جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
۰ |
۰
قهرمان یورو ۲۰۲۴ از دید جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه معتقد است که آلمان از مزایای میزبانی برخوردار است و با تیمی که دارد شانس زیادی برای قهرمان شدن دارد اما اسپانیا نیز بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد و مدعی کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ است.

اسپانیا دومین بازی خود در یورو را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و راهی دور یک‌هشتم نهایی شد. در شب پیروزی برابر ایتالیا، نیکو ویلیامز بهترین بازیکن بود ولی لامین یامال ۱۶ ساله نیز خوب کار کرد. جرارد پیکه، کاپیتان سابق بارسا، نسبت به آینده یامال خوشبین است: «در یورو ۲۰۲۴ شاهد تغییر نسل در تیم‌های مختلف هستیم. در آلمان جمال موسیالا و ویرتس ستاره‌های اول هستند و در انگلیس هم جود بلینگام. در اسپانیا ولی چند بازیکن جوان با آینده‌ای عالی حضور دارند و جام ملت‌های اروپا نقطه عطفی برایشان خواهد بود. نیکو عالی بوده و لامین هم می‌توان در فوتبال دوره‌ای را به نام خودش کند.»

پیکه در پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی یورو گفت: «آلمان شانس اول است چون مزیت بازی در خانه می‌تواند کمک زیادی به آنها کند. با توجه به اینکه تیم آنها جوان و رقابتی است و در خانه بازی می‌کنند، من شانس‌شان را بیشتر می‌بینم. شرایط اسپانیا مانند آلمان است و تغییر نسل را شاهدیم. اسپانیا در سال‌های اخیر همیشه چهره خوبی در مسابقات نشان داده و کاندیدای قهرمانی است.»

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قهرمان یورو ۲۰۲۴ توسط سوپرکامپیوتر/ جام به خانه برمی‌گردد یا در خانه میزبان می‌ماند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی