نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
چطور می‌توانید از مادر و خواهر خود دفاع نکنید!/ بازیکنان من را از تحریم می‌ترسانید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه معتقد است که هواداران کلمبیا و مسئولان ورزشگاه باید از بازیکنانش به دلیل ایجاد هرج و مرج عذرخواهی کنند.

بعد از بازی کلمبیا و اروگوئه در کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تعدادی از هواداران کلمبیایی به خانواده بازیکنان اروگوئه که در جایگاه‌ها نشسته بودند حمله کردند و بازیکنان نیز به رهبری داروین نونیس به سمت جایگاه تماشاگران دویدند و برای دفاع از خانواده‌های خود با هواداران درگیر شدند.

کنمبول، هیئت حاکمه فوتبال آمریکای جنوبی، تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کرده و برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که امکان دارد برخی از بازیکنان اروگوئه به دلیل این درگیری با محرومت مواجه شوند.

مارسلو بیلسا سرمربی اروگوئه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پلی‌آف تیمش مقابل کانادا گفت: «چگونه می‌توانید از مادر، خواهر و بچه خود دفاع نکنید؟ اگر آنها این کار را نمی‌کردند، از سوی همه ما محکوم می‌شدند.» او در مورد محرومیت اظهار داشت: «این تحریم‌ها نباید برای بازیکنان باشد بلکه کسانی که آنها را مجبور به این کار کردند باید مجازات شوند. شرم‌آور است. ما در ایالات متحده هستیم، کشوری که به امنیت معروف است. اگر تدابیر پیشگیرانه شکست بخورد، باید یک درب خروج اضطراری وجود داشته باشد. و حالا از محروم کردن بازیکنان صحبت می‌کنند. بازیکنان چاره‌ای جز واکنش نداشتند.»

بیش از ۷۰۰۰۰ هوادار در شارلوت حضور داشتند و آمارها حاکی از آن است که بیش از ۹۰ درصد از جمعیت حامی کلمبیا بودند. در جریان دعوا و درگیری که بیش از پنج دقیقه به طول انجامید، بیش از ۱۲ بازیکن اروگوئه به میان جمعیت رفتند.

خبرنگاران در مورد تحریم‌های احتمالی تیمش سوال می‌کردند که ناگهان بیلسا فریاد زد: «باید از من بپرسید که آیا از ما عذرخواهی شده یا نه! آنها درباره چه تحریمی با من صحبت می‌کنند؟ چیزی که باید منتظرش باشیم این است که چه زمانی قرار است از ما عذرخواهی کنند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی