نظرسنجی

بهترین سرمربی هفته سوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
۱ |
۰
ویدیو کنفرانس باشگاه پرسپولیس با گولسیانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس عصر دیروز با گئورگی گولسیانی به شکل تصویری مذاکره کرد.

به گزارش خبرورزشی، گئورگی گولسیانی در مذاکرات چند باره با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد خواهان زمان بیشتری برای استراحت شد. او در مذاکرات ابتدایی مسائلی همچون دریافت مطالبات قبلی و موضوع مالیات خود را پیش کشید و در ادامه وقتی متوجه شد به محض ورود به ایران مطالباتش را دریافت می کند خواهان وقت بیشتری برای استراحت شد. موضوعی که نشان می دهد بازی های خوب این بازیکن در یورو ۲۰۲۴ باعث شده تا او در انتظار دریافت پیشنهادی از سوی تیم های اروپایی یا گرجستانی باشد.

امروز و فردا کردن های گولسیانی باعث شد تا درنهایت رضا درویش عصر دیروز شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به شکل ویدیو کنفرانس در مورد تمدید قرارداد با او مذاکره کند. در این تماس ابتدا توافق نهایی در مورد رقم قرارداد صورت گرفت و جالب این که گولسیانی باز هم موضوع استراحت را پیش کشید و مدعی شد نیاز به استراحت بیشتری دارد. درویش نیز به او تاکید کرد ابتدا قرارداد را امضا کند و بعد با هماهنگی با سرمربی می تواند چند روز بیشتر در کنار خانواده اش به استراحت بپردازد. 

درنهایت قرار شد پیش قرارداد برای گولسیانی تا امشب ارسال شده و او قرارداد تازه ای را با پرسپولیس امضا کرده و چند روز بعد راهی ایران شود. حال باید دید گولسیانی قرارداد تازه ای را با پرسپولیس امضا می کند یا همچنان در انتظار پیشنهاد تیم های اروپایی خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    عزیزم تو فقط بیا گل بزن فقط وجام سوزش روبه ویترین تیم کیسه بازم اضافه کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین سرمربی هفته سوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی