نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
۳ |
۲
سرمربی فصل بعد تراکتور قطعاً خارجی خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره آخرین تصمیمات و وضعیت این تیم در نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه کرد.

در فصل نقل و انتقالات، شایعات و گمانه زنی‌ها اوج می‌گیرد و انتشار اینگونه خبرها معمولاً برای تیم‌های بزرگ و پرهوادار بیشتر هم نمود دارد. در این بین تراکتور جزو باشگاه هایی است که در سال‌های اخیر به واسطه رویکرد زنوزی و پول‌هایی که هزینه کرده، مورد توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره سرمربی فصل آینده تراکتور و نام‌هایی که در روزهای گذشته مطرح شده گفت: ما در ابتدا یک گزینه داخلی و دو گزینه خارجی مدنظر داشتیم. البته به این نتیجه رسیده‌ایم که سرمربی فصل آینده تراکتور، خارجی باشد و براساس اهدافی که داریم مذاکره با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: پولکی نیستم و دلایلی برای فسخ با پرسپولیس داشتم/ از هواداران تنها یک چیز می‌خواهم/ چند پیشکسوت انگار این شغلشان شده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کامران زارعی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    تیمی که بازیکنانی بگیرند که هر کدوم دیگری رو قبول نداشته باشه یعنی شروع باند بازی ،آقای زنوزی پول داری ولی نمی دونی و نمیتوانی یک تیم رو (تراز)کنه متأسفانه این تیم تراکتور گواردیولا رو هم بیاره بازهم همون آش و همون کاسه آخه مگر پورحمیدی جز بهترین گلر امسال بعد از سید نبود، چه نیازی به خرید گلری هست،که فصل قبل بدترین گل‌های فصل رو خورد، آقای زنوزی ،شما در همه نقاط زمین بازیکنان عالی دارین خاص خارجی هاتون، نقطه ضعف تراکتور فوروارد هست ،آقای زنوزی بجای گلر باید بری ۲تا فوروارد در حد تیام می خریدی بلاخره صلاح خویش را خسروان دانند، ضمنا بیرانوند یک باند باز عالی هست راحت میتونه مربی رو اخراج کنه بازیکنان رو به جون هم بندازه و..؟بیرانوند این که بنده یک تاجی اصیل هستم و همه می دونند با جدا شدن از لنگ از فوتبال هم رفتنی شدی البته اینقدر فساد در لنگ سر به‌ آسمون زده که همه دارن میرن، زرنگی ،پول زنوزی برای چند فصل حلالت.
  • کامران زارعی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    صدرصد باید خارجی باشه ،یه خارجی خیلی خوب، مربی ایرانی هر کی بیاد این بازیکنان نه قبولش می‌کنند تازه بهش دستور هم میدن، مربی اسپانیایی بهترین گزینه تراکتور هست هرچند آخرش چهارم یا ششم میشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی