نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد؛ جانشین بیرانوند خارجی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش از دو گزینه خارجی برای پر کردن پست دروازه‌بانی پرسپولیس خبر داد.

رضا درویش درحاشیه حضور اضافه شدن ایوب العملود به پرسپولیس درخصوص گزینه‌های جدید نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: در ۲ جناح احتیاج به ترمیم داریم که تا آخر هفته نام دو بازیکن اعلام می‌شود که به پرسپولیس می‌پیوندند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جانشینی بیرانوند و نگرانی هواداران افزود: ۲ گزینه بسیار خوب خارجی مدنظر گاریدو است که از بین آنها یکی را انتخاب می‌کنیم و یکی از مدافعان چپ هم خارجی است.

بیشتر بخوانید: ایوب العملود: خیلی خوشحالم به باشگاه بزرگ پرسپولیس آمدم/ سعی می‌کنم هواداران را خوشحال کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Perspolis NL ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    خارجی زیاد خیلی خوبه ولی مثل شمشیر دو لبه هست، هم خیلی اوقات خوبه هم بعضی وقت‌ها میتونه خیلی بد باشه، آیا اگه مثلا ۵تا بازیکن خارجی توی ترکیبمون بود میتونستیم حماسه ده دقیقه_ده نفره_ سه گل رو توی دربی داشته باشیم؟ یا حماسه دیگری در دربی که بیش از یک نیمه ۹نفره بازی کردیم و نباختیم؟ یا حماسه بردن الجزیره، دیوانه وار مقاومت کردن جلوی السد قطر و صعود به فینال... آیا میتونیم با کلی بازیکن خارجی متعصبانه بازی کنیم و به وقتش حماسه‌سازی کنیم؟ واسه من که خارجی زیاد خیلی استرس به همراه داره، امیدوارم من اشتباه کنم و این چند خارجی به شدت برای پرسپولیس مفید باشن.
  • تعصب قرمز IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    خدائی اعتماد به رفیعی ضرری نداره، این گلر هر گلی که در بازی آلومینیوم خورد بی تقصیر بود، اگر بیرانوند هم تو گل بود این توپها را میخورد همانطور که در بازی با تیم خوزستانی خورد فقط رفیعی باید روی پنالتی گرفتن تمرین بیشتری کند.
  • پرسپولیسی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    آقای درویش شما مدیران فقط بلد هستید ریاست کنید ودستور صادر کنید ،بازیکن خارجی که برای مملکت دیگه ای هست که نمیاد برای ایران افتخار بیاره فقط میان پول سنگین بگیرن ودوسال دیگه برن مملکت خودشون .بیرو که آدم نکشته بود می خواستین حق وحقوقش رو بدین .که کار به اینجا نرسه قدر بازیکن رو نمیدونی فقط با لجبازی تصمیم میگیری.
  • ارتش سرخ IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    باید دروازه بان خارجی خوب بیاریم کلی هم بعدش بتونیم روی فروشش سود کنیم اون دوستی که میگه بیرانوند آدم نکشته احتمالا از فوتبال حرفه ای چیزی نمیدونه بازیکنی که هر سال حاشیه درست میکنه نباید جایی در پرسپولیس داشته باشه در ضمن بیرانوند با پرسپوليس به تیم ملی دعوت شد و بیرانوند شد لطفا اول باشگاه براتون مهم باشه بعد بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی