نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
اجرای جنجالی شکیرا در فینال کوپا آمریکا/ نامزد سابق پیکه صحنه را به آتش کشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا برای اولین بار در بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ اجرا کرد و شور و حال زیادی به هواداران حاضر در استادیوم بخشید.

بزرگترین ستاره‌ها در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ حضور داشتند، اما کسی که در بین دو نیمه نگاه‌ها را به خود خیره کرد، شکیرا بود. کوپا آمریکا برای اولین بار به سبک سوپربول عمل کرد و تلاش کرد تا در بین دو نیمه هواداران را با اجرای خواننده بزرگ کلمبیایی سرگرم کند. نامزد سابق جرارد پیکه برخی از بهترین آهنگ‌هایش را در استادیوم هاردراک میامی اجرا کرد: Hips Don’t Lie، TQG، Te Felicito، و Puntería. او واکا واکا را در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا اجرا کرده بود؛ همان سالی که او و پیکه باهم از نزدیک آشنا شده و رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند. که البته این رابطه سال گذشته بعد از ۱۲ سال با خیانت پیکه از هم پاشید.

هیئت حاکمه فوتبال آمریکای جنوبی در ابتدا تصمیم گرفت که به خاطر اجرای این خواننده کلمبیایی استراحت بین دو نیمه فینال را از ۱۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه افزایش دهد که این امر پیش از بازی با انتقادات زیادی همراه شد. در نهایت اجرای شکیرا به ۲۵ دقیقه نرسید و کمی زودتر تمام شد. شکیرا بعد از این اجرا از سوی عده‌ای از تماشاگران با انتقاداتی روبرو شد. برخی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی از اجرای شکیرا به دلیل استفاده آشکار از پلی‌بک انتقاد کردند، در برخی از بخش‌های آهنگ‌ها به نظر می‌رسید که او لب‌خوانی می‌کند و موسیقی دقیقاً شبیه نسخه استودیویی بود. علاوه بر این، برخی از هواداران خاطرنشان کردند که این نمایش بسیار شبیه به برنامه سوپربول بوده که چند سال پیش اجرا کرده بود، هم در رقص و هم در آهنگ‌هایی که انتخاب کرد.

فینال همچنین حاشیه کم نداشت و به دلیل هرج و مرج و آشوبی که هواداران کلمبیایی برای ورود به ورزشگاه به پا کرده بودند با یک ساعت و نیم تاخیر شروع شد.

در نهایت این آرژانتین بود که با تک گل لائوتارو مارتینس به پیروزی رسید تا لیونل مسی مصدوم به دومین قهرمانی خود در کوپا آمریکا برسد و با ۴۵ عنوان قهرمانی، تبدیل به پرافتخارترین فوتبالیست جهان شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی