نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
سمیعی: با ۲ بازیکن بوسنیایی قرارداد امضا کردیم/ مسائلی باعث شد قایدی به استقلال نیاید/ مذاکره با رضاییان؟ اسم نمی‌آورم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: در چند هفته اخیر با بازیکنان خوبی به توافق رسیده بودیم که نتوانستند منتظر استقلال باشند و الان هم اگر منابع مالی تزریق شود، با بازیکنان خوبی به توافق رسیده‌ایم.

سرپرست استقلال در خصوص شایعات توافقات اولیه با رامین رضاییان افزود: در مدت اخیر من روزانه شاید دو یا سه ساعت خوابیده‌ام و سعی کردم در همه جبهه ها بجنگم. اما اسم نمی‌برم ولی مذاکرات خوبی با برخی بازیکنان داشتیم و فقط منتظر منابع مالی هستیم. احساس می‌کنم به این دلیل که اولین فصل همکاری است مقداری نا هماهنگی بین باشگاه و هلدینگ وجود دارد که رفع خواهد شد. هنوز بازیکنان زیادی تیم ندارند و می‌شود نقل و انتقالات خوبی داشت.

سمیعی در خصوص از دست رفتن مهدی قایدی برای استقلال گفت: اتفاقا ما در خصوص جذب قایدی خیلی خوب عمل کردیم و حتی نماینده استقلال در امارات حاضر شد. با مکاتباتی که با باشگاه اماراتی داشتیم آن‌ها اعلام کردند که قایدی را به صورت قرضی به ما نمی‌دهند و مبلغ موردنظرشان را نیز اعلام کردند. اتفاقا مبلغ اعلامی از انتظارات ما دور نبود اما مسائل دیگری باعث شد که این بازیکن به استقلال نیاید.

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در انتها افزود:  با دو بازیکن بوسنیایی قرارداد امضا شده است و مربوط به زمانی بود که آقای نکونام در باشگاه نبودند. اگر آقای نکونام این دو بازیکن را تایید نکنند، آن ها را قرض خواهیم داد. در خصوص سیدحسین حسینی باید بگویم که استقلال با این بازیکن ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تصاویری از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال/ ۲ آبی‌پوش همچنان قهرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • قهوه ساز دلونگی GR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    ببخشید بازیکنهای بوسنیایی گران خریده اید که اگر نکونام نخواست قرض بدهید؟ بعد اصل پول بر می گرده؟ اگر این کار خوبیه چرا پیروزی تهران این کار رو نمی کنه؟
  • اهواز DE ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    استقلالی ها چیزی از باشگاه داری نمیدونن بازیکن خارجی جذب می کنند بعد قرض میدن به تیم های دیگه خخخخ
  • رضایی NL ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    آقای سمیعی احیاناً در خصوص پاداش بازیکنها که هر بازی برای خودش هم رد میکرد و پولش رو دریافت میکرد چیزی نگفت؟
  • ناشناس IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    دروغگوی بزرگ
  • هلدینگ نمادین IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    هفته آینده تیکدری.دو بوسنیایی.باقری.شجاعیان را آقا فرشید از خیبر لرستان هایجک می‌کنه 😂
  • هو من MX ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    ایشان فرمودند با یکی دو تا بازیکن امید تیم خاک سازی بالا تپه قرار داد امضا کرده اند که انشالله باعث گرم شدن نیمکت در طول زمستان سرد خواهند شد . مرد مومن ، بازیکن درست حسابی در بازار مانده که شما بخواهید بگیرد ؟ کلا یک عدد بازیکن گرفته اید ، والسلام آنهم در حد امید . بهترین هافبک تیم که مصدوم است ، بهترین پاسور گل هم سرباز . من می گم تیم را از هلدینگ بگیریم ، بدیم افشین پیروانی ، احتمالا بهتر یار گیری می کند .
  • ایرانی UA ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    آقای سمیعی فرزند بنده از بوشهر آمد تهران و هم در امید های استقلال بازی کرد و هم در جوانان و مربیان هر دو رده او را پذیرفتند ولی درکمال ناباوری اعلام کردند اگر محلی برای اسکان و زندگی دارید بمانید که به دلیل نداشتن نکات زندگی به بوشهر. استقلال سال هاست که یک بازی ساز خوب ندارد. پسر من در بازی سازی در استان بوشهر یکی از بهترین هاست ولی به نظرم همه دنبال سود خودشون هستند که چطور بازیکن به استقلال تحمیل کنند تا یه سودی هم تو جیب خودشون برود. آقای سمیعی واقعا اگر آدم فاسدی نیستی این بازیکن برای تست در بزرگسالان فراخوان کنید تا ببینید بازیکن بازی ساز یعنی چی. اگر هم که فساد در تیم استقلال هست که ما دستمون به جایی بند نیست.
  • ایرانی UA ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    آقای سمیعی چرا اینقدر دنبال بازیکنی هستید که هزینه سنگین به استقلال تحمیل بشه. فرزند بنده در بوشهر یکی از پدیده های فوتبال و یکی از بازی سازهای حرفه ای فوتبال بوشهر است. به تهران هم آمدیم و در امید ها و جوانان هم بازی کرد و انتخاب هم شد که حتی خانواده های بقیه بازیکنان از بازی پسرم به وجد آمده بودند که بازیکن عالی است. حتی مربی ها انتخابش کردند ولی متاسفانه گفتند اگر محل اسکان و زندگی دارید بیایید. ما هم برگشتیم بوشهر. من از دوره شاه و از ۷ سالگی هوادار سرسخت تاج و بعد استقلال بودن و همیشه این استقلال را یک تیم جنتلمن و سالم می دونستم ولی بعد از این همه سال که کارم به استقلال افتاد، همه اون ذهنیت های مثبت را از دست دادم به عینه دیدن که چه اوضاع دلال بازی در استقلال وجود دارد.
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ... IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    انشالله با حمایت قاطع مدیریت هولدینگ و جذب بازیکنان توانا و فنی این فصل استقلال بتونه بدون مشکل وارد بازیها بشه و پرچم پر افتخار آبی پوشان در سراسر آسیا به اهتزاز دربیاد و همراه با کسب ستاره سوم آسیایی استقلال باشه
  • ش سلیمانی US ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    استقلالیا چه راحت از رضاییان حرف می زنن رامین به شدت پرسپولیسیه غیر ممکنه به استقلال بره چرا نمی رید سراغ استقلالیا
  • هودار US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    هوداران خوب استقلال دختران پسران تهرانی ما که دست ما نمیرسد برای تجمع چرا ساکت هستین امسال هم قهرمان نخواهم شد با این وضیت کاری کنید جلو دفتر باشگاه
  • سید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    پینوکیو یادتونه .چقدر کارتون خوبی بود
  • ع ق QA ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    چقدر قحط الرجال شده !!! داستان جعل سربرگ تاریخ امضا و اثر انگشت چه شد ؟؟؟؟
  • ع ق QA ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    بمجرد مدیر عامل شدن معلوم شد از اون قبل ترکیه یاد گرفته
  • هوادار IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    پاداش های واریزی به حساب سمیعی صحت هم داشت ؟ هرجا پول باشه رو صندلی دعواست
  • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    یعنی من به آرزوم میرسم؟ رامین میاد استقلال؟ وای اگه بیاد چه شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی