نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
۳ |
۰
ذخیره بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر آینده دار قرمزها برای مذاکره جهت تمدید قرارداد خود راهی باشگاه پرسپولیس می‌شود.

امیررضا رفیعی گلر جوان و آینده دار پرسپولیس فصل قبل بهترین بهره را در غیاب بیرانوند برد و در 4 بازی که در لیگ به میدان رفت، موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

رفیعی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. با این حال دروازه‌بان پرسپولیس به زودی در مورد وضعیت خود با مدیران باشگاه صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: علی علیپور در راه باشگاه پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یلدا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    نقل و انتقالات پرسپولیس!!! .... ۱، جذب مربی اسپانیایی که از تمام تیم‌ها اخراج شده و آمارش به شدت افتضاحه... ۲، جذب معاون حقوقی از استقلال که الحاقیه قرارداد بیرانوند رو اضافه کرد.... ۳، تمدید قرارداد بازیکنان ((مصدوم)) پرسپولیس.... ۴، مذاکره بی‌نتیجه با آقایی‌پور و اسلامی و جذب این بازیکنان توسط رقیب ..... ۵، از دست دادن بازیکنان فیکس تیم ، ترابی و اسماعیلی‌فر.... ۶، عدم توانایی در جذب دروازه‌بان در حالی‌که دروازه‌بان مطمئنی نداریم.... ۷، از دست دادن زمان برای جذب بازیکنانی از قبیل لیموچی و احمدزاده که تمایل به پوشیدن لباس پرسپولیس رو دارن و احتمال جذبشون توسط سپاهان به شدت بالاست....... ۸، جذب بازیکن از خوشه‌طلایی، تیمی بسیار ضعیف که آمار خیلی بدی داشته..... ۹، تمدید قرارداد با بازیکنان پا به‌ سن گذاشته.... ۱۰، از دست دادن هنانوف ۲۳ ساله در حالی‌که دفاع راست نداریم.....درویش خیلی تلاش میکنه که پرسپولیس رو نابود کنه، از وقتی که بانک شهر مالک پرسپولیس شد بدبختی‌های پرسپولیس هم شروع شد
  • فرامرز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    به نظر من بهترین جایگزین بیرانوند همین رفیعی ست کارنامه دروازه‌بان های ایرانی لیگ برتر و اشتباه هایی که کرده اند نشان داده آش دهن سوزی نیستند البته بجز سید حسین حسینی که او هم امکان آمدن به پرسپولیس را ندارد
  • تعصب قرمز IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    گُل پسر، اگر همچنان صبور باشی یکروز که آنروز هم نزدیک است بهترین دروازه بان ایران میشی چون بزرگترین خصلت که همون معرفت و وفاداری است توی وجودت موج میزند بدجور داری خودت را توی دل هوادا ها جا میکنی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی