نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و قرقیزستان را پیش بینی کنید؟
جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
۲ |
۰
سلطان استقلال وارد ۷۹ سالگی شد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲۹ تیر، زادروز یکی از مفاخر فوتبال ایران و باشگاه پر افتخار استقلال است؛ سلطان علی جباری امروز 78 ساله شد.

باشگاه استقلال به مناسبت تولد علی جباری نوشت: کاپیتان پرافتخار باشگاه استقلال، بیش از یک دهه در این تیم به میدان رفت و از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران است. او رکورددار تعداد بازی به عنوان کاپیتان در دربی‌هاست و کاپیتان تیمی بود که اولین قهرمانی استقلال در آسیا را به دست آورد. از افتخارات او در رده ملی هم می‌توان به عضویت در تیم ملی و کسب دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد.

برای این پیشکسوت بزرگ و بی تکرار فوتبال ایران که سهم بسزایی هم در حفظ باشگاه استقلال پس از انقلاب اسلامی داشته، آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

خبرورزشی: این خبر در حالی روی رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شده که علی جباری همانطور که در گزارش کامل امروز نوشتیم، متولد 29 تیر 1325 است و امروز 78 ساله شد و از فردا وارد 79 سالگی می شود.

در همین رابطه بخوانید: به بهانه تولد علی جباری؛ سلطان علی اول/ داستان القاب در فوتبال، از عقاب و ژنرال و شهریار تا دو علی و دو سلطان!

سلطان استقلال ۷۹ ساله شد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار آبی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    تولدت مبارک سلطان علی اول
  • ناشناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    آقای جباری نازنین تولدتون مبارک ایشالا عمرطولانی وباعزت داشته باشین وموفقیتهای بیشتری ازتیم موردعلاقه اتون تاج کبیرآسیاببینید تنتون سلامت عمرتون باعزت💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و قرقیزستان را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی