نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
تراکتور به ترابی پیشنهاد میلیون دلاری داد؟/ واکنش مدیرعامل تبریزی‌ها به معاوضه پورحمیدی با بیرانوند
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی تراکتور در رابطه با آخرین شایعات پیرامون این تیم توضیحاتی ارائه داد.

آخرین و جدیدترین خبری که درباره تراکتور منتشر شده، پیشنهاد این باشگاه پرسپولیس برای معاوضه حسین پورحمیدی با علیرضا بیرانوند بوده که در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده بود.

سعید مظفری‌زاده این شایعه را رد کرده و گفت: ما چنین پیشنهادی را مطرح نکردیم و نمی‌دانم بر اساس چه چیزی این ادعا مطرح شده است.

وی شایعه پیشنهاد یک میلیون دلاری تراکتور به مهدی ترابی را هم رد می‌کند: نه اصلاً چنین چیزی نیست و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود و این موضوع را هم تکذیب می‌کنم.

مظفری‌زاده درباره پیشنهاد این باشگاه به مدافع تیم ملی ازبکستان گفت: ما در فصل نقل و انتقالات هستیم و نمی‌خواهم راجع به نام افراد صحبت کنم. ما یک سری گزینه بر اساس نیاز تیم داریم که در حال رایزنی و مذاکره هستیم و در مقطع فعلی نمی‌خواهم اسمی ببرم. انشاالله هر موقع به نتیجه رسید و مورد تایید هیات مدیره محترممان هم بود؛ من اعلام خواهم کرد.

مظفری‌زاده با اشاره به اینکه هیچ بازیکنی به مرحله نهایی توافق با این باشگاه نرسیده افزود: با هیچ بازیکنی به توافق قطعی نرسیده‌ایم و از امروز کارمان را آغاز کرده‌ایم. مشغول رایزنی هستیم و امیدواریم هر چه زودتر به جمع بندی برسیم.

سرپرست مدیرعاملی قرمزها می‌گوید باوجود عدم مشخص شدن وضعیت مالکیتی تراکتور، این تیم باید خوب بسته شود: تراکتور همیشه باید خوب بسته شود چون باشگاه بزرگی است و غیر از این انتظاری نمی‌رود. ما باید تیمی ببندیم که در شان نام تراکتور باشد و البته ما نماینده کشورمان در بازی های آسیایی هم هستیم و باید تیم کامل و منسجمی داشته باشیم.

مظفری‌زاده، درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم و نام مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم به عنوان گزینه جدی باشگاه تبریزی توضیح داد: سه گزینه را جمع‌بندی کرده‌ایم که نمی‌خواهم اسم ببرم. هم گزینه داخلی داریم و هم خارجی. برنامه از این سرمربیان خواسته‌ایم و باید پس از اینکه برنامه‌شان را دیدیم، به جمع‌بندی برسیم.

بیشتر بخوانید: زنوزی دستورات را صادر کرد/ جزئیات جلسه هیات مدیره تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فرامرز IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    در هر تیم فوتبال بازیکن باید با نظر مربی گرفته شود این تنها در ایران است که مربی نداریم اما تیم بازیکن می گیرد اصلأ فرض کنید این بازیکنان سلیقه مربی ای که بعدا قرارداد می بندد نباشد و آنها را نخواهد
  • علیرضا ملک IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    بله تکذیب میکند هرکار دوست دارید بکنید زور بزنید چهارم جدولین
  • حسنعلی نوروزی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    هواداران بزرگ تراختور اجازندیداین آدم دروغگو که اصالت جامعه داوری براساس دروغگویی استان نبایددوربرتیممون با اشن وباتمام وجودازجناب زنوزی عزیزحمایت بشه
  • یاشار US ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    بله دنیا هزینه کنید هر سال آخر فصل هم بهترین حالت پنجم جدول باشید خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی