نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
تعامل هالیوود و المپیک؛ سلما هایک و اسنوپ داگ در بین سلبریتی‌های مشعل‌دار در پاریس +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افراد مشهور هالیوودی به همراه بزرگان ورزش مشعل المپیک را در روز جمعه حمل خواهند کرد و آن را پیش از آغاز مراسم افتتاحیه به جایگاه اصلی‌اش خواهند رساند.

ستارگان مشهور جهان قرار است مشعل المپیک ۲۰۲۴ را در خیابان‌های پاریس حمل کنند. از جمله چهره‌های شناخته شده حاضر در این رژه تاریخی می‌توان به سلما هایک بازیگر و اسنوپ داگ رپر اشاره کرد.

سلما هایک که از طریق ازدواج با فرانسوا هانری پینو، مدیر عامل گروه لوکس کرینگ، پیوند عمیقی با فرانسه دارد، مشعل را از حومه ایولین به کاخ نمادین ورسای حمل کرد. هایک با لباس اسپرت در این رژه شرکت کرد و با دیدیه دشان، پاتریک بروئل خواننده، و پرسنل کیمپمبه ستاره فوتبال همراه شد.

اسنوپ داگ قرار است مشعل را جمعه در روز افتتاحیه در سن دنیس حمل کند که آخرین ایستگاه قبل از رسیدن مشعل به برج ایفل است. این خواننده رپ که قرار است در طول بازی‌ها به عنوان خبرنگار ویژه NBC فعالیت کند، اشتیاقش از حمل مشعل را در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

بازیگر فرانسوی لاتیتیا کاستا و رپر مک‌سولار به اسنوپ داگ در این قسمت از رژه می‌پیوندند.  آنها با هم مشعل را به مقصد نهایی خود نزدیک می‌کنند، ولی هویت شخصی که مشعل را به جایگاه اصلی و نهایی می‌رساند هنوز مشخص نیست تا بر هیجان مراسم افتتاحیه افزوده شود.

مشعل المپیک که برای اولین بار در ماه آوریل در المپیا روشن شد، از یونان و مناطق مختلف فرانسه عبور کرده تا پیام صلح و دوستی را در بین ملت‌ها پخش کند. مشعل پیش از مراسم افتتاحیه که برای ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه به وقت محلی برنامه‌ریزی شده، به رودخانه سن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: سورپرایز بزرگ المپیک پاریس؛ سلین دیون به صحنه برمی‌گردد!

تعامل هالیوود و المپیک؛ سلما هایک و اسنوپ داگ در بین سلبریتی‌های مشعل‌دار در پاریس +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    بهترین المپیک برای ایرانیا
  • مجید IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    من فکر کنم حمل کننده نهایی زین الدین زیدان باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی