نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
اولین صحبت‌های امباپه پس از پیوستن به رئال: به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید در یک ‏نشست خبری در کمپ تیم ملی فرانسه صحبت کرد. ‏

دیروز بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی سال ‏دنیای فوتبال اعلام شد و باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد کیلیان ‏امباپه را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. ‏ امباپه بلافاصله بعد از اعلام رسمی رئالی شدنش در اینستاگرام و ‏دیگر شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.‏

او از دقایقی پیش در کمپ تیم ملی فرانسه در یک نشست خبری ‏شرکت کرد و برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید صحبت کرد. ‏امباپه پیش از آن که به سوال‌های خبرنگاران جواب بدهد از آنها ‏اجازه خواست تا به تنهایی صحبت کند. ستاره فرانسوی درباره ‏پیوستنش به رئال مادرید حرف زد و گفت:‏ «می‌خواهم اجازه بدهید قبل از سوال‌ها صحبت کنم. از بابت اتفاقی که ‏رسما اعلام شد خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به واقعیت ‏تبدیل شد. از اینکه بالاخره به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم و رویایش را در سر می‌پرواندم بی‌اندازه خوشحالم. من با ‏نهایت تواضع به رئال می‌روم. خیلی احساساتی هستم ولی می‌دانم ‏که به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه وظایفی دارم که آنها را اصلا ‏فراموش نخواهم کرد. بنابراین حالا که این توضیح را دادم با تواضع ‏می‌گویم که در این نشست فقط به سوال‌هایی که درباره تیم ملی ‏است جواب می‌دهم. ترجیح می‌دهم فقط درباره تیم ملی کشورم ‏صحبت کنم چون ما یک تابستان مهم و بزرگ پیش رو داریم. »

با این حال اولین سوال همچنان درباره رئال مادرید بود و از امباپه ‏پرسیده شد هیچوقت در نشست‌های خبری اینقدر خوشحال دیده ‏نشده بود. امباپه در پاسخ گفت:‏ «بله خیلی خوشحالم. این چیزی است که همیشه می‌خواستم. معلوم ‏است که خوشحالم. من برای تیم ملی هم خیلی خوشحالم و از اینکه ‏در کمپ ملی هستم هیجان دارم. همه می‌دانند در آخر فصل خیلی ‏بازی کردم ولی این بهانه نیست و هدفم این است که فرانسه در یورو ‏بهترین نتیجه را بگیرد. »

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی