نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
تصمیمات عجیب مدیران استقلال ادامه دارد/ آبی‌ها خارجی‌های‌شان را قرض می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رفتارهای عجیب مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی، مدیران استقلال آنطور که شایعه شده است بدون اطلاع جواد نکونام اقدام به جذب ۲ بازیکن بوسنیایی کرده اند، ۲ بازیکنی که یکی از آنها در پست دروازه بان و دیگری در پست وینگر بازی می‌کنند و ظاهرا آنها قراردادشان را با آبی‌ها امضا و در تست‌های پزشک شرکت کرده‌اند.

اما این اتفاق باعث انتقاد شدید هواداران استقلال شده است چون آنها اعتقاد دارند در شرایطی که این تیم در پست‌های مختلف نیاز به بازیکنان با کیفت دارد، مدیران هلدینگ خلیج فارس اقدام به جذب بازیکنان معمولی کرده‌اند.

اعتراض هواداران استقلال باعث شده تا مدیران هلدینگ خلیج فارس تصمیم بگیرند این ۲ بازیکن را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند.

آنچه مسلم است تصمیماتی که در هلدینگ خلیج فارس در رابطه با باشگاه استقلال گرفته می‌شود تعجب خیلی‌ها را در پی داشته است و هنوز دقیقا کسی نمی‌داند تصمیم گیرنده نهایی در این باشگاه چه کسی است.

بیشتر بخوانید: سابقه عجیب وینگر جدید استقلال/ منتظر یک بازیکن پرحاشیه باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حمیدr2 IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    وینگر یونانی فصل پیش اکسلسیور هلند با استقلال به توافق رسید! این راسته ؟؟؟
  • سرور لنگ IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    وااای خدایی چرا اینجوری میکنن خو مگه حسینی چشه!!!!! حسینی بهترین گلر لیگ شد با اون عملکرد فوق العاده عالیش حسینی بااااااااااااااااید بمونه بااااید من نمیتونم کس دیگه ای جز سید رو تو دروازه ببینم اصلا نمیتونم 💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی