نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
۰ |
۲
کلوب| استقلال همچنان بدون مدیرعامل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها که از مالکیت هلدینگ خلیج فارس ابراز رضایت می‌کردند هرگز باورشان نمی‌شد که این تغییر و تحول اینقدر سخت و طاقت فرسا و دارای یک آینده مبهم و نامعلوم باشد... می‌پرسید چطور؟

از زمان سپرده شدن مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس چند ماهی می‌گذرد. هفته‌های پایانی فصلی که گذشت، همه منتظر بودند تا فصل به پایان برسد آنگاه تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل جدید مشخص شود. هنوز به پایان فصل نرسیدیم که علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار رفت، باشگاه استقلال چند هفته ای را با سرپرست موقت سپری کرد تا فصل به پایان رسید.

پس از پایان فصل هواداران آبی بسیار امیدوار بودند که هر چه زودتر تکلیف هیات مدیره دلخواه هلدینگ و سپس مدیرعامل باشگاه مشخص شود، افرادی سر کار بیایند که از زمین تا آسمان با نفرات گذشته متفاوت باشند، لااقل نفراتی وارد باشگاه استقلال شوند که کاربلد و دلسوز باشند و بتوانند این باشگاه را در بن بست‌های سخت نجات دهند.

قرار بود ۲۰ خرداد جلسه هلدینگ با اعضای باشگاه استقلال برگزار و در آن جلسه به بسیاری از موضوعات پرداخته شود اما این تاریخ فرا رسید و هیچ اتفاقی نیفتاد! درست دو هفته بعد یعنی ۱۰ تیر اعضای هیات مدیره توسط هلدینگ خلیج فارس تعیین شدند. همه نفرات، همان نفرات هیات مدیره گذشته بودند به جز مصطفی کارخانه که عضو جدید این هیات مدیره بود.

پس از مشخص شدن اعضای هیات مدیره حال باید منتظر تعیین نام مدیرعامل باشگاه باشیم! هلدینگ خلیج فارس می‌تواند از بین اعضای هیات مدیره مدیرعامل دلخواه خود را انتخاب کند یا شخصی خارج از این نفرات را برای صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزیند اما مهم سرعت این کار است.

با مشخص شدن هیات مدیره مورد نظر هلدینگ خلیج فارس انتظارها برای انتخاب مدیرعامل برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال به سر رسیده که خبر تازه ای مبنی بر غیرقانونی بودن تغییر و تحول نفرات تا قبل از تعیین دستور از سوی دولت جدید همه چیز را در باشگاه استقلال به حالت تعلیق فرو برده است.

به معنای واقعی استقلالی‌ها که از خصوصی شدن خود ابراز خوشحالی و رضایت کرده بودند، با اوضاعی که طی چند هفته گذشته در باشگاه استقلال و تصمیمات با تاخیر طولانی هلدینگ خلیج فارس اتفاق افتاده است در یک بلاتکلیفی عجیبی قرار گرفته اند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی