نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
پیام جالب پادشاه چارلز به گرت ساوتگیت/ مواظب فشار خون ملت باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پیروزی انگلیس در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل هلند، پادشاه چارلز پیامی جالب برای گرت ساوتگیت فرستاد.

پادشاه چارلز ۷۵ ساله پس از پیروزی ۲-۱ انگلیس مقابل هلند در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ به سه‌شیرها تبریک گفت و در شبکه‌های اجتماعی پیام ویژه‌ای به گرت ساوتگیت فرستاد.

پادشاه نوشت: «من و همسرم و همه خانواده‌مان به شما برای رسیدن به فینال جام ملت‌های اروپا صمیمانه تبریک می‌گوییم، و بهترین‌ها را برای بازی یکشنبه آرزو می‌کنیم. اگر بتوانم شما را تشویق کنم تا قبل از نیاز به گل‌های شگفت‌انگیز لحظه آخری یا درامای پنالتی دیگر، پیروزی را تضمین کنید، مطمئن هستم که فشارها و ضربان قلب و فشار خون کل ملت این کشور تا حد زیادی کاهش می‌یابد! موفق باشی انگلیس.»

طرفداران از پیام پادشاه‌شان خوشحال شدند و واکنش‌های مثبتی نشان دادند. شاهزاده ویلیام نیز به تیم ملی انگلیس بابت رسیدن به فینال تبریک گفت و در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «چه کار زیبایی اولی! تبریک به انگلیس.»

شاهزاده ویلیام در پیام تبریکش به اولی واتکینز اشاره کرد که در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد و پیروزی را برای سه‌شیرها به ارمغان آورد. مهاجم ۲۸ ساله استون ویلا قبل از زدن گل پیروزی از روی نیمکت وارد زمین شد تا جایگزین هری کین شود. این گل به طور قطع نام او را در تاریخ فوتبال انگلیس ثبت خواهد کرد.

شاهزاده ویلیام به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس احتمالا در فینال روز یکشنبه شرکت خواهد کرد. فینال یورو ۲۰۲۴ مصادف با فینال انفرادی تنیس آقایان در ویمبلدون است، به این معنی که شاهزاده ولز در صورت سفر به آلمان نمی‌تواند در آن رویداد شرکت کند. شاهزاده ۴۲ ساله ولز معمولاً جام قهرمانی را در فینال ویمبلدون به برندگان اهدا می‌کند. کیت نیز به دلیل بیماری سرطان و کناره‌گیری‌اش از وظایف سلطنتی بعید است که بتواند در این رویداد شرکت کند.

بیشتر بخوانید: ساوتگیت: بهترین تیم یورو را شکست می‌دهیم/ از فینال قبلی درس گرفتیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی