نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟
بعضی از تیم‌ها قراردادهای هنگفت می‌بندند پس آیا سقف رعایت می‌شود؟ +ویدیو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قائم مقام مدیرعامل باشگاه نساجی به ارقام خرید و فروش بازیکنان در نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام مدیرعامل باشگاه نساجی درخصوص وضعیت مالکیت نساجی اظهار کرد: هنوز هم همان برنامه نامشخص وضعیت مالکیت نساجی برقرار است.

وی در پاسخ به اینکه طبق مذاکرات با فرماندار قرار شد امروز یا هفته آینده این موضوع پیگیری شود گفت: هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده و جلسات برگزار می‌شود و قرار بود یکسری اتفاقات در ورزشگاه وطنی بیفتد اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

سیف‌الله‌پور در واکنش به ارقام خرید و فروش بازیکن در نقل و انتقالات گفت: نمی‌دانم این کمیته‌هایی که اعلام می‌کردند این قرادادها بسته نشود کجا هستند و واقعا این پول‌ها از کجا می‌آید و همین کار را برای تیم‌هایی امثال نساجی هوادار شمس‌آذر سخت می‌کند. به هر حال ما در این رقابت‌ها ولی واقعا در یک جنگ نبرد نابرابر هستیم. بعضی از تیم‌ها قراردادهای هنگفت می‌بندند و و هیچ کاری نمی‌شود کرد و دوستانی که آنجا نشستند فقط وعده می‌دهند که برخورد می‌کنیم در فصل گذشته که آن اتفاقات افتاد فقط یک امتیاز جا به جا شد و اتفاق دیگری نیفتاد.

وی درخصوص اینکه سقف قراردادها را رعایت می‌شود یا نه؟ توضیح داد: ما مدیرانی هستیم که در این فوتبال حضور داریم و خبر داریم. آیا این سقف رعایت می‌شود؟ تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ نخبگان شرکت می‌کند باید بپدیریم که اغلب دولتی هستند و پول مفت دولت را استفاده می‌کنند آیا این تقسیم عدالت در بین تیم‌های ما به معنای واقعی رعایت می‌شود؟ الان یک استان را می‌بینی پنج استادیوم دارد و با بودجه‌های هنگفت کار خودش را می‌کند اما یک استان مثل مازندران با این همه بازیکن یک ورزشگاه که شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد ندارد. پس این نشان می‌دهدکه عدالت فوتبال در نقشه جغرافیای ایران عزیز رعایت نمی‌شود.

سیف‌الله‌پور در واکنش به جلسه‌ای که به اتفاق وزیر ورزش درخصوص حق پخش و تبلیغات محیطی برگزار شد گفت: من انتظار دارم آن اتفاقاتی که در جلسات صحبت شده به مراحل اقدام برسد. بحث حق پخش را گفتند که امسال انجام می‌دهیم. در بحث تبلیغات محیطی هم آن پولی که سازمان لیگ می‌دهد با آن هزینه‌ای که باشگاه می‌کند اصلا قابل قیاس نیست. این مبلغی که کمک می‌شود ۶ یا ۷ میلیارد است. آیا باشگاهی که هزینه آن ۳۰۰ میلیارد می‌شود با شش هفت میلیارد کارش راه می‌افتد.

وی درخصوص تمرین کردن تیم فوتبال نساجی در قائمشهر گفت: از ۲۸ اسفندماه بنده به شخصه ۴ جلسه با آقای هادیانی رئیس دانشگاه آزاد گذاشتم تا الان که با شما صحبت می‌کنم حداقل ۴بار نامه‌نگاری انجام شده ولی لنگ یک تاییدیه کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد هستیم ولی متاسفانه دوستان این ورزشگاه را که قرار بود در اختیار ما بگذارند هنوز این اتفاق نیفتاده است. تمرین پیش‌فصل پرفشار است و زمین باید باکیفیت باشد من تیم را کجا ببرم تمرین بدهم؟ 

بیشتر بخوانید: الهامی: نساجی پر طرفدارترین تیم ایران است / بمب نه، ما اتم منفجر می‌کنیم + ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی