نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
مدیرعامل نساجی حرف آخر را زد: مشکلات مالی باعث فروش نساجی شد/ ساکت الهامی با باشگاه قرارداد دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت‌وگو با خبر ورزشی پیرامون دلایل به فروش گذاشته شدن این تیم صحبت کرد

به گزارش خبرورزشی، خبر غیرمنتظره واگذاری باشگاه نساجی  تمام علاقمندان باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران را  در آستانه شروع تمرینات پیش فصل و بازار نقل و انتقالات تابستانی نگران کرد. در همین خصوص گفت‌وگوی کوتاهی با حمید رضا بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران انجام دادیم تا اصل قضیه را از زبان خودش جویا شویم.

خبر فروش باشگاه نساجی مازندران حسابی طرفداران این تیم را غافلگیر و نگران کرد. چه شد در آستانه شروع تمرینات پیش فصل به چنین تصمیمی رسیدید؟
​​​​​البته دلایل بسیار زیادی برای این تصمیم سخت وجود داشت  که بخشی از آن را به اطلاع رسانی کردیم. به هر صورت بحث مالی و جریانات مربوط به تیمداری و همچنین موانع پیش رو باشگاه در نهایت ما را بر آن داشت اقدام به اعلام فروش باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران کنیم.

با توجه به حمایت‌های مالی همه جانبه آقای حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در سال‌های گذشته آیا ممکن است در روزهای آینده و به دلایلی از این تصمیم خود صرف نظر کنند.
با توجه به شرایط موجود بعید می‌دانم ایشان از تصمیمی که گرفته‌اند صرف نظر کنند.

ساکت الهامی‌ نیز پس از اعلام این خبر از سرمربیگری باشگاه نساجی بدون حضور رضا حدادیان کناره گیری کرد. نظرتان در این خصوص چیست ؟
آنچه که مشخص است آقای ساکت الهامی با باشگاه قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید مدیران آینده پس از گفتگو با ایشان چه تصمیمی در خصوص جدایی او خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    رقابت تیم های خصوصی با تیم های دولتی غیر عادلانه است تیم های دولتی به بودجه بیت المال وصل هستند هزینه ها قیمت بازیکن اصلا برای آنها مهم نیست حمایت های فراقانونی رو هم دارن
  • ع ق QA ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    اونکه ستون پنجم استقلال هست چه کسی نساجیرا با اون می خره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی