نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
خبرورزشی‌گردی| مگر دیوانه‌ام که به استقلال جریمه بدهم؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن عراقی اسبق استقلال جدا از رفتارش، در مصاحبه‌های خود هم قابلیت جنجال داشت.

جاسم کرار بازیکنی بود که در لیگ نهم درخشش فوق‌العاده‌ای همراه با تراکتور داشت به همین خاطر استقلالی‌ها اوایل تیر سال ۱۳۹۰ او را جذب کردند.

کرار ۱۹ تیر همان سال در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی با تاکید بر اینکه قطعا در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و مشکلی با این باشگاه ندارد، دلیل عدم حضورش در ایران را رسیدگی به امور شخصی و البته اردوی تیم ملی عراق در ترکیه ذکر کرد و ادامه داد: الوصل امارات و چند تیم دیگر اماراتی و قطری به من پیشنهاد داده‌اند ولی من به تعهدم در مورد استقلال پایبند هستم و به این تیم اضافه می‌شوم. اگر بخواهم به الوصل بروم باید قراردادم با استقلال را فسخ کنم و جرایم ویژه‌ای در مورد من اعمال خواهد شد. باید نصف قراردادم را بدهم تا بتوانم از استقلال جدا شوم! به نظر شما دیوانه‌ام که چنین جریمه‌ای را به استقلال بدهم؟ مطمئن باشید به ایران برمی‌گردم و کارم را با استقلال استارت می‌زنم.

جاسم کرار سر قول خود ماند و لیگ یازدهم را با استقلال استارت زد. اتفاقا خوب هم بود اما آذر ماه سال ۱۳۹۰ به طور جدی با مجتبی جباری درگیری پیدا کرد و کار به جایی رسید که باشگاه استقلال او را به شاهین بوشهر واگذار کرد.

خبرورزشی‌گردی| مگر دیوانه‌ام که به استقلال جریمه بدهم؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی