نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
پرسپولیس - محمدرضا آزادی در گروی یک توافق نامه سه جانبه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا آزادی برای پیوستن به پرسپولیس باید توافقش با باشگاه اماراتی را برهم بزند.

به گزارش خبرورزشی، درحالی که تمام رسانه‌ها از انتقال محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته نساجی به العروبه امارات خبر می‌دادند، باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با این بازیکن آغاز کرد. طی دو روز گذشته مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و پس از این که اعلام کرد تمایل دارد به پرسپولیس منتقل شود جدی تر شد اما برای انجام این انتقال یک مانع بزرگ وجود دارد.

داستان از این قرار است که مدتی قبل توافق نامه ۳ جانبه ای بین العروبه امارات، نساجی و محمدرضا آزادی امضا شده است و باشگاه پرسپولیس در شرایطی می‌تواند ازادی را جذب کند که این تفاهم نامه سه جانبه در صورتی که آن‌ها در موعد مقرر این مبلغ را پرداخت نکنند، به نوعی اجرایی نشده و پس از آن موفق به جذب محمد رضا آزادی شوند.

از این رو باید منتظر بود و دید در نهایت محمدرضا آزادی فصل بعد را در امارات بازی می‌کند یا با پرسپولیسی‌ها به توافق خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگی ستاره حلبی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    خیلییییی بازیکن خوبیه، ایشالا که با پیزوری قرارداد ببنده و به پای هم پیر شن 😂😂😂😂
  • عباس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6
  • تعصب قرمز IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    اتفاقا"بسیار بازیکن خوبی است اگر بیاد خیلی هوایش را داریم.
  • ستاره سرخ IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    اینقدر خساست بخرج ندهید اگر پول خوبی بهش بدهید معلومه لیگ ایران را به امارات ترجیح میده چون در لیگ امارات بازیکنان ایرانی معمولا" اُفت میکنند و آنوقت بدرد تیم ملی هم نمیخورند
  • آتش سرخ IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای آزادی با آمدنت به تیم ما آینده ات را تضمین میکنی، طارمی هم در این سن و سال به ارتش سرخ آمد و همه پله های ترقی را دو تا یکی طی کرد.
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای مدیر عامل نمیدانم مشاور تو کیست اما اگر یکذره از فوتبال سر دربیاوری،از لحاط فوتبالی آزادی یک طرف و هرسه گزینه خط حمله تیم یعنی آل کثیر، عبدی و علیپور یک طرف، حالا باز معطل کن تا بره با اماراتی ها قرار داد ببنده، جذب آزادی آخرین تیر ترکش شماست نمیگم آزادی فوروارد عالی است اما بخاطر جوانی و تجربه بازی در آسیا از اون 3 تا بهتره، حالا کاری به بازی کردن نصفه و نیمه اش توی 2 یا 3 بازی برای کیسه کش ها نداریم.
  • سرخعلی IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    اگه نگیریدش نیم فصل باز باید با کلی منت و با پول بیشتر یک خارجی بُنجل را جذب کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی