پیشنهاد ۲ برابری به ستاره‌های پرسپولیس!/ یک بازیکن در صف تمدیدی‌ها قرار گرفت
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد دو بازیکن را ارائه کرد.

باشگاه پرسپولیس با کمک مالی سهامداران اصلی خود که کنسرسیوم بانکی کشور هستند بسته پیشنهادی خود به مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر را اعلام کرد تا آنها را به هر شکل ممکن بتواند راضی به تمدید قرارداد کند.

پرسپولیس در نظر دارد کل مطالبات این دو بازیکن را به حساب‌هایشان واریز کند تا آنها هم راضی به تمدید قرارداد خود به مدت دو فصل دیگر شوند. طلب‌هایی که مربوط به هر دو فصل قبلی می‌شود و این دو بازیکن در مجموع مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد تومان می‌توانند دریافت کنند. همچنین مبلغ سقف قرارداد بازیکنان نیز که حدود ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

این در حالی است که هر دو بازیکن قبل از پایان فصل گذشته مدیر برنامه‌های خود را تغییر دادند تا شخصی که به باشگاه تراکتور بسیار نزدیک است آنها را به زنوزی معرفی کند.

از قرار معلوم مبلغ پیشنهادی تراکتور به هر یک از آنها نزدیک به دو برابر سقف باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان است. مدیر برنامه این دو بازیکن هم قرار بود صبح امروز پاسخ نهایی آنها را به باشگاه بدهد اما باز هم از آن سر باز زده است تا حضورشان در پرسپولیس کمرنگ‌تر از همیشه شود.

شایان ذکر است مرتضی پورعلی گنجی نیز شرایطی مانند اسماعیلی‌فر و ترابی دریافت کرده است و آن را نیز پذیرفته است تا به زودی در صف تمدیدی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: گزینه استقلال و پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد/ درخواست رسمی آبی‌های تهران برای جذب بازیکن ملی‌پوش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • تعصب قرمز IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    آقای درویش نمگیم به بازیکنان باج بدهید تا بمانند اما لااقل حق واقعی اشان را بدهید تا راضی باشند.
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    شله زرد داره اسلامی و لیموچی را جذب میکنه، ما همچنان منتظر آقای مدیر عامل نشسته ایم، دلمان خوش.
  • Faramarz IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    هر تیمی برای بالا بردن سطح بازیش و قرار گرفتن در صف مدعیان قهرمانی نخست این که مربی درجه‌ی اول داشته باشد دوم باید که بازیکن برای پوشاندن نقاط ضعفش جذب کند سوم این که بازیکنان جذب شده باید در حال حاضر در سطح بالایی از آمادگی باشند از این سه فاکتور تراکتور کدامش را دارد؟ حمید مطهری مربی ای در این حد هست؟ مشکل تراکتور در دفاع راست و دروازه بان بود که دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند را گرفتند ؟ بیرانوند مهدی ترابی و دانیال فصل عالی را پشت سر گذاشتند ؟ ایراد تراکتور در خط میانی ست یعنی جایی که باید بازی را کنترل کنند به ویژه مرکز خط میانی صفا هادی مهره آن چنان تأثیر گذاری هست که این همه به او اطمینان می‌کنند.خرج کردن در تیم سازی بسیار مهم است اما آیا مدیریت هزینه در این تیم انجام می گردد که به نتیجه درست برسد؟ چون این گونه هزینه کردن بدون تعارف پول دور ریختن ست و بس.در فصل آینده واکنش سکوها خیلی چیزها را به مالک محترم نشان خواهد داد چون تماشاگر تراکتور با هوش تر از مالک محترم است.
  • پرسپولیسی6 IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    درویش خان دقیقه نود گل می زنه
    • .h IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      امیدواریم 🥲❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی