نصیرزاده: حضور بانوان در فولاد آرنا مساله فرا فوتبالی است؛ من و گل محمدی مکمل یکدیگر هستیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد 4 بازیکن خوب باشگاه ها را جذب کرده ایم و از یک بازیکن جدیددیگر، رونمایی خواهیم کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فولاد خوزستان مقابل دفتر فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد و در گفتگویی با خبرنگار خبرورزشی درباره وضعیت تیم فولاد گفت: 

ما لیستمان پر شده و یک جای خالی بیشتر نداریم. بازیکنانمان سال دیگر هم قرارداد دارند و ما هنوز در گفت گو با چند نفر هستیم تا بتوانیم لیستمان را خالی کنیم. ۴بازیکن گرفته ایم و یک بازیکن دیگر هم تمام کرده ایم که هنوز رسانه ای نکرده ایم چون یک سری کار اداری دارد که پس از آن رونمایی می کنیم. ما بازیکنان برتر باشگاه ها را گرفته ایم و در واقع ۵ بازیکن جدیدمان با ۵ کارگزار متفاوت به باشگاه ما آمدند. تیم ما در حال حاضر داخل اردو است و سپس به اهواز برمی گردد و قرار بر این شد یک اردوی خارجی نیز برویم و یک بازی دوستانه در اینجا و یک بازی دوستانه در خارج از کشور برگزار کنیم.

باتوجه به اینکه خودتان عضو کارگروه تدوین مقررات بودید، به نظرتان چقدر قوانین بازیکن خارجی به فوتبال ما آسیب می زند؟

بازیکن خارجی اصولا ارزان تر است ولی فدراسیون برای دلسوزی اقدام می کند نه برای چوب لای چرخ گذاشتن در فوتبال. چون در مواقعی مواجه می شوند با تیمی که بازیکن خارجی گرفته و روی نیمکت می نشاند و فدراسیون معتقد است نباید در فصل آینده ار این بازیکنان اینگونه استفاده شود.

بازیکنان خارجی هندوانه در بسته اند، تا زمانی که قرارداد دستشان ندهی تمرین نمی روند و وقتی باشگاه ها اقدام می کنند فیفا از بازیکنان حمایت می کند و مشکلات عدیده ای که به وجود می آید.

گزارشی که برای مجوز حرفه ای داده بودند این بود که اگر هر چه جلوتر بروند احتمال ورشکستگی باشگاه ها هست سریعا یک کارگروه تشکیل شد که برای باشگاه ها سقف بگذارید.

شما معتقدید باشگاه ها در این فصل سقف را رعایت کرده اند؟

باشگاه هایی که چیدمانشان برای قهرمانی است ممکن است رعایت نکرده باشند. برخی باشگاه ها مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولادباید به مطالبات عمومی پاسخگو باشند و این مطالبات عمومی به مدیران فشار می آورد که بازیکن با کیفیت بخرند و بازیکن با کیفیت نیز گران است که همین امر سبب می شود تا سقف را رد کنند. ولی در کل 4 - 5 باشگاه این گونه اند اما به طور کلی این قانون بازدارندگی دارد.

شما به باشگاه بزرگی آمدید و هواداران فولاد روزهای خوبی را در فصل گذشته تجربه نکردند، کار با یحیی گل محمدی را چطور می بینید؟

باشگاه قبلی ما هم باشگاه بزرگی بود ولی این باشگاه هم سابقه قهرمانی دارد، یحیی ۹ جام آورده است. ما مکمل هم هستیم و یحیی نظام مند است و در واقع بازیکنانی که به ما معرفی کرده، بازیکنان خوب باشگاه های دیگر هستند ولی ما هنوز تکمیل نشده ایم.

در چه پست هایی خالی دارید؟

نگویم بهتر است. ما ۴ بازیکن خریده ایم وبه علاوه آنها یکی هم امروز رونمایی می کنیم. دنبال یک دروازه بان هم هستیم و با توجه به اینکه دروازه بان در ایران نیست به دنبال دروازه بان خارجی هستیم. 

ورزشگاه فولاد آرنا مشکلی از لحاظ زیرساختی برای مسابقات ندارد؟

قسمت بانوان را ایراد گرفته بودند، بخش سرویس ها نیز کارهایش انجام شد. بخش کد گذاری صندلی ها تنظیم شده، نور ورزشگاه خوب است و آن بخشی که گفته شده بود آفتاب به آن قسمت نمی تابد گفتیم مربوط به فصل زمستان است و مشکلی نیست.

مشکل ورود بانوان در اهواز حل می شود؟

تصمیم گیری در مورد بانوان فرافوتبالی است و در حوزه اختیارات من نیست.

مخالفت از داخل استان است؟

ما نمی خواهیم بگوییم مخالفت، به هر حال شما وقتی بانوان را به ورزشگاه می آورید باید تسهیلاتی برایشان در نظر بگیرید. مثلا اگر بازی ها در آخر شب تمام شود شما باید مطمئن باشید تمام بانوان به سلامت به خانه می رسند. بعضی از ورزشگاه ها مثل یادگار در تبریز و فولاد آرنا خارج از شهر هستند و برای همین است که باید بعضی از محدودیت ها در نظر گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    بنظرم اصلا امکان حضور بانوان داخل ورزشگاه اهواز نیست چون تحمل بعضی از افراد داخل ورزشگاه سخته از دشنامی و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی