نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
تاج آب پاکی را روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت/  تیم ملی هم باید به فکر دیگری باشد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که ورزشگاه آزادی در شروع فصل قابل استفاده نخواهد بود.

مهدی تاج در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر ایران صحبت‌های خود را به این شکل آغاز کرد: من به رسم ادب درگذشت هنرمند فوتبالی، سعید راد، را تسلیت عرض می‌کنم. ایشان از دوستان من بودند و چندین جلسه چند ساله با ایشان و آقای کیمیایی داشتم و آنها خیلی نگران فوتبال بودند. نمی‌گویم طرفدار چه تیمی بود اما خیلی به فوتبال علاقه داشت و باید به جامعه فوتبال و سینما تسلیت بگوییم.

وی افزود: فوتبال ارزان‌ترین پدیده اجتماعی است، چون می‌توانم تخمین بزنم مجموع قراردادها چقدر است و این به نسبت دنبال‌کنندگانش، آن را به ارزانترین پدیده اجتماعی تبدیل کرده است. فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست، امروز بسیاری از صفحات، روزنامه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و گفتگوهای محاوره مردم، با فوتبال پر می‌شود. این نشان می‌دهد فوتبال چقدر در جامعه موثر است. امروز تاسیس یک باشگاه خوب، به منزله تخریب یک زندان است و به همین خاطر باید دست کسانی که در این حوزه کار می‌کنند، بوسید.

او درباره نقش فدراسیون عنوان کرد: مجموعه به این بزرگی همیشه مورد نقد قرار می‌گیرد و در فوتبال هرچیزی گفته می‌شود، وایرال می‌شود. همه ما باید حساسیت فوتبال را بدانیم و بفهمیم که چه کار مهمی انجام می‌دهیم.

تاج درباره فصل جدید توضیح داد: ما امسال پر مسابقه هستیم و همه باید همدیگر را درک کنیم. ما لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا را داریم، مقدماتی جام جهانی را داریم و لیگ‌برتر هم وجود دارد و جام جهانی جوانان و نوجوانان را هم خواهیم داشت. امسال ما باید باهم کنار بیاییم، علاوه بر مسابقات ما قوانین تازه برای استاندارد ورزشگاه‌ها داریم و ممکن است ما در چند ورزشگاه نتوانیم بازی برگزار کنیم. ما مکلف به رعایت استاندارد ای اف سی هستیم و مطمئن باشید اگر ما به استقبال قوانین نمی‌رفتیم، حالا ۷ باشگاه مجوز حرفه‌ای نداشتیم. کره و ژاپن کمتر از ما مجوز گرفتند.

رئیس فدراسیون در مورد استادیوم‌ها گفت: ما لیگ را در استادیوم‌هایی برگزار خواهیم کرد که بلیت اینترنتی بفروشند. کانون هواداران در شورای امنیت ملی تصویب شده و امروز هم به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شد. آنها موظف هستند که کانون هواداران خود را معرفی کنند. نمی‌توان در استادیوم غیر استاندارد مردم را جا داد و از مسئولان درخواست دارم به جای مذاکره، بروند مشکل استادیوم خود را حل کنند.

او با اشاره به ورزشگاه آزادی اظهار داشت: آقای مهندس هاشمی، وزیر ورزش، زحمات زیادی کشیدند و من حیفم می‌آید نگویم. اما ممکن است به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نرسد و اگر اینطور باشد، تیم ملی و پرسپولیس و استقلال باید فکر ورزشگاه دیگر باشند.

مهدی تاج درباره شایعات پیرامون فوتبال و موضوع فساد گفت: توضیحاتی را دستگاه قضایی در مورد اتفاقات سال ۹۸-۹۹ از همکاران ما توضیح خواستند و ما استقبال کردیم و اعتقاد داریم هرکسی در هر مقامی هست، باید پاسخگوی عملکردش باشد. همه همکاران ما هم استقبال کردند که توضیح بدهند. امسال یک لیگ پاک، خوب و منظم باید داشته باشیم. من یک بخشنامه در مورد داوران و ناظران به کمیته داوران دادم و دقیقا گفتیم شرایط باید چطور باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میرزایی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    انگار رییس فدراسیون فوتبال ما هستیم، تاج به جای تلاش برای اینکه زودتر ورزشگاهها تعمیر بشن میاد و سر استقلال و پرسپولیس منت میگذاره! اینم از عجایب فدراسیون پنج ستاره تاج و رفقاش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی