نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
۲۰ |
۵
ماموریت ویژه درویش به وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس حالا ماموریت دارد تا سه ستاره جدایی طلب این باشگاه را برای ماندن راضی کند.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر به وحید امیری یکی از کاپیتان‌های خود ماموریت داده که با برخی از بازیکنان صحبت کرده و آنها را راضی به ماندن در جمع سرخپوشان کند. نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که از دو ماه پیش با پیشنهاد جدی و وسوسه‌انگیز باشگاه تراکتور مواجه شده‌اند. امیری در تابستان گذشته هم همین ماموریت را برای برگرداندن بیرانوند داشت اما این بار به نظر می‌آید ماموریت او را باید غیرممکن توصیف کرد.

امیری از شب گذشته با همبازیانش برای ماندن به اصلاح وارد مذاکره شد اما متوجه شده که آنها با باشگاه تراکتور توافق کرده و راهی برای بازگشت به جمع سرخپوشان ندارند. در واقع این نفرات به وحید گفته‌اند که شرایط مالی که برای آنها در تراکتور در نظر گرفته شده اصلا قابل قیاس با پرسپولیس نیست و شرایط ایجاب می‌کند راهی تبریز شوند.

ناگفته نماند که حامیان مالی باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال این هستند تا به شکلی نفرات نامبرده را در این تیم حفظ کنند اما به نظر بعید است به نتیجه مثبتی برسند، مگر اینکه هر سه بازیکن به‌یکباره بخواهند تصمیم عجیبی بگیرند یا اینکه این وسط هوادار متمول یا حامی مالی دخالت کند که در آن صورت هم صدای بقیه بازیکنان پرسپولیس درآمده و اتحاد تیمی سرخپوشان زیر سوال خواهد رفت. 

بیشتر بخوانید: سند اختصاصی خبرورزشی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛ قیمت پیشنهادی برای فسخ عبدالکریم حسن، ۳۰۰ هزار دلار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • مملی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    پرسپولیس و بازیکنهایی که قراردادشون تموم شده حق دارند که مذاکره کنند ولی با قیمت معقول ولی جریان بیرانوند دقیقا برعکسه درویش به هیچ عنوان حق نداره با علیرضا مذاکره کنه چون به قول باشگاه ایشون قرارداد داره و پولش به موقع پرداخت شده و هنوز بازیکن پرسپولیسه و غیر قانونی فسخ کرده بیرانوند فقط در یکصورت میتونه بیاد پرسپولیس که توی یه برنامه تلوزیونی و یا از طریق اینستاگرام یا هربرنامه دیگر مستقیم با مجموعه پرسپولیس زنده حرف بزنه و عذرخواهی و ابراز پشیمانی کنه تا برگرده
  • فرامرز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    نام و شأن پرسپولیس از هر ستاره ای که فکرش را بکنید بزرگتر است که بازیکنی را واسطه کنیم در پرسپولیس بمانند حتی اگر فوتبالی هم به کارنامه این سه بازیکن نگاه کنیم هیچ کدام شان فصل پیش در اوج نبودند مهدی ترابی که عملاً قدم می زد از سمت راست یعنی جایی که دانیال اسماعیلی فر بود پرسپولیس کم ضربه نخورد بیرانوند هم فصل درخشانی را پشت سر نگذاشت بازی های بسیاری را می شود مثال زد که نه تنها بازی را برای پرسپولیس در نیاورد که هیچ گل های مبتدیانه‌ای خورد. خواهش می کنم بگذارید بروند پیراهن پرسپولیس شأن و مرتبه دارد برای داشتنش باید لیاقت داشت.
  • هیچ نامی بزگتر از پرسپولیس نیست IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اگر برگردن چیزی غیر از نابودی تیم و کوچیک شدن برامون نداره
  • محمود انصاری IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    شما نگران اتحاد تیمی ما نباشید ما رمز اتحاد را در همان شش سالی که خون به جگرمان کردند یاد گرفتیم
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اینهمه بازیکن جوان و خوب مثل سلمانی، عمری، ارونوف، لیموچی، محبی، اسلامی و........ باز شما دنبال این بازیکنان تاریخ گذشته هستیدیکذره عقل فوتبالی هم خوب چیزیست!!!!!!!!!!!!!
  • امیر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اگر تراکتور پیشنهاد های نجومی میده یعنی سقف بودجه کشکه؟؟ کمتیه نظارتی کجا هستن این اتفاقات رو رصد کنن. نکنه بارز میخوان وسط فصل یه امتیازی کم کنن آخر فصلم برگردونن؟؟؟ جای تاسف داره
  • عدالت خواه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    به به و چه چه... همه چیز گل و بلبل است، امید وارم این دیگه چاپ بشه....!💘💫🩷💫🧡💫💛💫💚💫💙💫🩵💫💜🥰👌🤌
  • تعصب قرمز IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    مأموریت درویش که همانا نابودی ارتش سرخ است دارد با موفقیت پیش می‌رود.
  • آتش سرخ IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    مأموریت داده تا امیری یک آسایشگاه خوب برای سالمندان تیم در جای خوش آب و هوا پیدا کنه. 🤩😝

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی