یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
۱۹ |
۶
کری‌خوانی ملی‌پوش ازبکستان برای علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مروری بر بازی رفت تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان یادآور گلزنی مهاجم پرسپولیس به علیرضا بیرانوند است.

در دیدار رفت تیم‌های ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان که در تاریخ ۳۰ ام آبان سال گذشته و در ورزشگاه ملی شهر تاشکند برگزار شد دو تیم با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

در آن دیدار ابتدا رامین رضاییان در دقیقه ۱۴ و سپس مهدی طارمی در دقیقه ۳۸ برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند اما در نیمه دوم اوستون اورونوف در دقیقه ۵۲ و ایگور سرگئیف در دقیقه ۸۲ هر دو گل خورده را جبران کردند.

نکته جالب توجه این بود که پاس گل دوم تیم ازبکستان را نیز اوستون اورونوف مهاجم فعلی تیم ازبکستان برای گلزن تیم ملی این کشور ارسال کرد تا باز هم دروزاه بیرانوند گشوده شود.

حالا قطعاً رویارویی اوستون اورونوف و علیرضا بیرانوند برای دومین بار با لباس ملی، البته در صورتی که بیرانوند درون دروازه تیم ملی بایستد، می‌تواند همراه با کری‌ خوانی‌های جذابی بین این دو بازیکن هم تیمی در رده باشگاهی باشد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و ازبکستان در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه هفته جاری بیست و دوم خرداد ماه و ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در بازی قبلی تیم ملی کشورمان که هفته پیش مقابل هنگ کنگ برگزار شد پیام نیازمند درون دروازه تیم ملی قرار گرفته و بیرانوند نیمکت نشین بود.

بیشتر بخوانید: اورونوف مشتری اماراتی دارد/ واکنش باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد برای ستاره ازبکستانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • Persepolis IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    بیرانوند گل میخوره
  • سام صابری IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    این۲فردباهم هم تیمی هستندوکارغیراخلاقانه بود☑️ ❤️❤️❤️❤️❤️☑️
    • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      بیرانوند گلر نیست
  • ali IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    تو دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی فقط، حسین پورحمیدی حقش است دعوت شود، و حق امير عابدزاده است بعنوان گلر اول تیم ملی انتخاب شود ولی افسوس که اینجا ایران است و بی عدالتی موج می زند
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      اگه عدالت وجود داشت امثال حسین حسینی و چشمی و حردانی باید خواب پیرهن تیم ملی رو می دیدن اگه عدالت بود امثال عالیشاه و سروش رفیعی و محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی و عیسی ال کثیر و خیلیای دیگه باید ۱۰ سال پیش دعوت میشدن تیم ملی اگه عدالتی بود سیدجلال جام جهانی ۲۰۱۸ قلب دفاع تیم ملی بود و گل نمیخوردیم اگه عدالتی بود جام جهانی ۲۰۲۲ بازی با انگلیس بجای چشمی و مجید حسینی سرتا پا سوتی ک ریدن ب تیم ملی قلب دفاع مون میشد مورق و کنعانی و شجاع و گلر جایگزین عقاب میشد امیر عابدزاده و شیش تا نمیخوردیم پس حرف از بی عدالتی نزن ک به صرف رنگی بودن سرمربی خیلی از استقلالیای بدرد نخور جای ستاره های سرخ رو گرفتن
  • هیچکس NL ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    پرسپولیس عشقه
  • هیچ کس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    پرسپولیس عشقههه عشق ⁦❤️⁩
  • شیمبار IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    میگم یه سوال چطوری از عدالت حرف میزنید تو این فوتبال که سرتاپااش فساد بوی لجن گرفته عدالت کوه کجا خدایی اگه عدالت بود الان اسکوچیچ باید سرمربی تیم ملی بود نه قلعه نوعی پدر فساد و مافیای فوتبال ایران، انشاالله یه 4سالی تعلیق بشیم که فساد کمتر بشه
  • محمد پرسپولیسی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    تازه این اول راهه کیسه کش های عزیز واسه‌ی قهرمانیهای سالهای بعدیمون چه عذر و بهانه ای میخاید بیارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی