نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
اعتراض هواداران به هلدینگ/ نمی‌خواهیم این دلال برای استقلال تیم ببندد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ۴۸ ساعت گذشته اخبار و شایعاتی پیرامون این موضوع مطرح شد که هلدینگ خلیج فارس را در حال یارگیری برای استقلال است.

پس از نامشخص ماندن انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی مجمع هلدینگ خلیج فارس، اعلام این موضوع از زبان سرپرست موقت باشگاه استقلال که بحث یارگیری و فصل نقل و انتقالات برای این مجموعه آغاز شده تا حدی خیال هواداران را راحت کرد.

طرفداران استقلال که در این مدت نمی‌دانستند چه کسی برای تیمشان یارگیری می‌کند و چه شرایطی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی تیمشان به وجود خواهد آمد، با توجه به انتشار این صحبت‌ها تا حدی نگرانی شان از بین رفت که لااقل یک یا دو نفر برای یارگیری تیم دست به کار شده‌اند اما در این بین خبرهای دیگری باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

 این که موضوع که مسئولان هلدینگ خلیج فارس با کمک یکی دو فرد شناخته شده رسانه ای و البته دلال در حال یارگیری هستند و دور از چشم نکونام می‌خواهند تیم استقلال برای فصل آینده را ببندند، باعث نگرانی و عصبانیت هواداران استقلال شد .

شایعاتی پیرامون این موضوع وجود دارد که جواد نکونام با این شرط در استقلال به ادامه فعالیتش مشغول مانده که هلدینگ با نظر او تعدادی بازیکن را برای لیست فصل آینده استقلال به جمع نفرات قبلی اضافه کند. حال این موضوع برای طرفداران استقلال به ویژه قشر نوجوان و جوان موجب نگرانی و عصبانیت شده است.

هواداران استقلال که در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و سوم تیمشان را نسبت به باشگاه‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس یا حتی تراکتور شکست خورده می‌دانستند، توقع داشتند با حضور مالکان متمول فعلی بتوانند ریخت و پاش زیادی کرده و بازیکنان خوبی را برای تیمشان به خدمت بگیرند اما حالا با این وضعیت نگران هستند که مبادا بازیکنان بنجل و روی دست مانده در بازار نقل و انتقالات با هزینه‌های هنگفت به استقلال بیایند تا یک فصل نیمکت نشینی و حتی سکونشینی را تجربه کنند اما پول هنگفتی را به جیب خودشان و دلالشان بریزند.

البته همزمان خبرهایی مبنی بر یارگیری استقلال با نظارت کامل جواد نکونام نیز در همین رابطه مطرح می‌شود که  با توجه به بار منفی اخبار قبلی این اخبار کمتر به چشم و گوش هواداران استقلال می‌رسد. با این تفاسیر باید صبر کرد تا در روزهای آینده با مشاهده اسامی بازیکنان تازه وارد به استقلال متوجه شد که بالاخره جواد نکونام تاثیر و نقشی در انتخاب بازیکنان جدید استقلال داشته یا نه!

بیشتر بخوانید: جواد نکونام، بیانیه حمایتی را نپسندید؛ گلایه نزدیکان سرمربی استقلال از باشگاه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • حمید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    آقای نکونام بازیکن و مربی متشخص و پاک هستن ، به شخصه خوزستانی و هوادار باشگاه شهرم فولاد هستم ولی خداوکیلی هیچ وصله ای به نکونام نمیچسبه ، ایشون فقط و فقط به فوتبال و پیشرفت و رسیدن به آرزوهای شخصی خودش ، که سرمربی گری تیم ملی و مربیگری در اروپا فکر میکنه و برای رسیدن به اهدافش با بچه خودش هم تعارف نداره ، یه کم سخته توی فوتبال دره پیت و نامنظم و بی قاعده مملکت ما حضم کردن مربی گری امثال نکونام و دایی و مهدوی کیا و ... کلا افراد با دیسیپلین
  • ناشناس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    نظرم کاغذسفیدهست
  • حاج ۳لسچ IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    شک نکنید همون فرد رسانه ی البته بسیار پرنفوذ( متاسفانه) همکاره استقلال شده!
  • عدالت خواه IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    تا مادامی که مافیای سرخ تهران از صفحه روزگار محو نشود اوضاع به همین منوال است ۰۰۰۰✌️
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    بزرگترین دلال تاریخ باشگاهمون سمیعی هست ....ماردرآستین استقلال
  • محمود22 IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    هر کدوم اینا ازاین مربیا که معروف میشن یک تیم رسانه ای دارن که کل اخبار باشگاه و بعضی روزنامه ها با نظر اونا کار میشه یک تیم دلال و ایجنت دارن که فقط از طریق اونا بازیکن میگیرن.یجوری شده کم ادم سالم و درست میشه پیدا کرد تو این حوزه ها هر کدوم تو یه باندی هستن بخاطر منافعشون.باشگاه و هوادارم تنها چیزیه که مهم نیست
  • اسماعیل اسلام مقدم IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    جواد نکونام مثل فرهاد مربی خوبیه
  • نا شناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    آقایان باز هم مثل سال قبل نباشه که هیچ بازیکنی برای استقلال نگرفتین الان باز هم وقت نیست سریع تر اقدام کنید پنج یا شش بازیکن با کیفیت بگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی