افشاگری دوباره از فساد بزرگ فوتبالی در باشگاه منچسترسیتی؛ شما همه را گول زده‌اید!/ ۵ هارد با میلیون‌ها سند به مسئولان تحویل داده شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هکر فوتبال لیکس اعلام کرده که من‌سیتی عمداً FFP را فریب داده و قصد دارد با افشای اسناد، دنیای فوتبال را شوکه کند.

افشاگر فوتبال لیکس «روی پینتو»  تهدید کرده که صداها ایمیل و اسناد باشگاهی منچسترسیتی را منتشر می‌کند و با مقالات جدید و انفجاری که نشان می‌دهد سیتی عمدا قوانین بازی جوانمردانه مالی را دور زده، دنیای فوتبال را شوکه خواهد کرد.

پینتو ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۸ به هزاران ایمیل سیتی دسترسی پیدا کرد و برخی از آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار داد اما بیشتر اسناد را نزد خود نگه داشت. اطلاعات مالی که قبلاً فاش شده بود شامل جزئیات قرارداد سرمربی سابق روبرتو مانچینی و همچنین توافق‌نامه‌های حقوق تصویر مربوط به ایجنت یحیی توره و ایمیل‌هایی در مورد درآمد اسپانسر باشگاه بود. پینتو در حال آماده شدن برای انتشار اسناد جدید است در حالیکه سیتی برای حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات مربوط به نقض قوانین مالی لیگ برتر در ماه نوامبر آماده می‌شود.

تیم پپ گواردیولا که ماه گذشته چهارمین عنوان پیاپی لیگ برتر را به دست آورد، متهم به پنهان کردن پرداخت‌ها از طریق اشخاص ثالث (اسپانسرها) شده است. سیتی تمام اتهامات و هرگونه تخلفی را رد می‌کند.

پینتو از طریق لینک ویدیویی به کنفرانس Offshore-Alert Marbella گفت: «اسناد من‌سیتی نشان می‌دهد که مبالغی از سوی باشگاه پرداخت شده که مقامات فوتبال از آنها بی‌خبر هستند. این اسناد بخشی از تحقیقات لیگ برتر در مورد سیتی است. من اکنون ۵ هارد را با میلیون‌ها سند به مقامات فرانسوی و آلمانی تحویل داده‌ام. مطمئن هستم که سرچشمه تخلفات را پیدا خواهند کرد.»

نماینده حقوقی پینتو افزود: «بازرسان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی در مورد منچسترسیتی که قبلاً منتشر نشده بود، به ما مراجعه کردند. ما هنوز اطلاعاتی را منتشر نکرده‌ایم، اما پرونده‌ای عظیم از اسناد مربوط به منچسترسیتی داریم که هنوز منتشر نشده است. پرونده‌ها در مقطعی منتشر می‌شوند، نمی‌توانیم بگوییم چه زمانی، اما این کار را انجام خواهیم داد.»

پینتو فاش کرد که از زمان فوتبال لیکس چندین بار از سوی افراد ناشناس تهدید به مرگ شده. وی افزود: «می‌دانم که گروهی از باشگاه‌های فوتبال اروپایی در مورد من تحقیق می‌کردند. آنها در مورد افشای اطلاعات جدید بسیار نگران بودند و به دنبال جمع‌آوری اطلاعات در مورد زندگی شخصی من بودند.»

اقدامات پینتو یوفا را مجبور کرد که سیتی را به دلیل نقض قوانین سود و پایداری با محرومیت بی‌سابقه دو ساله اروپایی و جریمه نزدیک به ۲۵ میلیون پوند مجازات کند، که سیتی موفق شد محرومیت را لغو کند.

جزئیات حقوق لیونل مسی و نیمار و همچنین فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو به همراه اطلاعاتی در مورد انتقال ۸۶ میلیون پوندی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ نیز افشا شد. پینتو همچنین به افشای برنامه‌هایی برای تشکیل سوپرلیگ اروپا در سال ۲۰۱۸ شهرت دارد. او در نوامبر سال گذشته پس از اعتراف به دسترسی غیرقانونی به اطلاعات محرمانه پاری‌سن‌ژرمن، به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    همه اینا در برابر فساد تاج عددی نیست.
  • جهان UA ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    عالی،این مدارک ثابت می کند پپ گواردیولا هیچوقت مربی بزرگی نبوده اگر مورینیو خودش را به عنوان مربی درجه یک معرفی کرد توانست پورتو را به عنوان قدرت درجه دو و سه در اروپا را به قهرمانی لیگ قهرمانان رساند و یا آنجلوتی نه تنها در تیمی چون رئال مادرید بلکه در با رساندن رجینا از سری B به سریA و نایب قهرمانی پارما به نایب قهرمانی نشان داد اما موفقیت‌های پپ تنها با بارسلونا و منچستر سیتی و با توان مالی بالا به دست آمده و حتی نتوانست بایرن را به فینال قهرمانان اروپا برساند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی