خبرورزشی‌گردی| علی دایی: نمی‌خواهم مثل برانکو برخورد کنم/ می‌خواهند ذهنیت مردم را نسبت به من خراب کنند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رابطه علی دایی و فدراسیون فوتبال طی سال‌های ۸۸ و ۸۹ اصلا خوب نبود.

فدراسیون فوتبال در روزهای پایانی تیر سال ۱۳۸۹ علیه علی دایی بیانیه صادر کرد. در آن مقطع دایی با فدراسیون بر سر مطالباتش طی دوران سرمربی‌گری تیم ملی اختلاف داشت و ماجرا دامنه‌دار شده بود.

در بخشی از اطلاعیه مذکور آمده بود که علی دایی سال ۱۳۸۷ قبل از سفر به عمان بر سر مسائل مالی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود اما دایی طی مصاحبه با برنامه ورزش و مردم که متن آن ۳۱ تیر سال ۸۹ در خبرورزشی منتشر شد، پیرامون این ماجرا و بقیه موارد مطرح‌شده گفت: متاسفانه آقایان کم‌حافظه هستند و در اطلاعیه‌ای که صادر کردند، مدعی شده‌اند من به خاطر پول اردوی تیم ملی را ترک کردم اما در مورد همان سفر به عمان که مطرح شده است، باید بگویم اولا قبل از رفتن به عمان اصلا اردویی در کار نبود که بخواهم آن را ترک کنم، از طرف دیگر بحث پول را به خاطر این‌که ذهنیت مردم را نسبت به من خراب کنند مطرح کرده‌اند.

شهریار ادامه داد: اگر لازم باشد تمام اسناد و مدارک مربوط به قراردادم و کپی چک‌ها را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم تا مردم بدانند چه کسی حقیقت را می‌گوید و طرف دیگر می‌خواهد با دروغ کار را جلو ببرد. آقایان اجازه ندادند من کارم را با تیم ملی به پایان برسانم و سه بازی مانده به پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ برکنارم کردند! اگر اجازه می‌دادند تیم ملی با من کارش را به پایان می‌رساند، مطمئن باشید در صورتی که تیم را به جام جهانی نمی‌بردم، خجالت می‌کشیدم در چشم مردم نگاه کنم و بخشی از قراردادم را خودم پس می‌دادم اما وقتی آقایان قبل از مشخص شدن وضعیت تیم، من را اخراج می‌کنند چطور انتظار دارند از حقم بگذرم؟

علی دایی که در آن مقطع سرمربی پرسپولیس بود با اشاره به ادعای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال که گفته بود شکایت دایی به فیفا هم ره به جایی نمی‌برد، تصریح کرد: آقای کفاشیان قضیه شکایت برانکو را که یادش نرفته و خوب باید بداند فیفا با فدراسیون فوتبال ما به خاطر شکایت برانکوچه برخوردی کرد و چقدر جریمه بابت آن قرارداد در نظر گرفت. حالا چطور ایشان می‌گوید فدراسیون جهانی فوتبال نمی‌تواند در پرونده من دخالت کند؟ البته محض اطلاع ایشان باید بگویم فعلا پرونده را به فیفا نداده‌ام و دوست دارم در مملکت خودم از طریق فدراسیون و کمیته استیناف به این مسئله رسیدگی شود. اگر احساس کنم حقی از من ضایع می‌شود، آن‌گاه به فیفا شکایت می‌کنم.

واکنش علی دایی به بیانیه فدراسیون بعد از برکناری از تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرزاد قرمز IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    شهریار ایران زمین هیچ چیز وهیچ کس توان خراب کردنش را ندارد در چشم مردم ایران، زنده باشی و پایدار شهریار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی