نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
نکونام شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد و قهرمانی را از تیم گرفت/ ستاره پرسپولیس و منتظر محمد را خودش نخواست
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

علی سامره مهاجم و سرپرست سابق استقلال از ناکامی این تیم در این فصل پرده برداشت.

علی سامره، مهاجم اسبق استقلال فصل گذشته در مقطعی سرپرست این تیم شد اما باوجود اینکه با نکونام رفاقت دیرین و قدیمی داشت، با سرمربی استقلال به مشکل خورد. در نهایت در نیم فصل از استقلال جدا شد. سامره سرانجام بعد از اتمام فصل سکوت خود را درخصوص جدایی از استقلال شکست.

 گزیده صحبت‌های سامره با فوتبالی درمورد اتفاقات باشگاه استقلال و جدایی‌اش از این تیم را در زیر بخوانید:

  • {مهره‌های استقلال}  حقیقت این است که مدیریت استقلال، تیم خوبی را در اول فصل بست. در واقع تیم نسبت به فصل گذشته‌اش، در دو یا سه پست تغییرات داشت و در کل از تیم فصل قبل فقط چهار بازیکن به نام‌های عارف غلامی، سیلوا، محمد محبی و مهدی قایدی جدا شدند. در نقل و انتقالات آرمین سهرابیان جانشین سیلوا شد و عارف غلامی با نظر کادر فنی تیم را ترک کرد تا ایمان سلیمی جانشین او شود. همچنین مهرداد محمدی جانشین مهدی قایدی شد و بلانکو هم با توجه به تغییر سبک بازی تیم جانشین محبی شد.
  • {تفاوت سبک بازی تیم ساپینتو و نکونام} تیم ساپینتو در فینال جام حذفی حضور داشت و البته تا هفته‌های پایانی لیگ برتر هم مدعی قهرمان بود و اگر در بازی مقابل نساجی، مساوی نمی‌کرد، شاید قهرمان هم می‌شد. تیم نکونام در شهرآورد برگشت که استقلال می‌توانست پیروز میدان باشد آن هم در روز غیبت دو بازیکن دفاعی یعنی گولسیانی و کنعانی، استقلال برای بردن تلاش نمی‌کرد و می‌شود گفت از دقیقه ۲۰ تا پایان بازی، نبض بازی در اختیار پرسپولیس بود. بر خلاف نظر کادرفنی و آقای جواد نکونام، استقلال از ابتدای فصل چهره یک مدعی را داشت. آنچه در تیم تغییر کرد نگرش کادرفنی و به دنبال آن سبک بازی تیم بود که از یک فوتبال تهاجمی در دوران ساپینتو به یک فوتبال تدافعی و محتاطانه تغییر پیدا کرد که مورد پسند هواداران استقلال نبود. استقلال در زمان سرمربیگری ساپینتو بسیار هجومی بازی می‌کرد و تماشاگران لذت می‌بردند اما تیم جواد نکونام محتاطانه و دفاعی به میدان می‌رفت.
  • {دلیل قهرمان نشدن استقلال} مهم‌ترین دلیل قهرمان نشدن تیم در دو جام حذفی و لیگ برتر، اشتباهات کادرفنی و شخص جواد نکونام است. استقلال در تاریخ همیشه تیمی بوده که هجومی بازی کرده و تماشاگرانش را به وجد آورده و با همین سبک و سیاق، ۹ بار قهرمان لیگ‌های سراسری و ۷ بار قهرمان جام حذفی و دو بار قهرمان آسیا شده است.
  • {انتقاد نکونام به نقل و انتقالات} باشگاه استقلال با انبوهی از مشکلات و بدهی‌های بجای مانده از قبل تیم را آماده مسابقات کرد و استقلال تا قبل از پایان هفته بیست و هشتم و بازی استقلال مقابل نساجی در قائمشهر صدرنشین جدول بود. باشگاه استقلال وارث قراردادهای سنگین فصل قبلش هم بود. بازیکنان در فصلی که تیم سه مدیرعامل داشت، ۳۵ درصد هم نگرفته بودند. وقتی علی خطیر آمد، باشگاه نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت. استقلال از آسیا حذف شده بود و مجوز حرفه‌ای نگرفته بود. تیم رقیب سه گانه لیگ و حذفی و سوپرجام را گرفته بود. دو دربی پشت سر هم را استقلال باخته بود. سه مدیرعامل و سرپرست عوض شده بود. خزانه خالی بود و واقعا وضعیت بحرانی در باشگاه حاکم بود. اما در نقل و انتقالات اول فصل و حتی نیم فصل باشگاه خوب عمل کرد. علی خطیر، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پول برای باشگاه و تیم آورد. سقف قرارداد را رعایت کرد. در واقع ۳۲۵ میلیارد تومان فصل گذشته را پر کرد و حدود ۷۰ میلیارد تومان هم باشگاه سود کرد که پس از انقلاب یک کار تاریخی بود. اینها واقعیت است که افکار عمومی و هواداران باید بدانند. مجوز حرفه‌ای گرفته شد. بهترین امکانات لوجستیکی از اسپانسر پروازی تا بهترین هتل و دو زمین تمرین کمپ ناصرحجازی و پژوهشکده نفت برای تیم فراهم بود. بهترین صبحانه و ناهار برای تیم سرو می شد. عملیات عمرانی کمپ حجازی از سر گرفته شده بود و کمپ به بهترین وسایل بدنسازی تجهیز شده بود. همه چیز برای قهرمانی استقلال فراهم بود اما کادرفنی و خود جواد نکونام این قهرمانی را با کارهایی که در طول فصل کردند از استقلال گرفتند.
  • {اشتباه نکونام} بعد از نتیجه نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، نکونام باید تیم را برای نیمه دوم بازی با نساجی با روحیه بهتر و ثبت تنها یک گل راهی زمین می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد. بی‌تجربگی و کم‌تجربگی نکونام باعث شد تا استقلال قهرمانی را از دست بدهد.
  • {نخواستن منتظر محمد و از دست دادن جام حذفی} جام حذفی در رفسنجان و با گل منتظر محمد از دست رفت. همان منتظر محمدی که خود نکونام اول فصل نخواستش. باشگاه با سعید مهری فسخ کرد، اما نکونام به خاطر لجبازی منتظر محمد را نخواست و مجبور شدیم مهری را برگردانیم و بیچاره قراردادش هم تا نیم فصل ۱۶۰ میلیون تومان ماند و وقتی دید کم کردن قراردادهای دیگران، نمی‌تواند به قرارداد او اضافه کند، ایران را ترک کرد و به قبرس رفت. تازه نه تحویلش می‌گرفتند و نه چندان به او بازی می‌دادند. بعد هم که رفت آقای نکونام طوری اعتراض می‌کرد که وقتی مهری در تیم بود، انگار هر بازی ۹۰ دقیقه به او بازی می‌داد. در حالت کلی می‌خواهم بگویم غرور، خودبینی و لجبازی، قهرمانی را از استقلال گرفت.
  • {واکنش به صبحت‌های وریا غفوری که گفت بهتر است نکونام از استقلال جدا شود} بله من هم چنین نظری دارم. جواد نکونام سه جام از دست داده و شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد. نظرات هواداران واقعی و دلسوزان هم همین است.
  • {اختلافات خطیر و نکونام} با توجه به تجربه و حضور من در ابتدای فصل، این اختلافات حل شدنی و قابل مدیریت نبود چون ماجراهایی که نکونام مطرح می‌کرد و به کادرفنی و بازیکنان القا می‌کرد، بیشتر ساختگی و شبیه بهانه بود. متاسفانه جواد نکونام به این سبک اعتراضی و مطالبه گری عادت کرده و حتی در باشگاه فولاد خوزستان هم شاهد این گونه رفتارها بودیم که در نهایت منجر به جدایی و ترک اردوی فولاد خوزستان در شب بازی با الهلال عربستان، توسط جواد نکونام شد که بسیار کار عجیب و غریبی بود و به برند خود جواد نکونام هم ضربه بدی زد. من شاهد بودم که کادر مدیریتی باشگاه استقلال در چند مرحله چطور از تیم و کادرفنی حمایت کرد. هیچ باشگاهی بی مشکل نیست و استقلال هم مشکلات خود را داشت اما مشکلاتی که جواد نکونام مطرح می کرد بیشتر به شکل بهانه بود تا در روزهای سخت، راه فرار و دستاویزش باشد. دیدیم که بعد از تساوی در قائمشهر، این مسائل مجدد مطرح شد. متاسفانه کادرفنی خودش را به خواب زده بود و قابل اصلاح و مدیریت نبود. واقعا آن ضرب المثل درست است. کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌شود بیدار کرد. حتی بزرگان، پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه استقلال هم برای فروکش کردن و حل کردن اختلافات پیش قدم شدند که همگی به یک هفته نمی رسید که ناکام می‌شدند.  
  • {ماجرای اورونوف} هواداران استقلال در واقع پس از ماجرای از دست رفتن اورونوف متوجه شدند که چه خبر است اما باز هم به خاطر قهرمان شدن استقلال، سکوت کردند. من به یاد ندارم در بیست سال گذشته یک سرمربی دیگر مثل نکونام با این حجم علیه باشگاه فعالیت اعتراضی کرده باشد. آن هم با توجه به اینکه در این فصل، به خوبی از تیم پشتیبانی شد و پرداختها و پاداش ها، به موقع به کادرفنی و بازیکنان، داده شد.  
  • {ارقام پاداش‌ها} باور کنید در فصلی که گذشت استقلال بیشترین رقم پاداش را داشت. حداقل رقم پاداش ۲۵ میلیون تومان بود. پاداش ۵۰ میلیون تومانی هم داشتیم. همانطور که گفتم زمین چمن تمرینی باشگاه چه در کمپ حجازی و چه در پژوهشکده نفت امسال وضعیت خوبی داشت و بازیکنان خارجی همواره در اختیار تیم بودند و نوتیس هایشان به موقع پرداخت می شد. حتی گاهی اوقات مدیرعامل از جیبش پول نوتیس های بازیکنان را می داد. هزینه های دادگاه کاس را هم گاها از جیب مدیرعامل پرداخت می شد. کدام مدیرعامل استقلال اینطور از جیبش برای اینکه پنجره تیم بسته نشود یا بازیکن قهر نکند هزینه کرده است؟ اینها واقعیت است و هوادار از آنها خبر ندارد و با تحریک های سمی، می آمد جلوی باشگاه و علیه مدیرعامل و مدیران باشگاه شعار می داد.  در حالیکه هر فصل بازیکنان و مربیان خارجی قهر می کردند که نمونه تاریخی اش استراماچونی. یا همین سیلوا و آمانوف و دیاباته و حتی همین یامگا. در هیچ دوره ای در سالهای گذشته به گواه مدیران و کارمندان باشگاه استقلال و حتی بازیکنان، هیچ وقت مسافرتها با پرواز چارتر و مرتب نبود، با این حال متاسفانه بیشترین اعتراضات را داشتیم.
  • {اعتراض‌های نکونام هدفمند بود} انتقادها و اعتراض‌ها از همان روز اول همکاری آقای نکونام با باشگاه شروع شد. اصلا ای کاش این انتقادات بعد از نیم فصل شروع می‌شد و از روز اول نبود. چون وقتی از روز اول شاهد اعتراض هستیم، یعنی موضوع کمبودها نیست و بیشتر بحث بهانه جویی و کینه شخصی است. استقلال از این موضوع خیلی لطمه خورد.  
  • {مصاحبه بازیکنان علیه مدیرعامل} در همه جای دنیا مشکلات هست، اما هیچ جا نمی بینیم بازیکنان علیه مدیرعامل برای مصاحبه تحریک شوند. اگر استقلال برابر نساجی نتیجه هم می‌گرفت، بهانه‌ها و مصاحبه‌ها تمام نمی‌شد. این نکته هم مهم است. نمی‌شود  ۲۸ هفته یک تیم صدرنشین باشد و مدیریت نقش و سهمی نداشته باشد اما پس از تساوی در قائمشهر، شرایط تغییر کند. آقای نکونام بعد از برکناری علی خطیر اعلام کرد که تمرکز خود را روی کار فنی می‌گذارد اما دیدیم که این موضوع اثر معکوس داشت و قهرمانی از دست رفت.
  • {دلیل استعفا از استقلال} بی‌احترامی به شخص بنده و پست مدیریتی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست. من به خاطر خودم هم استعفا ندادم به خاطر بی‌احترامی به جایگاه سرپرستی استقلال استعفا کردم و شرط گذاشتم که ایشان بابت این بی‌احترامی عذرخواهی کند که نکرد. هر چند آدم‌های بزرگ، از اشتباهاتشان درس می‌گیرند و عذرخواهی می‌کنند و بی‌دلیل، بزرگ نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: خبر بد ستاره استقلال برای نکونام؛ اگر این پیشنهاد برسد تحت هر شرایطی می‌روم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • فریدون NL ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    خطیر جان بسه برادر……
    • ری را SG ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      خطیر بهترین مدیرعامل استقلال بین اینهمه مدیرعامله که تا حالا اومده استقلال. همه هوادارا میدونن نکونام فقط با بچه بازیهاش و لجبازیهای الکیش قهرمانی رو از استقلال گرفت و این مدل بازیش به درد استقلال نمیخوره. از آقای علی عسگری و سردار شهریاری خواهش میکنیم باند نکونام و سمیعی رو از استقلال دور کنن و اجازه بدن دور تیم اول افراد سالمی باشن و دوم مربی بیارن که سبک بازی تیم رو از این حالت دفاعی بیرون بیاره چون هوادار استقلال تیم رو همیشه هجومی میخواد نه دفاعی. ایکاش مسئولین هولدینگ واقعیت های اطراف تیم رو میدونستن و با حرفهای سمیعی و نکونام و باندشون با خطیر برخورد نمیکردن. خطیر یه مدیر حرفه ای و یه استقلالی واقعی بود و هست.
    • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      قربون بزرگی خدا برم که به قول مولا علی علیه السلام دروغ مثل کف روی آب هستش زود از بین میره و حقیقت عیان میشه. دیگه بالاتر از این که علی سامره کسی که تو زمان مربیگری همین سیاه نام تو کیسه مسئولیت داشته داره با صراحت تمام میگه که جواد سیاه نام از زمانیکه تو فولاد بوده هوچی گر تکرار کنید هوچی گر بوده ؟! والسلام
    • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      چرا ؟ چون حرف حق میزنه؟ همان روزی که قراداد بست خودم را جر دادم که این مربی جز هوچی بازی و شلوغ کاری چیزی به استقلال اضافه نمیکند اما خاله خرسه هایی مثل تو با دوستیشان استقلال را بدبخت کردند . خطیر هم تا حالا مردانگی کرده که پته این هوچی را روی آب نریخته
    • دشمن درون .. اینبارسامره IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      وقتی حسن آقا روشن مسائلی رو نسبت علی سامره مطرح میکرد خیلی از هواداران دلخور میشدن حتی وقتی نکونام سرپرستی سامره رو در استقلال تائید کرد و با هم کار کردن بازم آقای روشن اعتراض کرد و بازم ما هواداران کمی ناراحت شدیم اما واقعا آنجه که پیر در خشت خام می بینه یه جوان در آئینه هم نمیتونه ببینه ، آقای سامره شما نمره صفر از هواداران استقلال گرفتی برادر و بهتره بیش از این خرابکاری نکنی
    • مجید IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      ♥♥
  • موج آبی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    اظهارنظرهای ناشی از کینه های شخصی محلی از اعتبار ندارن چون خارج از دایره انصاف هستن.
    • پرسپولیس عشق ایرانیان IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      اوج بی کفایتی و دروغگویی و ریاکاری را سامره افشا کرد .کسی که در عمق باشگاه دوچرخه چیان حضور داشته و بر تمام فساد و هوچیگری این شخص هزارچهره احاطه دارد .البته چهره ی واقعی و بدون نقاب این متقلب قبلا برای فولادیها رو شده بود و بعداز حضور در عصطغلال برای پرسپولیسیها هم رو شد اما با این افشاگری حالا خود کیسه کشا هم بهتر میفهمند پرسپولیس با چه نانجیبانی رقابت کرد و بلطف خدا که جای حق نشسته پوزشان را بخاک مالید .این قهرمانی از تمام قهرمانیها و افتخارات گذشته برای ما پرسپولیسیها لذت بخش تر بود .چون در حالی بدست امد که حریف از تمام حربه های فوتبالی و غیر فوتبالی و ناجوانمردانه و در اصل نانجیبانه استفاده کرد ولی در اخر بازهم مقهور قدرت ارتش سرخ اسیا شد و مثل همیشه تحقیر شد . بازهم مکر مکاران به خودشان برگشت و رو سیاهی به زغال ماند !
    • ماهان IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      سلطان ببخشید که اینجور دارم میگم ببین خود تو اصلا به کینه و نفرت و این چیزا فکر نکن ولی بخون و با صحبت هایی که استقلالی های دیگه در مورد نکونام مطرح کردن مقایسه کن اونوقت می فهمی این چیزایی که سامره و بقیه استقلالی ها گفتن درسته و از رو کینه نیست. من نوعی پرسپولیسی ام ولی واسه کری خونی این پیام رو نفرستادم .
  • میثم IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    من هم کاملا موافقم رفتن نکونام هستم سبک بازی استقلال اصلا بوی قهرمانی نمی داد و ایشان فقط لب خط استرس وارد می کرد
    • هوادار به هوش باش IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      اگه یادتون باشه بعد از قهرمانی استقلال با فرهاد هم همین جوسازیها علیه فرهاد و استقلال شد و اگر بازم یادتون مونده باشه بعد از بازی آخر فصل پیش با ساپینتو هم همینکارها رو کردن و جوسازیها علیه اخلاق و رفتار و نوع بازی تیم و ... گفته شد و حالا نکونام ، میخوام بگم اینها یه حرف و نظرات شخصی نیست که الان سامره یا برخی میزنند این تئوریها از جایی بنام اتاق فکر مافیای سرخ فوتبال بیرون میاد و هدفشون فقط تضعیف استقلاله و براشون اصلا هم فرقی نداره سرمربی تیم اگر همین علی سامره باشه همین مطالب رو تهیه و در همه جا درج میکنن ، استقلالیها بیشتر مراقب کامنتها و نظرات خودمون باشیم بخصوص پیشکسوتان و اونایی که هواداران بهشون اعتماد بیشتری دارند ، مافیای فوتبال کثیفتر از اون چیزیه که در ذهنتان تجسم می کنید
  • عباس بوعذار (1) IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    بعنوان یه استقلالی کاملا با حرفهای وریا و سامره موافقم! متاسفانه چیزی که بعد از چهل و خورده ای سال هواداری و بهتر بگم عمرمونو تو آزادی و سرتمرین گزاشتن،بگم دقیقا چیزی که زمان فکری توی تمرینات اتفاق میفتاد! الان هم داره اتفاق میفته... زمان فکری هم لیدرها هوادارو میزدن که از تیم ایراد نگیرن! الان هم نکونام چند تا لیدر رو شخصا حقوق میده( اونهایی که میان سر تمرین میدونن و میشناسنشون) تا خط و خطوط جوری باشه که انگار هیچ هواداری ناراضی نیست و همه چی با نکونام گل و بلبله!! خطیر همه امکانات رو برای نکونام فراهم کرد از روزی هم که رفت کلامی حرف نزد تا تیم به حاشیه کشیده نشه چون میدونست حرف بزنه بهونه برای نکونام بوجود میاد! اورونوف رو حداقل ما شاهدیم که تموم شده بود الان که جوا میگه نامه زدم میخواستم راست میگه ولی نمیگه چجوری میخواست! گفته بود اورونوف رو تنها نمیخوام یا با اسلامی و باقری یا هیچ کدوم! اینم فقط بهونه بود چون خوده جواد هم میدونست اون دو تا بازیکن قرارداد دارن و نمیشه جذبشون کرد! فقط اینجوری میگفت تا بگه دیدین لیست دادم نتونستن بگیرن! سبک بازی جواد رو هیچ هوادار استقلالی قبول نمیکنه
  • عباس بوعذار (2) IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    سبک بازی جواد رو هیچ هوادار استقلالی قبول نمیکنه چون توی هر بازی تا مرز سکته میبره مارو! اینکه یه گل بزنی به زور و یازده نفر دفاع کنی تا گل نخوریو با هر حمله رقیب تا مرز سکته بریم شاید به درد تیمهای قبلی نکونام بخوره ولی به درد استقلال نمیخوره این سبک بازی! توی بازی با نساجی تیم نه تاکتیک داشت و نه هیچ پلنی واسه بازی! من ده بار اون بازی رو دیدم بازیکنهای استقلال فقط توپ رو الکی میچرخونن تا وقت بگذره و مساوی بگیرن! تیمی که میخواد قهرمان بشه مگه این مدلی بازی میکنه؟ من کاری به بحث داوری ندارم!ولی اگه بازی با نساجی رو میبردیم مگه پرسپولیس میتونست قهرمانی رو از ما بگیره؟؟ هوادار استقلال یکم فکر کنه لطفا این سبک بازی از کی تا حالا شده سبک استقلال! هوادار استقلال همون هواداریه که پشت استرا وایستاد چون تیمش از دقیقه اول تا آخر حمله میکرد و شناور بازی میکرد.. چطور از اون بازیها رسیدیم به این سبک بازی که قبولش کنیم؟ همه هوادارا میدونستن حق با خطیره ولی بخاطر لیدرهای استقلال و رفیقهای نکونام حرفی نمیتونن بزنن چون توی استادیوم جو رو جوری میچینن که کسی نتونه اعتراض کنه و فقط نکونام تشویق بشه
    • محمد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      درود به شرفت که با وجود هواداری استقلال باز هم واقع بینانه و درست تفسیر کردی.... اگه میخواید جواد نکونام رو خوب بشناسید از بچه محل های قدیمی جواد بپرسید تا مطمئن بشید از همون بچگی تخس و باند باز بوده..... مسعود شجاعی هم خوب میشناسه این آقارو
    • عروس العین IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      من کاری ندارم ولی جواد چکش درحد تیم‌های که ادعای قهرمانی دارن نیست. از دقیقه یک بازی تا اخر بازی فقط داره دادوهوار میکنه. اقا مربیگری فوتبال که این سبکی نیست که داورتحت فشار بذاری کنار زمین بپر بالا و پایین و.... فقط بدرد تیم‌های لیگ یک میخوره .. حالا اگه قبول ندارید تالیگ اینده صبر کنید اگه تیم کیسه تغیر روش داد هرچه خواستی بگو
  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    نکونام فقط متخصص هوچیگری وعوامفریبی وبهتان زنی وبرچسب زنی است وباچاپلوسی وباکار نامه شکست خورده ازفولاد اهواز باگرفتن 27میلیارد تومان به استقلال امد که هم جام راازدست داد وهم اخلاق را
  • صالح IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    شما کینه شخصی داری و نظرت کارشناسانه نیست...
  • آبی تر از آبی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    .دورود بر حرف حق نکونام تیم را به فنا داد ای وای بر ما اگه امسال هم بخواد باشه ...
  • شبخیز IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    علی سامره باشگاه استقلال محل تسویه حساب شخصی نیست تو هم عددی نیستی در مورد نیمکت استقلال نظر بدهی احترام خودت را داشته بلش
  • محسن IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    سامره دخالت بی جامیکنددرحدی نیستی درباره نکونام نظربدی
  • البرز IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    در کل نکونام از همون اول شخصیت و تمرکز تیم رو کلا خراب کرد و همش حاشیه و بهانه و در انتخاب بازیکن هم خیلی بدسلیقه هست وگرنه فخرالدینی در حد استقلاله آخه بعد مهری و اورونوف و ... رو نمیگیره
  • عشق ابدی استقلال IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    جناب آقای سامره اگر شما با جواد نکونام مشکل داری لازم نیست مثنوی هزار یک شب بگی ای کاش اینقدر آب به آسیاب دشمنان قسم خورده استقلال نمیریختین شما اگه خودتونو دلسوز استقلال میدینستی اینجوری فرافکنی نمی‌کردی و تیم مورد علاقتو خراب نمی‌کردی متأسفانه قدرت و شهرت چیز بدیه و آدما برای اینکه خودی نشون بدن حاضرند پا رو همه چیز بزارن شما بهتره عقاید پوسیدتونو برای خودتون نگه دارینو در مورد استقلال اینجوری صحبت نکنید ای کاش ای آف سی به پرونده فساد فوتبال ایران ورود میکرد تا تکلیف خیلی چیزا معلوم میشد مثل جام‌های اسنپی وسکه ای.و از همه داور جام افسایدها و هدیه چند تا عنتر که به اسم داوری فوتبال ایران را به لجن کشیدن البته ما که دلمون میسوزه و کاری از دستمون بر نمیاد غیرت را از اون هوادار استقلال یاد بگیر که متأسفانه دچار فلج بود ولی با تمام وجودش با گل‌های استقلال خندید و با نتیجه نگرفتن استقلال گریه کرد در پایان احترام هر کسی دست خودشه و رفتارش
  • حسن IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    کامل به همه ضعف ها اشاره کردید،هوادار دل سوز این حرف هارو میزنه،مرحبا
  • رضا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    واقعا متاسفم…..اون از هوادار متمول متول که برای پرسپولیس میکردید که منم میگم احتمالا درسته که استقلال هم داشت و موبایل موسوی با نامه اعلام کرده ۷۰ میلیارد تومان پول داده که خطیر ۴۰ میلیارد تومان رو اعلام کرده و ۱۵ میلیارد تومان به مهری و ۷/۵ میلیارد تومان به هاشمی نسب و ……داده که اینهارو خانی عضو هیات مدیره همین باشگاه اعلام کرده…..اینم از سرپرست تیم که در مورد پاداش ها زمین تمرین و…… میگه…. بابا هوادار چقدر سرتو میکنی زیر برف….خانی سامره..وریا غفوری…همه و همه کسانی که انتقاد میکنن با نکونام دشمن هستن…..تا خطیر بود مشکل اون بود یهویی صدر رو از دست داد ایندفعه تاج مشکل ساز شد. بابا بسته دیگه…اصلا داور پنالتی بازی با نساجی رو نگرفت اخه بازی رو تورو قرآن ببین چند تا حمله داشته..خوب معلومه واسه مساوی رفتی…..یا اصلا مگه بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان نمیگین اون اخراج مسیر بازی رو متحول کرد خوب بازی پرسپولیس با مس هم اگر حامد لک رو اخراج می‌کرد روند بازی احتمالا برای رقیب راحت‌تر می‌شد. اما ببین چقدر الکی جو میدن….و بهترین جمله اینکه کسی که خودشو زده به خواب نمیشه از خواب بیدار کرد………
  • دیاکو IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    رفته رفته دست نکونام و رفقا هم رو میشه خدا جای حق نشسته. بنده خدا خطیر سکوت کرد و حرف نزد تمام هواداران و پیشکسوتان و بازیکنان رو علیه خطیر کرد. خوب خطیر رفت حالا نوبت دشمن فرضی دیگه بود یا بهتر بگم دشمنان فرضی دیگه. تیم رقیب و داوری و فدراسیون و .... ‌ درحالی که خود ایشون فقط یک برد با نساجی میخواست تا قهرمان بشه نکرد و به هرکس هم بابت فوتبال دفاعی ایشون انتقاد کرد خیلی راحت گفت به شما ربطی نداره!!!!! ازهمون روز اول با انتخاب این کمک ها معلوم بود دنبال فوتبال نیست .داستان استقلال هزار مثنوی است که متاسفانه قابل حل نیست. قرارداد هاشمی نسب رو ۵۰ میلیون ثبت می‌کنند وبه گفته خانی مدیر مالی استقلال فعلا یک میلیاردو چهارصد تا الان گرفته!!!! فقط بابت ترکوندن آدامس رو نیمکت و کل کل کردن!!! جناب نکونام نه حذفی ونه قهرمان لیگ برتر کردی استقلال رو فقط یه جام خیالی و من درآوردی جام شرافت به باشگاه ارمغان آوردی که رفته رفته اونم زیر سوال داره میره.
  • اشک IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    استقلال هم مثل فولاد بدبخت میکنه با این بازی تدافعی ای
  • M IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    سلام هر کسی جای نکونام بود مقامی کسب نمیرد بهترین مربی خود نکونام هستش
  • سعیدی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    ورزش۳، خبر ورزشی ،فوتبال برتر و شبکه ورزش و برخی که مشهور به خبرناهار شدند، برای سرپوش گذاشتن روی فساد فراگیر فوتبال و انحراف اذهان از متهمان فساد موجود در داوری،سازمان لیگ و کمیته داوران ،رو آوردند به مصاحبه با پیشکسوتان ناراضی و حاشیه سازی . یقین بدونید هواداران آبی دل این ایام ،فقط نکونام،مجیدی ،هلشمی نسب و یا امثال نوری ، زرینچه،حسن زاده ،اکیرپور ،بیانی را قبول دارند . و فریب امثال روشن، سامره ،رشیدی و قلعه نویی را نمی خواهند ،اینا برن از گلمحمذی اخراجی و کریم باقری اخراجی ،یاد بگیرند
  • حمید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    شما از یه مدیرعاملی که استقلالو به نابودی کشوند چه دفاعیه که میکنی؟!! یه جوری ازش تعریف میکنی انگار ما یه کشور دیگه ای بودیم،زمانی که همه تیم‌ها مخصوصا مدعیان در حال خرید بهترین بازیکنان بودن ایشون دنبال کم کردن قرارداد بازیکنای خودمون بود!!!!!! وقتی ابتدای فصل تراکتور پرسپولیس و سپاهان بازیکن میگرفتن ایشون میگفت ما نمیتونیم سقف رو رد کنیم نیم فصلم باز اینا بازیکن گرفتن باز در حال فرار و بهانه بود حتی قضیه کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان رو که دوباره امتیازاتشونو بهشون بی دلیل برگردوندن با اینکه سقفو محرز رد کرده بودن پیگیر نشد این آقای خطیر که اگه میشد الآن قهرمانی به حق برای استقلال بود ایشون درحد این مقام اصلا نبود و شما آقای سامره خودتو خراب نکن
  • باانصاف IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    اینکه نکونام ایراد دارد مانند همه مربیا درست،سبک بازی نکونام دفاعی چون پست بازیش دفاع هافبک بود اما کدام بازیکن استقلال سرعت داشت،کدام بازیکن استقلال تکنیکی بود کدام بازیکن کاشته زن داشت حتی بعد یامگاه پنالتی زن هم نداشت ،پنالتی گیر هم نداشت،چه جوری تهاجمی بازی می کرد
  • سید IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    جواد باید بماند 😂😂مهدی باید بماند 😂😂نوازی باید بماند جووون بمونید🤣😂
  • لبب IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    فقط حرفهای سامره درست است.ما با نکونام به جایی نخواهیم رسید.از بازیکنای که داشت نتوانست بهره ببرد.با نساجی نتوانست تعویض هجومی کند.با روزبه به جایی نمی رسیم
  • هومن US ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    جناب سامره و وریا ، هر دو کینه شخصی از نکونام دارند و هر دو تا توسط نکونام اخراج شده اند .حتی در دادگاه هم صلاحیت شهادت دادن علیه نکونام را ندارند . اینکه نکونام فوتبال هجومی بازی نمی کرد صحیح است ولی من در کل تیم هافبک که بتواند هجومی بازی کند ندیدم. هافبک های استقلال همگی در نقش هافبک دفاعی بودند ، به قول سعدی بوریا باف اگر چه بافنده است ، نبرندش به کارگاه حریر. بازی هجومی محبی ، قائدی لازم داشت . هافبک تهاجمی و پاسور لازم داشت. با آرمان رمضانی و زبیر نیک نفس و امید حامدی فرد ، فقط می شود خوب دفاع کرد
  • پرسپولیس قهرمان US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    راستی مهری ۱۵۰ میلیون گرفت یا۳۰میلیارد از۷۰میلیاردتومان موبایل موسوی!؟؟؟؟
  • گروهبان قندلی US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    چکش باید بماند
  • منصور IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    بی منظورنباشین خودداور اومد عذرخاست گفت اشتباه پنالتی برا سپاهان گرفتم و با گل آفساید جام دادن بع لنگی اما واقعیت اینع جوادخان مارو بدون باخت باز قهرمان کرد کع بانامردی داوران روبروشدیم الان عوض تشکر سگ بی منظورمیشین واقعا کع شماها هوادار نیسین دشمن هستین بع شماها باشع پشت تیم و مربی وو بازیکنان رو خالی میکنین پس استقلال و جوادخان نیاز بع دشمن ندارن تاامثال سما لی منظورا هسین هه متاسفم واستون بی غیرتا
  • Payam IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    استقلال با نکونام قهرمان بود و کار نکونام عالی بود واقعا نذاشتن حداقل 20امتیاز مفت ب پرسپولیس رسید و حتی سپاهان رو از نابود کردن ک نتونه برای پرسپولیس مانعی‌ بشه چون زیاد طرف دار مثل استقلال نداشت نتوستن با استقلال اینکارو بکنن ولی ب پرسپولیس کمک کردن بیاد بالا
  • مهیار UA ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    به پیشکسوتهای استقلالی که از این رفتارهای سخیف کونام و سمیعی و خطیر به ستوه اومدن و کلی ازشون انتقاد کردند؛ سامره هم اضافه شد، پیشتر امید روانخواه، پیروز قربانی، افشین حاجی پور و حالا سامره به حق و بدرستی از این بی‌اخلاقی‌ها و ضعف فنی ناراحت و معترض هستن
  • فرامرز IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    به عنوان یک پرسپولیسی من هم با علی سامره موافقم نکونام شایستگی نشستن روی نیمکت تیم استقلال را ندارد اما یک نکته اساسی را سامره نگفت هیچ مربی ای در دنیای حرفه‌ای فوتبال با گفتن این که من بازیکن با کیفیت ندارم و دست من خالی ست و اگر می بینید در کورس قهرمانی هستیم هنر من است به قیمت بزرگ کردن خودش بازیکنانش را تحقیر نمی کند این کار بی اخلاقی محض است که سرور نکونام کارلوس کی‌روش هم نمی کرد اما باز به عنوان هوادار پرسپولیس آرزو می کنم نکونام سرمربی استقلال باقی بماند
  • آرش کمانگیر GB ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    خدا اون پدرتوبیامرزسامره هرچندمن خوشم نمیادازت چون کیسه کش نیستم حالابا این حقایق دیگه خجالت بکشیدبحث داوری وبهانه های واهی وپرسپولیسو و.....دست برداریدایندحرفارا ازجنس خودتون زد داوریهاهم بررسی شدمتضررم نشده بوریدشما زمانی قهرمانی را ازدست دادیدکه به یک امتیازنساجی بسنده کردیداگه برده بودیدپرسپولیس می آمدصدرجدول؟خیرکلا آقای چکش فکرمیکنه کسی رودستش نیست کلا آدم بی اصولیه وقول بهتون میدم اگه بهترین تیم دنیارا ببندیدبا این دلقک بجایی نمیرسیدیکی ازدلایلش انتخاب کمکهاشه همشونا که جمع کنیدیکی اندازه حمیدمطهریم نمیشن انتخاب مدیررسانه اون سعیداکبری من شنیدم توکارفنی دخالت میکنه مردک توجایگاهت مشخصه اگه قهرمانی میخوایدبایدقیداین بی اخلاق بی کلاسوبزنیدوالسلام اوسمارببینیدنیم فصل تموم مربی بودآیا راجع به داوری تیم رقیب زمین وزمان دیدیدحرفی بزنه پس بریددنبال یه مربی حرفه ای این مردک نوکیسه آماتورم نیست!!!
  • ح IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    شما تازه به این نتیجه رسیدید ما هفته 7تم گفتیم
  • رضا IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    اینو راست گفتی علی ۳۰ثانیه چرا از یک پیشکسوت پاس برای نجات استقلال استفاده می شود مگر استقلال مربی خوب خودش ندارد علی منصور ،صمدمرفاوی ،محمود فکری ،جواد زرین چه,نامجومطلق .....اینا خاک استقلال رو خوردند نه کسی که فقط یک سال تو استقلال بازی کرده خودشو همکاره استقلال می دونه
  • علی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    جواد نکونام یه آدم عنق و مغرور وبی ادبیه برا همین نمیتونه در جایگاه کسانی مثل ناصر خان وپرویز خان وبزرگان مثل مرحوم پورحیدری بشینه حتی اگه از لحاظ فنی در حد گواردیولا باشه. خدا عاقبت این و ما را ختم بخیر کنه
  • جواد IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    راست می‌گوید از اولش بهانه تراشی و ایراد گرفتن از زمین و زمان ، چند بازیکن رفتن و چند بازیکن خوب از جمله محمدی ، سلیمی ، مارشاریف ، بلانکو ، و ... اگر بهتر از رفتنی ها نبودند بدتر هم نبودند ، فقط و فقط بهانه تراشی و گیر دادن به این و آن و تیم رفیق بودند و اگر تیم نساجی را برده بودند قهرمانی حتمی بود ، ولی افسوس که بازی تماشگر پسند هم انجام نمی‌داد و همین بهتر که از تیم جدا شود و تیم به آرامش برسد . ،
  • کاج عابی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    حرف درست رو زده حالا باز کیسه ها بگن تقصیر این و اونه
  • سهیل IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    بازم واستون بگه یا نه؟؟!! ایشون رو که دیگه قبول دارید آقایون هوادار و پیشکسوت و... واسه یکبار هم که شده خودتون رو نزنید به خواب و شهامت داشته باشید. آقای خانی از اونور؛آقای سامره از اینور؛آفای وریا غفوری از طرف دیگه و... بازم بگید عامل قهرمان نشدن ما راننده اتوبوس پرسپولیس بود اگه ایشون... خجالت هم خوب چیزیه بخدا.اوون هواداری که داد میزنه و به عالم و آدم توهین میکنه که نذاشتن قهرمان بشیم و از جواد و مهدی حمایت میکنی؛خیانت اصلی رو تو به تیم میکنی؛تویی که با ناآگاهیت؛بی مطالعه گیت؛تعصب خشک و غرور تو خالیت و کلی توهمات لحظه ایت ریشه تیم رو میسوزونی.یکبار هم که شده شهامت داشته باش و قبول کن مربیت تیمت رو نابود کرد نه رقیب و داور و استادیوم و فدراسیون و توپ و .... مربی با شرف و با شخصیت و با وجود یحیی گلمحمدی بود که قبل از رفتنش حس کرد که وجودش و البته حاشیه های که نکونام نامرد واسش درست کرد ممکنه به تیم لطمه بزنه و از قهرمانی دورش کنه بلافاصله تیم رو رها کرد و.... اما این آقا بخاطر منیت و جاه طلبی و منفعت شخصی و...داره کاری رو که با فولاد کرد رو با استقلال هم می‌کنه. آگاه باش دوست عزیز!
  • سعيد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    نکونام فقط نق زدن و دفاع اتوبوسی بلده هر چی باشه شاگرد خلف کی‌روش هست ولی تاسف بار این هست که بخش زیادی از طرفدارها را هم همینطوری خام کرده و اکثریت به جای مطالبه گری ازنکونام افتادن دنبال اشتباهات داوری
  • فولادیم.اس. IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    بقران من استقلالی هستم 43 سال سن دارم از بچگی هم تعصبی استقلال را دنبال میکردم و نکونام دوست دارم چون یکسری مشخصه خوب داره ولی همیشه یکسری مسائل استقلال تواین فصل برام عجیب بود ولی در نهایت میبینم حرفهای آقای سامره کاملا درسته. خطیر واقعا استقلالی بود جوون بود و خوب کار کرد امیدوارم زده نشده باشه و روزی دوباره ببینیمش تو رأس باشگاه. نکو هم دست از لجبازی و تسویه های شخصی و... برداره
  • رستمی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    اکثر بزرگان استقلال با نکونام مخالف شدن مثل همین سامره، پیروز قربانی، امیدروانخواه و... و دلیلش اخلاق و رفتار جواد نکونام بوده، از نظر فنی که به سبک کی‌روش فقط توی دفاع و ضد حمله بودیم... از نظر اخلاقی هم که نکونام مداوم به همه و حتی مدیرعامل حمله میکرد و تیم رو توی حاشیه میبرد... و از سر لجبازی اورونوف رو به پرسپولیس و منتظر محمد رو به مس تقدیم کرد... نکونام با یه رفتار بچه‌گانه یه قهرمانی رو از تاج گرفت
  • علی اکبر همتی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    کیسه کیسه هیچ وقت درست نمیشه
  • رضا تاجی قدیمی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    58 سالمه، زمان ناصرخان و پرویز خان حتی تمرین های استقلال رو میرفتم، متاسفانه نکونام یه شخص بلند پرواز وفقط بخاطر اینکه یه روز مربی استقلال بشه آخر دوران بازیش با پول هنگفتی که گرفت اومد استقلال که برا خودش سابقه درست کنه، چون وقتی توی اوجش چن سال پاس بود از نزدیک باهاش حرف زدیم و گفتیم آبی هستی یا قرمز گفت هیچ کدام فقط تیم پاس، متاسفانه هوداران کم سن گول حرفه‌های نکونام رو خوردن و اگه بمونه تیشه به ریشه تیم خواهد زد، نکونام هم توی فولاد و هم توی استقلال میخواست کانال هواداری وروابط عمومی باشگاه و مذاکره خریدبازیکن دست خودش باشه که فولاد قبول نکرد و خطیر هم قبول نکرد، هیچ جای دنیا هیچ سرمربی این ادعا رو نداشته ولی نکونام چون میخواد سوار موج فضای مجازی بشه و لالی کنه دنبال این کارهاست، همه سامره رو می‌شناسیم یه استقلالی قدیمی و با اصالت که داخل تیم بوده از همه چی خبر داره، اگه کنار تیم نبود می‌گفتیم دروغ میگه ولی ایشون سرپرست استقلال بوده و بخاطر استقلال تا حالا مصاحبه نکرده هواداران عزیز استقلال فکر کنید اگه نکونام بمونه سالی دیگه استقلال نابود میشه ای خط و ای نشون، فکر کنید خواهشا
  • تام جری IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    بخدا بی انصاف نباشید ما با یک امتیاز کمتر دوم شدیم و نکونام برای موفقیت تیم همه کار کرد نکونام تنها ایرادی که داشت در برابر حاشیه‌ها زود واکنش نشان می داد ودرسیاست ضعیف بود وهمه ما دوستش داریم
  • رضا وارسته نعیمی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    جواد نکونام از استقلال بره بهتره.با اینکه براشون ارزش زیادی قاعل هستم.بجاش فرهاد مجیدی.یا استراماچونی.یا شفر یا یک مربی باکیفیت باشه بهتره
  • پرشان IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    فصلی که گذشت خودش ثابت کرد با نکونام چطور رقابت کردن با افساید، حتی درون تیم هم مدیریت باهاش مبارزه میکرد که در اولین فصل حضورش بهترین مربی شد. پس نگرانیا قابل درک که فصل بعد برای تیم رقیب چه سنگ اندازی ها باید بکنند و باکمک از بیرون زمین با استقلال رقابت کنند
  • مهران IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    تمام حرفهای ایشان بر اساس کینه و اختلافات با ایشان بوده، آقای خطیر بیشتر آمده بود که زمینه را برای قهرمانی تیم پیروزی آماده کند، و آقای سامره هم بجای اینکه پشت نکونام باشد بعنوان یک استقلالی سابق، ایشان را رها کرد و ضرر کرد، نکونام واقعا یک تنه ایستادگی کرد در برابر حجمه ها و فشارهای بسیار زیاد و سیستماتیک رسانه های کشور، تیم های مختلف که هدفشان و برنامه شان این بوده که تیم پیروزی را قهرمان کنند، از جمله فدارسیون فوتبال، کمیته داوران، و حتی کمیته های نظارتی اخلاق و... و واقعا یک تنه ایستاد و اگر اشتباهات داوری و یا برنامه ریزی شده آنها نبود تیم استقلال چند هفته مونده به پایان لیگ قهرمان بوده، امیدوارم با حمایت گروه و صاحب جدید یعنی هلدینگ بزرگ خلیج همیشه فارس اجازه ندهند که حق استقلال ضایع شود و سرمربی یعنی آقای نکونام شایسته، فقط تمرکزش به کارهای مربیگری باشد
    • طرفدار فوتبال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      آقاانصاف رارعایت کنیدخطیریه استقلالی هزارآتشی است تازمانیکه میخواهیداینجوری فکرکنیدخبری ازقهرمانی نیست. نکونام یک هوچی گری بیش نیست کسی که همه عالم آدم مقصرمیداندبجزخودش را. بدون شک درحداستقلال نیست چون بچه است وبایدکسب تجربه کندوپختگی لازم رابدست بیاورد.
  • محمدرضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    اقای سامرهدرست می فرمایید .دمت گرم
  • حمید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    خدا پدر علی سامره رو بیامرزه،، اما کو گوش شنوا،، نکونام اگه مربی بود که فولاد رو تو شب بازی با الهلال ول نمی‌کرد بره،، این تعهد کاری نداره،، فقط با شلوغ بازی و هوچی گری امتیاز گرفته و گرنه بار فنی نداره
  • سلام IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    سیاه نام باید برود
  • حسین تاجی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    کاری با داوری و فساد ندارم که این چندسال لنگ رو قهرمان کرده و با به خواب زدگی هواداراش تا ابد رنگ جام آسیایی رو نمیبینه،،،ولی همین هایی که میان الان پشت نکونام حرف میزنن،وسط فصل لالمونی گرفته بودن و هر جا که بر علیه نکونام یا پشت خطیر کسی در میومد ،فهش بود که رگباری میومد برات،حالا که فهمیدن نکونام مربی یی در حد استقلال نیست اینجا زبون در آوردن،همون وسط فصل باید حقیقت رو میگفتین و پشت خطیر میموندیم ببینین بهترین مربی رو تو تیم
  • سید سعید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    سلام.این اتفاقی که از سمت آقا سامره پیش اومد نظر شخصی ایشونه و به نظر من و اکثر طرفدارای استقلال که بدون هیچ چشم داشتی وبه عشق استقلال و ناصرحجازی و مرحوم پورحیدری تو همه فصل‌ها باهمه جور بی انصافی تیممون رو دنبال میکنیم،یکی نیست. چندسال پیش رسول پناه اومد و تمام پته یحیی گل محمدی رو بالا اورد،هیچکدوم از رسانه ها که متاسفانه رنگ خاصی رو طرفدارن به این شدت که پشت حرف سامره رو گرفت بهش نپرداختن وباعث نشدن که برای باشگاه پیروزی خدشه ای وارد بشه.مهردا محمدی واقعیت فوتبال رو گفت،حامد لک هم اومد یه کار غیر اخلاقی کرد،کدوم یکیش به کمیته انظباطی رفت،خب این مسائل باعث بوجود اومدن تنش میشه تو باشگاهها،و تو هر تایمی باعث بهم زدن اوضاع میشه و این رسانه ها هستن که میتونن بهش دامن بزن و یا اصلا در موردش صحبت نکنن،الان وقت نقل وانتقالات هست و رسانه های سرخ بخاطر پیشی گرفتن تیم محبوبشان شروع به جو سازی کردن.جواد نکونام بی دانش ترین مربی لیگه که با ناداوری و تبانی قهرمانی رو ازش گرفتن، بنظر من هر مربی که میاد تاج بخاطر اصالت وبزرگی تیم جواب میده،مشکل اصلی ما رسانه های رنگی و طبع سرخ رنگ مجموعه فدراسیون
  • Ali IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    سلام دوستان چه افتخاری بالاتر از این که ما حتی روی پیشکسوتان و مثلا اسطوره های استقلال هم نفوذ داریم ...تا دیروز افتخارشون بود علی ۳۰ ثانیه حالا شده نفوذی ما بنازم اینهمه عزت و جلال رو
  • امین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    خبر ورزشی اصلا پرسپولیسی لیسی نیست ،ها،خخخ
  • سید طالب IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    بهترین مدیرعامل ،با اختلاف آقای خطیر بدترین مربی تاریخ استقلال با اختلاف آقای نکونام قهرمانی رو با بازی ندادن به جوانان باشگاه از استقلال گرفت ،فقط سرلج بازی که بگه بازیکن ندارم
  • علمدارسینایی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    حالا که دیگه فصل نقل وانتقالات از زمین وزمان داره میباره همه زبان دراوردن اقای خانی سامره غفوری روشن همه وهمه اقایون پیشکسوت خواهشا اگر میتونین کمک به استقلال کنید بسم االله یک جای کار را بدست بکیرین همه باهم بلندش کنید اکر نمیتونین پس خواهشا حیییییییییس بذارین اونایی که پای کار هستند این تیم بلند کنند بدبخت هوادار نمیدونه تیم چرا قهرمان نمیشه یکیش همین اقایان به ظاهر پیشکسوت هرکسی سرمربی این تیم بشه قهرمان هم بشه اخرش اقای روشن باید یک تیکه بهش بندازه خواهشا شما با همین تیم بزرگ شدین پس خوردش نکنید بس کنید مصاخبه جنحالی نکنید تیم وباشگاه را به حاشیه نکشانید فقط حیسسسس تا تمام بشه
  • علمدارسینایی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    حالا که دیگه فصل نقل وانتقالات از زمین وزمان داره میباره همه زبان دراوردن اقای خانی سامره غفوری روشن همه وهمه اقایون پیشکسوت خواهشا اگر میتونین کمک به استقلال کنید بسم االله یک جای کار را بدست بکیرین همه باهم بلندش کنید اکر نمیتونین پس خواهشا حیییییییییس بذارین اونایی که پای کار هستند این تیم بلند کنند بدبخت هوادار نمیدونه تیم چرا قهرمان نمیشه یکیش همین اقایان به ظاهر پیشکسوت هرکسی سرمربی این تیم بشه قهرمان هم بشه اخرش اقای روشن باید یک تیکه بهش بندازه خواهشا شما با همین تیم بزرگ شدین پس خوردش نکنید بس کنید مصاخبه جنحالی نکنید تیم وباشگاه را به حاشیه نکشانید فقط حیسسسس تا تمام بشه
  • امپراتور IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    ایمون زاید
  • کیسه سوز IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    باید بره دسته دوم به نظرم این تیم
  • آبی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    کاری به خوب یا بد عملکرد نکونام ندارم اما وقتی داریم با رضاوند تمدید میکنیم و اونا میخوان با لیموچی ببندن دیگه معلومه چه خبره و سیاست باشگاه/سرمربی اشتباه. اول سمیعی باید تغییر میکرد و هیئت مدیره بعد در مورد سرمربی سریع تصمیم میگرفتن
  • حمید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    قابل توجه اقایان سامره وووو...متاسفانه این روزهاشماها همراه تیم رغیب ووووهستیددوست نداریداستقلال موفق باشدنکونام بهترین سرمربی است بامشکلات عدیده درباشگاه.تیم زغیب.داوران و....توانست موفق شودفهرمان واقعی استقلاله بگذریدنام استقلال رایدک نکشیدماطرفداران ازواگذاری خوشحال شدیم دیگه مشکل مالی نداریم اماطی چندروزحملات شمابحساب پیشکسوتان اغازشدمادوست نداریم شمااستقلالی باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی