‌محمدی به نقل و انتقالات استقلال واکنش نشان داد.

سیروس دین محمدی در حاشیه دیدار دوستانه منتخب ستارگان ۹۸ و ستارگان فوتبال ایران اظهار کرد: پیشکسوتان و آنهایی که فوتبالشان تمام شده وظیفه داریم در این بازی‌ها شرکت کنیم. یک روز همه پیشکسوت می‌شوند و بازیکنان فکر نکنید همیشه جوان می‌مانید ولی قدر یکدیگر را تا زنده‌ایم بدانیم. متاسفانه تا موقعی که زنده هستیم قدر یکدیگر را نمی‌دانیم ولی وقتی خدای ناکرده پیشکسوتی فوت می‌کند آن را دور امجدیه می‌چرخانیم و یا پیراهنش را امضا می‌کنیم.

دین‌محمدی افزود: آقای مدیر وقتی پیشکسوت به باشگاه می‌آید باید آن را بالای سرت بزارید چرا که آن پیشکسوت مفت برای باشگاه بازی کرده و بدون رختکن، بدون دوش، بدون دکتر، بدون پول برای این تیم بازی کرده و الان باید قدرش را بدانید. آن بازیکن باعث شده شما الان مدیر باشگاه باشی چون باشگاه را حفظ کرده و این برای هر دو تیم وجود دارد و باید قدر پیشکسوتانشان را بدانند.

وی درباره شرایط استقلال در پیش‌فصل و نقل و انتقالات آبی‌ها و اینکه شانس قهرمانی تیم نکونام چقدر است گفت: من امیداورم جبران کنند هواداران استقلال امسال دیگر قهرمانی می‌خواهند و پارسال بهانه شرایط و مدیریت باشگاه را هواداران قبول کردند اما امسال فکر نمی‌کنم دیگر هواداران این بهانه‌ها را قبول کنند.

دین‌محمدی نسبت به جذب رامین رضاییان توضیح داد: رامین رضاییان یکی از بهترین گزینه ها برای استقلال و بهترین خرید بود و نظر شخصی من درباره خریدهای خارجی این است که فیلم آن بازیکنان را در سایت‌ها می‌گذاشتند و من خودم کیفیت این بازیکنان را نمی‌توانم قضاوت کنم.

بیشتر بخوانید: شبیه زوج خداداد و دایی شاید در استقلال شکل بگیرد/ یارگیری‌ها منهای دو بازیکن خوب بوده است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اسی NL ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    قهرمانی رو تو خواب ببینی سیروس کیسه کش، امسال هم باید برای نایب قهرمانی تلاش کنین جیگر!!🤩😍🙄😘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی