پایان راه دو اسطوره در یک تیم/ رونالدو و مسی رویای هواداران را محقق خواهند کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از هم‌تیمی‌های سابق کریستیانو رونالدو مدعی شده که ستاره پرتغالی می‌تواند دوران حرفه‌ای خود را با بازی در کنار رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی به پایان برساند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بی‌شک دو تا از بهترین بازیکنان تمام تاریخ هستند؛ نه فقط از نظر توانایی‌های فردی، بلکه از نظر افتخاراتی که کسب کرده‌ و جام‌هایی که بالای سر برده‌اند. آنها در ۲۰ سال گذشته بر فوتبال جهان مسلط بوده‌اند و مجموعاً ۱۳ توپ طلا، ۹ قهرمانی لیگ قهرمانان و ۷۶ عنوان قهرمانی کسب کرده‌اند و در مجموع ۱۷۳۲ گل در این راه به ثمر رسانده‌اند؛ بدون احتساب بازی‌های دوستانه. این دو اسطوره پرتغالی و آرژانتینی همیشه برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان با یکدیگر می‌جنگیدند، به ویژه زمانی که هر دو در اسپانیا و در تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا بازی می‌کردند.

هر دو نفر دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوند. رونالدو در حال حاضر در عربستان سعودی با النصر بازی می‌کند و مسی ستاره اینترمیامی در لیگ برتر آمریکا است. بعید به نظر می‌رسد که مسیر آنها هرگز دوباره به هم برسد، اما پدرو مندس هم‌تیمی سابق رونالدو در پرتغال، اشاره کرده که این بازیکن ۳۹ ساله می‌تواند به مسی در میامی بپیوندد.

مندس در گفتگو با بویلی‌اسپورت گفت: «اگر کریستیانو رونالدو به اینترمیامی بپیوندد، برای هواداران شگفت‌انگیز و برای فوتبال آمریکا باورنکردنی می‌شود. این بدان معناست که دو بازیکن برتر تاریخ و آینده فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دوران حرفه‌ای خود را با هم به پایان خواهند رساند و این برای همه فوتبال‌دوستان رویایی خواهد بود. اما مطمئن نیستم این اتفاق رخ بدهد، خیلی دشوار است.»

بعید به نظر می‌رسد که این دو اسطوره بار دیگر در صحنه بین‌المللی روبروی هم قرار بگیرند. روز جمعه پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط فرانسه از یورو ۲۰۲۴ حذف شد، در تورنمنتی که احتمالا آخرین تورنمنت بزرگ رونالدو بوده است، هرچند خودش عنوان کرده که احتمالا در جام‌جهانی ۲۰۲۶ نیز حاضر خواهد شد. مسی ۳۷ ساله ممکن است در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور پیدا کند، اما فعلا تمرکز او روی بازی آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا مقابل کانادا در بامداد چهارشنبه است و امیدوار است که با قهرمانی در این رقابت‌ها بار دیگر جامی پرافتخار را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو را در آمریکا خواهیم دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی