استقلال در آستانه شوکی بزرگ/ این مربی استقلالی‌ها را از جذب بازیکنان جدید محروم می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده استقلال و سرمربی اسبق این تیم همچنان در محافل قضایی باز است.

ریکاردو ساپینتو خرداد پارسال از ایران رفت و همان زمان طی نامه‌ای برای هواداران استقلال مدعی شد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند چاره‌ای جز این‌که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند برای او باقی نخواهد ماند.

سرمربی پرتغالی سابق استقلال همین کار را هم انجام داد و در دادگاه بدوی به نفع خودش حکم گرفت ولی طرف ایرانی با ارسال دفاعیه خواهان ارسال پرونده به تجدید نظر شد و حالا همین اتفاق به وقوع پیوسته است.

در رابطه با ریکاردو ساپینتو آخرین خبر حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان حکم دادگاه پیرامون پرونده مذکور حداکثر تا ۲۵ تیر ماه صادر خواهد شد و پس از صدور حکم جنبه اجرایی پیدا می‌کند و حتی احتمال دارد استقلال بلافاصله پس از صادر شدن حکم تجدید نظر و در صورت محکومیت دوباره، با مشکل بزرگی به نام بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود! اگر چنین اتفاقی رخ دهد، استقلال برای یارگیری تابستانی جهت حضور در لیگ بیست‌وچهارم دچار مشکل خواهد شد.

البته حتی در صورت محکوم شدن مجدد استقلال، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مسئله‌ای است که به دلایل موجود در پرونده و نظر قاضی ارتباط دارد و شاید ابتدا چند روزی به باشگاه ایرانی برای پرداخت مطالباتش فرصت بدهند و پس از آن در صورت عدم پرداخت، پنجره‌اش را ببندند.

بیشتر بخوانید: شایعه باورنکردنی درباره سرمربی بعدی پرسپولیس/ دشمن دیرینه به‌جای اوسمار؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاج کبیر DE ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    تیم ملی هنوز محک جدی نخورد وشانس آوردیم سهمیه آسیا هشتاونصف شد و ایران براحتی به جام جهانی می‌ره یعنی الان ایران بدون سرمربی هم می‌ره جام جهانی ولی باقلعه نوعی تیم ملی به هیچ‌وجه نمیتونه موفق بشه حتما باید یه مربی خارجی خوب بگیره ایران خسرمربی قبلی عربستان بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی ایران هست
  • بامداد IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    بسته شدن پنجره برای این تیم اصلا مهم نیست چون پنجره های این تیم هوشمند هستن موقع گرفتن مجوز حرفه ای، برای گرفتن بازیکن و مربی و سرمربی باز میشن وقتی کار انجام شد خودبخود بسته میشن این کار هم اصلا اسمش فساد نیست
  • علی باقری IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    ساپینتو هم میتونه مربی خوبی برای پرسپولیس باشه.مثل سبک پرسپولیس عاشق حمله و حمله و حمله‌ است.
  • آبی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    در این یک ماه 4-5 بازیکنو کنار بگذار و 5-6 تا خوب بگیر تا قبل حکم
  • Ali IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    به یاری پروردگار ومدیریت هلدینگ خلیج فارس این پرونده هم به خیر ونیکی به بایگانی تاریخ سپرده خواهدشد تا تیم محترم استقلال به عنوان رقیب قدرتمندپرسپولیس با خاطری آسوده فعالیت ومسابقه دهد .
    • حاج ۳لسچ IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      پس چی هلدونیگ ۳ / ۴ ملیون دلار برا صدقه گذشته بود کنار الان پس فردا میده به ساپی البته بشرطی ابن وسط کسی با چک شخصی نقدش نکنه😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی