نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
هیات مدیره پرسپولیس گزارش خبرورزشی را تایید کرد؛ سهام پرسپولیس به بانک‌ها منتقل نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روز پس از آنکه خبر ورزشی نوشت سهام پرسپولیس هنوز به بانک‌ها منتقل نشده است، یک عضو هیات مدیره مجموعه سرخ با تایید گزارش اختصاصی خبرورزشی از این اتفاق پرده برداشت.

در پی واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، پرسپولیس به کنسرسیوم بانک‌ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است. با وجود این اقدام مهم که دولت برای حل مشکلات مالی و مدیریتی این دو باشگاه انجام داده است، پرسپولیس اکنون با چالش‌های بزرگی مواجه است.

در حال حاضر سازمان خصوصی سازی هنوز مراحل انتقال باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم های بانکی را انجام نداده است و این موضوع مشکلاتی را برای سرخپوشان پایتخت ایجاد کرده است.

 پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید گزارش اخیر خبرورزشی در این خصوص، پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

حدادی نوشت: آیا خصوصی سازی گفته بودید روال طبیعی واگذاری سهام پرسپولیس در حال انجام شدن است آیا روال طبیعی بیش از دو ماه زمان میخواهد؟

چرا این روال طبیعی واگذاری سهام برای بقیه کمتر از یک ماه زمان برد؟ میدانید این بلاتکلیفی سهامدار چه ضربه ای به پرهوادارترین باشگاه کشور میزند؟ تا چه زمانی باید صبر کرد تا سهام پرسپولیس به بانکها منتقل شود تا بتوان از ظرفیت بانکها استفاده کرد؟

بیشتر بخوانید: سهام پرسپولیس هنوز به بانک ها منتقل نشده است / اختصاصی خبرورزشی

هیات مدیره پرسپولیس گزارش خبرورزشی را تایید کرد؛ سهام پرسپولیس به بانک‌ها منتقل نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    لطفا پاسخگو باشند. شما هم بهتره پشتوانه آقای درویش باشین و در امورات محوله در حد لازم یاری برسونید و در طرفی که این ریل قهرمانی و مسیر لیگ نخبگان آسیا رو متوقف میکنه نایستین. بانک شهر و طبیعت احتراما با انجام اقدامات لازم پشتوانه درویش باشن و بعد از تعیین و تکلیف به اندازه مازاد استقلال که معوقه هاشو از طریق هلدینگ داد، پرسپولیس هم برای افتخار آفرینی برای این مرز و بوم به همون اندازه بیشتر در اختیارش گذاشته بشه.
  • کیان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    خود دولت هم‌ بخوبی میدانند که به اسارت در آوردن اولین باشگاه حرفه ای و مردمی فوتبال ایران و گوشت قربانی کردند سهام عام آن برخلاف قوانین‌ حرفه ای فوتبال و عملی غیرقانونی بوده است لذا این ظلم وارده به پرسپولیس محبوب ترین باشگاه آسیا نقطه تاریکی در ورزش آماتور و دولتی ایران بوده است که در تاریخ فوتبال حرفه ای۰۰ ثبت خواهد شد !!!
  • ح DE ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    سازمان خصوصی بازی خدا وکیلی اگه از ورزش چیزی حالیتون نیست خودتونو به کوسخلی نزنید و هودار،را هم علاف نکنید چرا اینقدر نامرد و بی مسئولیت هستید چرا کارپرسپولیس را مثل استقلال همون موقع انجام ندادید الان پرسپولیس بخاطر نبود منابع مالی تیمش از هم پاچیده شد و تمام بازیکناشو تیمهای رقیب ،،قاپیدن،، فقط بخاطر اینکه در ۸سال ۱۴قهرمانی آورد و تمام گنده های مملکت ریدن بخودشون و موفق شدند جلوی پیشروی این ،،تانک،، را بگیرند،سازمان خصوصی سازی اگه در حق پرسپولیس اجحاف و کوتاهی کردید خدا لعنتتون کنه روز خوش نبینید خدا ازتون نگذره
  • joker IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    فقط انحلال
  • ناشناس TR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    طبق گفته خودشون تیم داری کردن بانک ها قانونی نیست اما قانون شامل پرسپولیس نمیشه
  • مهران IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    بعد میگن پرسپولیس تیم حکومتی است!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی